Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Remonterte kjøleren 3 ganger med samme temp ca.

Så byttet jeg plass på kjølerene og da ble den varme cpu lik temp som den lave og den lave cpu fikk 69-76C som maks hvor det før var 56c på maks

14-20C høyere, men fortsatt 14-20C kaldere en da den sto på den andre cpu.

Tipper kjøleren er skjev eller pastaen/ mengde/ type/

---------------------------------------------

Fikk nå opp PPD på en rigg over nettverket.

Begge er gjort på samme måte, men den siste vil ikke.

post-64596-0-54289000-1306424095_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Enig med Oleball, du kan jo forøske å trykke forsiktig på kjøleren mens maskinen kjører og se om det hjelper.

Var det jeg gjorde når jeg oppdaget at kjølerne ikke var strammet godt nok.

Du bør kansje legge kabinettet på siden slik at HK er vannrett.

Snodig det der med HFM, siden den får med all informasjon ellers :hmm:

ei57:

Har du stoppet med foldingen for sommeren?

Edit:

Igjen så fikk jeg ikke bonus for en -bigadv WU :ermm:

Det er sikkert en jeg har begynt på men ikke avsluttet før men kjipt uansett etter 1,5 døgn med folding og få 9k poeng.

Jeg har ikke satt noen nr på maskinene i config så alle har vel nr.1 men det har vel ikke noe å si?

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Da vippet jeg 300.000 igjen , har en 295 og en 450 som jeg ikke har satt i enda, men det blir vel det også.

SR2 hovedkort og kabinett og psu og ram og harddisk er montert, men ingen cpu enda :blush:

PPD over nett fungerte etter nytt arbeid ble lastet ned ..

post-64596-0-86120700-1306445935_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Ser bra ut nå War PPD på 300k :thumbup:

Når du får opp det siste SR-2 oppsettet så blåser du forbi meg i PPD også, har du noen CPUer i kikkerten?

Fikk du testet om det hjalp å legge litt trykk på den kjøleren?

Lurer på om jeg skal kjøpe et par av de store Noctua NH-D14 kjølerne som du har.

Lenke til kommentar

Har ikke løftet på kjølerene enda, men bytte plass alene senket temp fra maks 96 til maks 76 trur jeg.

Men det er nok kjøleren/pasta/ siden temp på den cpu som var 96C sank til 45 med en gang den fikk ny - lik - kjøler / samme vekt osv.

Usikker på cpu nå, har 125K PPD på X5650 og på X5660 akkuratt nå

SR2 skulle ha kommet i SB , hadde lett vært ville tilstander.

OG i 2011 pin.

Lenke til kommentar

Går fint å bruke feks. H70 på SR-2 men de yter ikke noe spesielt bedre enn NH-D14.

Hadde vært digg med et dual-socket LGA2011 hk som gjør det mulig å klokke CPUene men jeg tviler på at EVGA kommer med noe sånt etter at Shamino sluttet for SR-2 var hans ide. Det er jo mulig at ASUS kommer med noe siden det er der han jobber nå.

Lenke til kommentar

Jeg og du kommer til å stå for like mange poeng pr dag til jul som hele laget nå.

Estimerer ca 4mill PPD + de nye som kommer frem til jul pga artikkelen vi skal skrive, hvor 95% av de faller av etter 3 mnd.

4-5mill PPD i Jan 2012 tipper jeg.

Når skal artikkelen være ferdig og når publiseres den?

5 mill hadd vært noe ja :w00t:

Lenke til kommentar

Har ikke ny bios nei, skal legge inn imorgen kanskje når jeg skal klokke litt mer, 4,0 på 40-50 grader stabilt i 6 mnd så frister det litt med 4,3.

HW sa seg villig til å publisere en artikkel, men vi må skrive den selv siden de ikke kan noe.

Da må vi ha en oppdatert 1 post / guide for de fleste typer hardware iallefall.

Jeg har kommet med google docs som et forslag hvor man inviterer top 20 her inne + de som vil hvor man kan skrive den sammen som et førsteutkast før noen laster det ned og slenger inn bilder og vasker språket.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...