Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man har vel krav på noe med tilsvarende ytelse, så en butikk kan jo komme unna med noe a la GTX460. 768mb-varianten ser ut til å være på samme nivå, 1gb er definitivt raskere. 1gb er vel den mest vanlige lagervaren, så dersom jeg hadde jobbet i en nettbutikk er det vel det jeg hadde gitt ut antageligvis. Hvis ikke sjappa har 460 1gb har de sikkert 560 non-Ti, som vil være et knepp over der igjen.

 

Ser at komplett faktisk ennå selger 9800GX2 som demo, dog synes jeg prisen var i overkant høy med 3200 kroner for et over 3 år gammelt kort. http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=576173

 

Jeg har faktisk vanskelig for å forstå at noen vil kjøpe til den prisen når man ikke sjelden kan finne GTX580 på kampanje til samme pris, foreks. her: https://www.deal.no/deal/default.asp?page=vare&ProdusentID=VGA-580-A2

Lenke til kommentar

Ny strømsluker kom fra tyskland i dag, sr-2 i retur for det jeg sendt inn på RMA :D

 

Skal teste det på luft før jeg setter på vannblokkene :)

 

Dumper en 6904 om 5 timer som gir nesten 400k.

 

Håper det blir kjølig fremover for jeg har 3 maskiner som kjører bigadv og skal sette opp 3 til så varmen i rommet er det største problemet her. :p

Lenke til kommentar

Da er i7 980X fyrt i gang på 4.6GHz og fikk ned en P6900 som sykler med en TPF på 27.06 og gir 36K PPD. Det synes jeg var dårlig og hadde ventet noe mer av 12 cores.

 

Hvordan får jeg ned BigBeta, og burde jeg kanskje kjøre under Linux?

 

Du må nok kjøre Linux for å få Bigbeta, men TPF på 27 min på en 6900 var mye, jeg får 17-18 min på 4,3 i Linux.

Var det første prosenten?

Kjører du med HT? Minne og uncore? BCLK?

Lenke til kommentar
Jaja menson, ser ut til at 9800GX2 funka helt fint når jeg byttet strømforsyning. MIST 500W klarte rett og slett ikke drifte det lengre. :hmm: Noen som har opplevd noe sånt tidligere?

 

Vet ikke helt, men jeg har hatt 2 Mist PSU og begge forlot verden før garantitiden var ute. Tipper din opplevelse skyldes Mist og ikke strømforsyninger generelt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...