Gå til innhold

Anbefalte innlegg

På mine 3 2600K 4,6 har jeg en H80 , en Noctua NH-C14 og en Noctua NH-U12.

 

Siden det er 1-2 grader forskjell på full rpm og lavest rpm så setter jeg en kabel med motstand i på alle viftene så de går på 50% og da hører jeg ikke noen av de.

 

Vifter på kjølere som H 60-100 og kabinettvifter kan også byttes ut til dyrere vifter som har 4-12 db isteden for 36 osv som følger med.

 

Edit:

Ja sambaopplegget fungerte, ikke helt sikker på hva jeg gjorde , prøvde meg litt frem.

 

Kan dere opprette en gmail så jeg får lagt dere til i googlegocks så vi får skrevet denne fah-artikkelen.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan startet du clienten etter -configonly?

Prøv å stop den og slett core og work og star den på nytt.

Har du skrevet inn -smp under config så kan du bare klikke på ikonet.

Komplett selger 2700K billigere en 2600K nå thumbup.gif

 

Samba fungerte bare på en maskin.

Regner med problemet er at jeg kjører 10.10 og noen pakker er gamle mens andre er nye.

Endret av War
Lenke til kommentar

PPD på gpu må vel være feil?

Om du ikke trenger mer varme så kan du slå av gpu og kun kjøre cpu om den da for eks kan stå på om natta osv pga da støyer det ikke.

Sjekk hvor mye gpu ppd synker når du starter gpu.

Ikke sikkert det lønner seg med begge.

 

Ville ha lagt inn passkey selv om du bare kjører -smp

Så har du nok leverte i boks om du skulle få no hardware til overs som kan kjøre -big ( dedikert rigg )

Endret av War
Lenke til kommentar

Støy er ikke problemet, så den kan forsåvidt stå på 24/7 grunnen til at jeg er litt av å på er når jeg bruker PCen til f.eks BF3 så er det ikke praktisk å ha foldingen gående.

 

Hva tenker du om at PPD på GPU er feil? Jeg har ingen forutsetninger for å si om noe er galt eller rikitig, så derfor jeg spør her. Ser når det står slik som det står nå er både GPU og CPU bruk på 99/100%

 

Skal ha lagt inn passkey...

 

har dessverre ikke noe hardware til overs som kan kjøre -big

Lenke til kommentar

Normalt er tpf på både 6903 og 6904 relativt stabil og skal ikke variere mer enn noen sekunder. +5 min tyder på at noe ikke er som det skal.

 

Den hadde akkurat levert en 6904 som hadde TPF på +- 31:30min og fikk ned en ny som den etter 3% plutselig var oppe i TPF på 36:30min men TPF gikk tilbake til normalen etter restart.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...