carp Skrevet 2. august 2004 Del Skrevet 2. august 2004 Det var med forskjellige work units som alle var på 400 frames. Jeg går ut fra hver "frame" da er like i størrelse. Det kan du nok ikke gå ut ifra. Sjekk Project summary. Workunits med 400 frames gir alt fra 67 - 249 credits. Altså er det stor forskjell på prosesseringstiden til de forskjellige workunits'ene, selv om de fleste er enten på 100 eller på 400 frames. Helt korrekt! Om man skal kjøre en slik test, må du bruke samme workunit. Jeg har hatt workunits med 400 frames som har gått fort, og noen som har tatt noen dager... Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 (endret) Det var med forskjellige work units som alle var på 400 frames. Jeg går ut fra hver "frame" da er like i størrelse. Det kan du nok ikke gå ut ifra. Sjekk Project summary. Workunits med 400 frames gir alt fra 67 - 249 credits. Altså er det stor forskjell på prosesseringstiden til de forskjellige workunits'ene, selv om de fleste er enten på 100 eller på 400 frames. Det kan ikke være så store forskjell på de jeg har "testet". Mener de alle har gitt 239 poeng, men jeg skal sjekke loggen i kveld for å være sikker. Edit: Fahlogprev.txt var selvfølgelig borte. Endret 3. august 2004 av el-asso Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nå får jeg snart ny vannkjøling, det betyr at cpuen skal klokkes opp til 3.2 igjen. Da SKAL jeg ta igjen Trond_Norway Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Team rank: 77 Vi trenger flere deltagere. Til fredag blir det vei i vellinga fra meg. Da har jeg to cpu'er som jobber aktivt.. Geronimo! Lenke til kommentar
fizk Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Nå får jeg snart ny vannkjøling, det betyr at cpuen skal klokkes opp til 3.2 igjen.Da SKAL jeg ta igjen Trond_Norway Er jeg som er Trond_Norway. Har jeg så mange poeng? Så at den ene maskinen jobbet med en unit som var sinnsykt stor, er ikke sikkert på hvor mye jeg fikk for den. Er en Dual Xeon P4 maskin på jobben som er raskest. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 3. august 2004 Del Skrevet 3. august 2004 Vi stakkars finnmarkinger sliter med varme, så derfor kan jeg ikke folde for fullt. Prøver fortvilt å holde romtemperaturen under 35 grader. Lenke til kommentar
fizk Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Vi stakkars finnmarkinger sliter med varme, så derfor kan jeg ikke folde for fullt. Prøver fortvilt å holde romtemperaturen under 35 grader. Samme problem i Oslo og Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nå har jeg installert Folding@Home på 6 maskiner med mitt brukernavn, men på statistikk-sidene, står det at jeg kun har 4 aktice CPU'er. Er det en feil et sted, eller bruker den bare lang tid på å oppdatere seg? Lenke til kommentar
piit Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 I dag fikk jeg en WU på 1000 frames! Trodde 400 var maks jeg. Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 Nå har jeg installert Folding@Home på 6 maskiner med mitt brukernavn, men på statistikk-sidene, står det at jeg kun har 4 aktice CPU'er. Er det en feil et sted, eller bruker den bare lang tid på å oppdatere seg? Hvis ikke maskinene har levert en ferdig WU, så kommer de ikke opp på oversikten over aktive CPU'er... @Piit: Har hatt WUs på 10 000 frames, men de går mye fortere enn 400 frames... Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 4. august 2004 Del Skrevet 4. august 2004 (endret) Da er målet nådd, gitt http://vspx27.stanford.edu/teamstats/team37651.html Endret 4. august 2004 av sozo Lenke til kommentar
hogmann Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 Jøss, slett ikke verst! Hvordan har du egentlig tilgang til over 50 maskiner? Lenke til kommentar
piit Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 @Piit:Har hatt WUs på 10 000 frames, men de går mye fortere enn 400 frames... Okai. Var ikke klar over det. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 5. august 2004 Del Skrevet 5. august 2004 sozo: gratulerer med førsteplassen Alle sammen: stå på! Vi klatrer støtt og stødig oppover lista, men vi trenger fremdeles mer innsats! Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Noen som vet hvordan man fjerner de 2 servicene som man legger inn på dual/HT systemer? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Noen som vet hvordan man fjerner de 2 servicene som man legger inn på dual/HT systemer? Hvis det er Bluetentacle ? Start-Kjør: net stop Folding@Home1 net stop Folding@Home2 Deretter sletter du mappen med klientene manuelt. Hvis det var å fjerne de helt du var ute etter. Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Greit nok å stoppe servicene, men jeg ønsker å ta de bort fra services listen i OS'et. Men de forsvinner kanskje derifra etter en reboot? Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Noen som vet hvordan man fjerner de 2 servicene som man legger inn på dual/HT systemer? Du kjører remove_service.bat fila som ligger i hver mappe som er installert. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 Kan noen linke til den takeover saken igjen, og kan puratemil legge den på første siden slik at jeg slipper lete gjennom 100 sider for å finne den? Lenke til kommentar
ttt Skrevet 6. august 2004 Del Skrevet 6. august 2004 denne du tenker på oivind? http://folding.extremeoverclocking.com/tea...?s=&t=37651&p=1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå