Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg hadde et par core crash i forgie uke, med SMP. Windows ga melding "FaHCore_A3 har sluttet å funke". Ved å avslutte klienten før jeg gjorde noe med meldingen i windows ungikk jeg avbrutt WU, og kunne starte opp igjen fra forgie punkt.

Jeg vet ikke om dette er aktuelt med BigAdv på linux da :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hvordan fungerer dette med bonus? Og er det noen steder hvor jeg kan sjekke om jeg faktisk får bonus? :)

På foldingforum.org finner du en undergruppe kalt 3rd party SW eller noe sånt, der du helt sikkert kan finne noe som regner ut ppd inkl. bonus. Det går også greit å følge med på oppdateringene på EOC. De kommer hver 3dje time, 1, 4, osv., og skal normalt ha med poeng for WU'er innsendt inntil en time før oppdateringen. Dvs. at innleveringer etter kl. 12, 3, osv. ikke kommer med før 4, 7, osv.

Lenke til kommentar

Har fått et par til, disse 7611 bruker også bare èn kjerne...

###########################################
Launch directory: xxxx
Executable: C:\xxx\fah6.exe
Arguments: -smp 6
<...>
Loaded queue successfully

+ Processing work unit
Work type a4 not eligible for variable processors
Core required: FahCore_a4.exe
Core found.
Working on queue slot x
+ Working ...
<...>
Project: 7611 <Run 2, Clone 2, Gen 0>

TPF ligger rundt 30 minutter, 5 min TPF (med 6 kjerner) er omtrent som de tyngste SMP IIRC.

Lenke til kommentar

Alle maskinene har -ikke oppdater win 7-

Alle maskinene sto med login- win 7 oppdatert.

Irriterende, kunne for eks ha vært på ferie i 3 mnd nå og ikke hatt tid til å restarte /logge inn.

 

Har denne nå :

9000BTU

Klarer ikke kjøle ned rommet lenger med 590 og 580 osv som blåser ut 100C 24/7

Kjøpte denne for å sjekke om det hjelper noe.

15000BTU

 

Klarer vel ikke bruke begge da jeg har ett hull i veggen til luften ut.

Kan ikke lage nytt heller med 30cm betong og steinplater utenpå.

 

Hvor får man tak i AC som ikke har utblåsning? Ser at skolens servere har det, og de har ikke rør heller / utedel.

Tipper all varme går ut i vannet som går rett i sluk.

 

Burde kanskje ha droppet 250 og 260, 10K PPD for 350-370w

Mye varme lager de også.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det er 13 dager igjen av juni ved midnatt! Er jeg litt heldig med WUene framover klarer jeg å nå 100 mill poeng før måneden er omme. Akkurat nå ser det dårlig ut grunnet 4 x P2684 som drar ned PPD mot 180K, men man kan alltids håpe. Jeg har en rigg til i reserve, men vil nødig starte den nå i varmen. Siden jeg kom hjem fra Tyrkia den 6 har ting gått på skinner.

 

To av mine i7 920 ligger på 83 - 85 Celsius, noe som sikkert ikke er helt heldig. Jeg stoler på at de kutter hvis det blir kritisk.:whistle:

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Har aldri ødelagt CPU med folding, kun ett hovedkort og to skjermkort. Skjermkortene fikk jeg erstattet på garanti, men ikke hovedkortet som var et Foxconn Mars (kjøpt hos Netshop). GPU-folding har jeg sluttet helt med, det blir for mange watt og mye varme. Til neste år hvis jeg holder på ennå satser jeg på å klare opp mot 300K PPD med omkring 1000 Watt. Det bør la seg gjøre med 2 x 970, 1 x 2600K og en 950 hvis jeg tar i bruk Linux. I dag bruker jeg ca. 1500 Watt på i underkant av 200K PPD som snitt.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Fruktkake er tilbake å folde :)

 

Startet opp den gamle foldemaskinen og dro på hytta. Når jeg kom tilbake så jeg at stock-vifta datt av kjøleren, det ser ut som kjøleribba har blitt så varm at plasten på vifta har smeltet. Monterte hjemmesnekret vifte på den, skjermkortet ser nå ut til å funke men det er defekt til å folde. Da blir jeg bare å folde på én 880GS hehehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...