Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Base points er økt fra 8955 til 12790. Hadde de lagt på 1000 til, så ville det knapt vært forskjell i ppd. Det er uansett mye bedre enn hva det var.

 

Ser det så jeg "taper" bare ca 20k i PPD når jeg kjører 2684 mot 50-70k før.

Må desverre ta ned X5690 maskinen i dag for jeg skal sette inn en ny dual tank og bytte noen av slangene så det ser litt mer ryddig ut.

 

Sånn ser den ut nå.

019iy.jpg

Lenke til kommentar

Her i huset så blir det nok SMP uansett hvor kjapp rigg jeg har. Med den stusselige linja Telenor leverer her så ville det å laste ned eller opp en Bigadv ta evigheter med store muligheter for feilskjær. :no:

 

post-140856-0-58516300-1305976126_thumb.jpg

 

Au det er ikke kult med så lav hastighet :no:

 

Her er heldigvis ikke det noe problem sitter med 3 forskjellig linjer inn nå, 50/10, 30/5 og NGT sin 20/1, men betaler bare for en, er heldig som er prøvekanin for netteier her jeg bor.

Lenke til kommentar

Er en av ulempene å bo nært nok sentrum til å få Adsl men ikke langt nok unna til å bli prioritert utbygd med fiber..... Med 5,3 km til sentralen og med ingen lovnader ifra Telenor på en sentral nærmere eller annen oppgradering på linjen så sitter man der med skjegget fullt av postkasse.

 

Men er jo med alikevel, om enn litt tregere enn alle med sine Bigadv rigger :)

Lenke til kommentar

Vi kommer da sterkt tilbake, jeg har iallefall 100K mer innen 1 uke og 150k til innen 2 mnd og da har jeg ikke kjøpt 2011 enda.

Har bestilt elektriker for å legge opp flere kurser inn på datarommet.

 

Våknet idag med strømløst hus, takket være en stk død svidd katt som slikket på en milliard volt.

Lenke til kommentar

Ser ut som flere av oss har økt sin PPD :thumbup:

 

Selv skal jeg kjøre mine rigger så lenge ute tempen holder seg under 25C evt mer om jeg får på plass aircondition på PC-loftet mitt.

 

Ser at jeg var oppe i 260k PPD i mars og regner med å være oppe i 340k PPD i løpet av uka.;)

Lenke til kommentar

Aiaiaiai..... det er mye "regnekraft" i omløp

Høres bra ut. Da har du faktisk 10 ganger så kraftig hw som meg i drift :D

 

Jeg aner ikke hvor mye regnekraft det er men det er mye ja :p

Hvordan regner man det egntlig ut? i "flops" ikke sant?

Om man så går 10, 15 og 20 år tilbake i tid hva hadde datidens supercomputere i regnekraft?

 

Helt ville tilstander hos minhund :p

 

 

Vel ville er det vel ikke ennå men det skal det bli :ph34r: :ph34r:

 

Har satt meg et mål om å nå 1 Mill PPD innen 01.01.2012 :ohmy: :ohmy:

 

Det skal gå om jeg bytter ut 980X, 970, 2600K og i7 860 med SB-E + litt til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du nå ble jeg satt ut et øyeblikk, men ved nærmere ettertanke så tror jeg faktisk du mener det, og kanskje også kan du klare det. Det skal jo bare 10 rigger som hver produserer 100K til. Si fra når du legger nevnte saker ut for salg.:thumbup: Det hadde jo vært kjekt med en 2600K til.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Du nå ble jeg satt ut et øyeblikk, men ved nærmere ettertanke så tror jeg faktisk du mener det, og kanskje også kan du klare det. Det skal jo bare 10 rigger som hver produserer 100K til. Si fra når du legger nevnte saker ut for salg.:thumbup: Det hadde jo vært kjekt med en 2600K til.

 

Jeg tror faktisk det kan gå med 8 eller 9 maskiner litt avhengig av hvor bra SB-E blir og strømforbruket vil nok ikke øke vesentlig. Jeg tror faktisk strømforbruket vil gå noe ned samtidig som det blir dumpet mindre varme ut i rommet. Jeg kjører med 6 maskiner nå så 2 eller 3 til har jeg plass til.:cool:

Har faktisk 3 maskiner til her men 2 av de er gamle 775 maskiner og den siste er poden sin :p

Skal si i fra når jeg selger unna de gamle delene ja :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg og du kommer til å stå for like mange poeng pr dag til jul som hele laget nå.

Estimerer ca 4mill PPD + de nye som kommer frem til jul pga artikkelen vi skal skrive, hvor 95% av de faller av etter 3 mnd.

 

4-5mill PPD i Jan 2012 tipper jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...