Gå til innhold

Anbefalte innlegg

1)

Hvordan er PPD gpu nå?

For eks 590

 

2)

Vil en 940 1366 klokket til 3,8-4 rekke bigfristen?

Kan jo la en av disse stå på de 14 dagene jeg er borte på spillpcen

 

-----------------

Må nesten kjøpe en rigg til, 3 stk ga ikke symmetri og fred i sjelen

post-64596-0-46477700-1319727529_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skulle fyre opp nå, folder på 12% bare , orker ikke sånn her igjen

Det får bli en annen gang.

Edit, satte på 590 isteden, slo av at data skal i hvilemodus, men slo av skjermen.

Slo på skjermen idag og bare 1 core foldet, så skøyt den andre opp også når skjemen kom på og er stabil der nå.

 

Snålt.

Endret av War
Lenke til kommentar

Da var rigg8 i gang med kombinasjonen P8Z68-V PRO & i7 2600K klokket til 4.6GHz med OS Ubuntu 11.10. Første WU som kom ned var en P6080 med TPF 2:04 som gir en PPD på omlag 33K. WUen har nå akkurat passert 20% så det ser foreløpig stabilt ut. Måtte opp i en spenning på VCore på 1.34V før ting ble stabile. I Ubuntu så er det lite verktøy å teste med så dette gjøres direkte i foldingen. Strømforbruket fra veggen er 182 Watt. Kjøling er H60 + 3 stk. 14" kabinettvifter.

 

Det ser ut som det er mangel på BigAdv og BigBeta siden 4 rigger for tiden kjører standard smp.

Lenke til kommentar
Ja alle mine 2600K kjører vanlig, men siden de står som -bigbeta kan de vel bare stå sånn mens jeg er borte regner jeg med.

 

Ja det vil jeg tro, når Big er tilbake så kommer de nok ned igjen.

 

Er det noe jeg bør passe på når jeg oppgraderer til Ubuntu 11.10?

Nei ingenting å gjøre, automatisk oppgradering gjorde alt selv.

Lenke til kommentar

Trenger litt hjelp her ei57, sliter med nettet på UD4 kortet på 2600K maskinen. Nette er sykt tregt i Ubuntu 11.10, var det i 11.04 også men funker perfekt i win7 så jeg mistenker driver problem. Tror Ubuntu legger inn siste driver selv men hvordan finner jeg det ut og evt hvordan legger jeg inn ny?

 

Får bare -smp på maskinene som skal kjøre -bigadv kjører med kommando -smp -bigadv -verbosity 9 på de, er det feil?

 

post-152551-0-64703100-1319928324_thumb.jpg

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Jeg er dessverre ingen ekspert på Linux, men om ingen andre på laget kan hjelpe, så kan du prøve Gigabyte direkte eller tweaktown.com.

 

At du bare får vanlig smp, kan tyde på at big er mangelvare eller Stanford har serverproblem. Alias meldte noe liknende tidligere idag. Det er bare å smøre seg med litt tålmodighet.

Endret av ei57
Lenke til kommentar

Jeg er dessverre ingen ekspert på Linux, men om ingen andre på laget kan hjelpe, så kan du prøve Gigabyte direkte eller tweaktown.com.

 

At du bare får vanlig smp, kan tyde på at big er mangelvare eller Stanford har serverproblem. Alias meldte noe liknende tidligere idag. Det er bare å smøre seg med litt tålmodighet.

 

Jeg finner driveren men aner ikke hvordan man installerer den :no:

Lenke til kommentar

Etter 2 6900 og en 6099, datt det ned en 6903 på 2600k'n. 970'n har gått på 6904 konstant, skulle helst hatt 6903 der.

 

Klippet denne fra foldingforumuet:

 

kasson » Sat Oct 29, 2011 8:23 am

 

We're shifting some servers around, so you may see a slight decrease in bigadv WU availability over the next ~2 weeks. The clients should roll over to standard SMP in the meantime if we run short.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...