Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Use ALL the power to BITCOINS! :F :F :F

Hvorfor skal vi det?? Hva brukes datakraften til??

Lønner det seg ikke å bruke AMD5xxx og 6xxx serie til det og ikke CPU?

nei, nei, ikke dere, hele F@H nettverket :D

Jo GPU er best men CPU fungerer det og. Og med tanke på hvor stort F@H er så hadde det sikkert vært awesome :p Altså hvis alt gikk til en person :p (Me)

Lenke til kommentar

Den brukes til å lage bitcoins! Alle vet da vel det? Om jeg får kjøpt noe ny maksinvare i det hele tatt før vinteren er over, rister det å folde f@h på cpu, og bitcoin på gpu.

Jeg kjenner til bitcoins konseptet og det er derfor jeg sier at ingen vet hva datakraften du bruker til å "mine" brukes til annet enn at du får coins.

F@H, WCG etc. der vet vi hva vår datakraft går til.

Lenke til kommentar

Den bruke jo bare til å regne ut hasher. Dersom hashen oppfyller kravene, er det en gyldig bitcoin-rekke. Det er ikke verre enn det, ikke noe hemmelig "formål" regnekraften brukes til. Vanskelighetskravt på hashen brukes til å forhindre at det lages for mange bitcoins.

Lenke til kommentar

Det kortet har jeg ennå ikke tatt i bruk, men til helga hvis i7 2600K jeg bestillte er ankommet vil det monteres. Ser på Posten at 2600K gikk ut fra Oslo i dag morges kl. 07.36 så jeg har det nok her på torsdag, senest fredag.

Hvis bios er noenlunde lik P8P67 PRO så er det veldig enkelt, jeg justerte kun på Multiplier og VCore etter å ha satt OC-valget til manuell. Justerte vel også noe på Volt til minnet og noe annet jeg ikke husker helt. Nå er vel heller ingen kort like så det spørs om vi egentlig kan sette samme verdier uansett.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Det er nok ikke store forskjellene i BIOS (eller UEFI), men det er ikke dermed sagt at like settings vil fungere. Jeg kjører omtrent samme Vcore, 1.30-1.32V på mine Asus P8P67 PRO og EVO. Førstnevnte i B1 kjører helt stabilt på 4.6GHz med Linux, mens sistnevnte @4.4GHz sliter med sporadiske blåskjermer i Windows. Eneste forskjellen er at Windowsmaskinen har 8 GB minne, mot 4 GB.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...