Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg spurte om nesten det samme for noen sider siden. Riktignok med Opteron 2 stk 6128 i stedet for. Folderne kom vist fram til at man fikk flere PPD/krone ved å kjøpe og overklokke 2-3 rigger med Core i7 2600K.

 

Forøvrig er 2x Opteron 6128 mye mer fristende enn 2x Opteron 4180. Lavere klokkehastighet går omtrent opp i opp med at den har 2 flere kjerner, men fordelen er 4 minnekanaler per sokkel i stedet for 2, bedre link mellom prosessorene bedre oppgraderbarhet (kommende Bulldozer-baserte 16-kjerner) og som regel litt bedre hovedkort. Bare synd det ikke finnes overklokkingsmuligheter på noen C32 og G34 hovedkort.

Endret av Simen1
Lenke til kommentar

Ps: Har skrudd av all mine Folding home clientene, er 23c ute og 28,6 inne. Så orker ikke lenger den høye tempen 24/7.Etter værmeldingen så skal det bil kaldere på onsdag, skruer dem nok på da?

Det høres ut som du har det varmt og godt, og jeg skulle ønske det var slik hos meg også. Men her er det akkurat nå 9.5 Celsius ute og maskinene holder det til behagelige 22 Celsius inne.Om dagen er det 13 - 14 Celsius ute så jeg kjører for fullt ennå hele døgnet.

Lenke til kommentar
Evga SR2 X5660 x 2 / 4Ghz

Så på priser hos komplett.no på ett Evga SR2 http://www.komplett....aspx?sku=593087 + to stk X5650 http://www.komplett....aspx?sku=621082 Sum= 20080 kroner. I tillegg kommer kasse, psu og minne. Nei, det blir for vilt å bruke så mye kroner til folding selv om man har aldri så lyst til det.:whistle:

 

Fysjom for en holdning :ohmy:

Neida bare tuller, er enig i at det er for mye til bare folding om man ikke har mye penger da :yes:

Jeg har nå 2 stk SR-2 maskiner her i deler men jefg regner med at en er opp til helgen og at jeg får tatt en kjapp RMA på det andre kortet, muligens hos Komplett om EVGA syns det er greit.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...