Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Det var med forskjellige work units som alle var på 400 frames.  Jeg går ut fra hver "frame" da er like i størrelse.

Det kan du nok ikke gå ut ifra. Sjekk Project summary. Workunits med 400 frames gir alt fra 67 - 249 credits. Altså er det stor forskjell på prosesseringstiden til de forskjellige workunits'ene, selv om de fleste er enten på 100 eller på 400 frames.

Helt korrekt! Om man skal kjøre en slik test, må du bruke samme workunit. Jeg har hatt workunits med 400 frames som har gått fort, og noen som har tatt noen dager...;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det var med forskjellige work units som alle var på 400 frames.  Jeg går ut fra hver "frame" da er like i størrelse.

Det kan du nok ikke gå ut ifra. Sjekk Project summary. Workunits med 400 frames gir alt fra 67 - 249 credits. Altså er det stor forskjell på prosesseringstiden til de forskjellige workunits'ene, selv om de fleste er enten på 100 eller på 400 frames.

Det kan ikke være så store forskjell på de jeg har "testet". Mener de alle har gitt 239 poeng, men jeg skal sjekke loggen i kveld for å være sikker.

Edit: Fahlogprev.txt var selvfølgelig borte.

Endret av el-asso
Lenke til kommentar
Nå får jeg snart ny vannkjøling, det betyr at cpuen skal klokkes opp til 3.2 igjen.

Da SKAL jeg ta igjen Trond_Norway  :devil:

Er jeg som er Trond_Norway.

Har jeg så mange poeng? Så at den ene maskinen jobbet med en unit som var sinnsykt stor, er ikke sikkert på hvor mye jeg fikk for den. Er en Dual Xeon P4 maskin på jobben som er raskest.

Lenke til kommentar
Nå har jeg installert Folding@Home på 6 maskiner med mitt brukernavn, men på statistikk-sidene, står det at jeg kun har 4 aktice CPU'er. Er det en feil et sted, eller bruker den bare lang tid på å oppdatere seg?

Hvis ikke maskinene har levert en ferdig WU, så kommer de ikke opp på oversikten over aktive CPU'er...

@Piit:

Har hatt WUs på 10 000 frames, men de går mye fortere enn 400 frames...

Lenke til kommentar
Noen som vet hvordan man fjerner de 2 servicene som man legger inn på dual/HT systemer?

Hvis det er Bluetentacle ?

Start-Kjør:

net stop Folding@Home1

net stop Folding@Home2

Deretter sletter du mappen med klientene manuelt. Hvis det var å fjerne de helt du var ute etter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...