Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Men hvorfor skal man da ikke huke av for Gpu? Hvorfor skal/kan man ikke folde på Gpu også?

 

Det var bare til MinHund, han ville bare folde på cpu'ene.

 

Er litt forskjellig fra rig til rig, men gpu'en vil senke cpu scoren noe, så er en vurdering man må ta, noen ganger så vil gpu'en gi så lite ekstra pga minus på cpu'en at det ikke er verdt og ofre det i økt temp osv osv.

 

Hvordan går det med "brettingen" MinHund, fått noe fart på monstrene?

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er heller i økt watt man taper mest i SR2 som leverer 150K osv.

 

Ser ikke helt hvorfor vanlig console er stress.

Det kunne neppe blitt lettere, vi får få opp alle måtene i 1 post snart med oppdaterte guider.

 

Og økt Watt resulterer ofte i økt temp :p

 

Noen som folder for OCN atm eller? Foldet lite før, men har slengt meg på bølgen nå, og etter konkuransen er ferdig så hopper jeg nok på Hardware.no sitt lag.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med "brettingen" MinHund, fått noe fart på monstrene?

 

 

Ja jeg har fått i gang 3 av 6 maskiner på bigadv, de siste 3 kjører ferdig WCG wuene sine før jeg starter de opp på FAH igjen.

Kjører med a5 siden jeg hadde den og kjenner den.

Lenke til kommentar

Hvordan går det med "brettingen" MinHund, fått noe fart på monstrene?

 

 

Ja jeg har fått i gang 3 av 6 maskiner på bigadv, de siste 3 kjører ferdig WCG wuene sine før jeg starter de opp på FAH igjen.

Kjører med a5 siden jeg hadde den og kjenner den.

 

Godt og høre, drar vell greit med PPD de SR-2 riggene dine :p

Lenke til kommentar

Har bare fått i gang en på FAH men det er den som er vannkjølt så den kjører med 2 stk X5690 på 4,3GHz så den drar vel rundt 150k PPD, den bruker litt under 20 timer på en bigadv.

 

3 maskiner oppe og folder

post-152551-0-02441800-1304894228_thumb.jpg

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Har bare fått i gang en på FAH men det er den som er vannkjølt så den kjører med 2 stk X5690 på 4,3GHz så den drar vel rundt 150k PPD, den bruker litt under 20 timer på en bigadv.

 

3 maskiner oppe og folder

post-152551-0-02441800-1304894228_thumb.jpg

 

Ser bra ut, nå må du bare bytte user name ditt til "OCNChimpin" og slenge inn resten av infoen jeg postet tidligere så poengene går til "riktig" sted, så kan du gå tilbake igjen nå CC konkuransen er over. ^^

Lenke til kommentar

Det er vel litt sent å bytte bruker etc nå på de WUene som allerede kjører?

War eller -alias- hvor er det -oneunit skal stå, før -bigadv eller etter?

 

Er fortsatt bare og bytte, poengene fra denne WU'en får du på gamle brukeren, men poengene etter det kommer på den nye. Så bytt i vei :D

 

BTW: Du har ikke et UD3P liggende fra den "gamle" 775 tiden din? MIIF her maxer på 470FSB.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Det er vel litt sent å bytte bruker etc nå på de WUene som allerede kjører?

War eller -alias- hvor er det -oneunit skal stå, før -bigadv eller etter?

 

Er fortsatt bare og bytte, poengene fra denne WU'en får du på gamle brukeren, men poengene etter det kommer på den nye. Så bytt i vei :D

 

BTW: Du har ikke et UD3P liggende fra den "gamle" 775 tiden din? MIIF her maxer på 470FSB.

Hvor mange Chimp points vil min FAH farm produsere tror du?

 

 

Har kun 2stk 775 kort liggende, ett 790i og ett 680i.

Endret av minhund
Lenke til kommentar
Det er vel litt sent å bytte bruker etc nå på de WUene som allerede kjører?War eller -alias- hvor er det -oneunit skal stå, før -bigadv eller etter?

 

Det spiller ingen rolle hvor du legger inn -oneunit Men for ordens skyld bruker jeg å legge denne bakerst i rekken.

 

Ellers så er jeg ikke spesielt begeistret for at det hentes CPU-kraft herfra over til andre lag. Går det likevel til samme formål så er det vel greit for en periode, men ikke så bra for laget her, så forstå meg rett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Det er vel litt sent å bytte bruker etc nå på de WUene som allerede kjører?War eller -alias- hvor er det -oneunit skal stå, før -bigadv eller etter?

 

Det spiller ingen rolle hvor du legger inn -oneunit Men for ordens skyld bruker jeg å legge denne bakerst i rekken.

 

Ellers så er jeg ikke spesielt begeistret for at det hentes CPU-kraft herfra over til andre lag. Går det likevel til samme formål så er det vel greit for en periode, men ikke så bra for laget her, så forstå meg rett.

 

 

Takk for tilbakemelding -alias-.

Jeg har fått henvendelser fra flere team om den Chimp konkuransen, bla. Evga og OC men har ikke tenkt å bytte lag.:)

 

Ser jeg skrev brukernavnet feil på SB riggen, mydog ikke Mydog som er rett, har det mye og si?

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Da får Mydog noen lusne poeng som bruker nr 2.

 

Mine XX60 cpuer kjører på 4.0 og temp er 53C 23/7 selv med 26C ute/inne.

Burde kanskje klokke de lenger , er bare sånn 122-134K nå.

 

XX50 som kjører alene krasjer hele tiden. Kommer opp en rute som sier at fahcore har sluttet å virke osv.

3-5x dagen må jeg bare lukke og starte den igjen, klokket til 3,6 bare og er 36c og leverer 50K

Burde kanskje sjekke hele klokken på den, er vel noe i bios som er uoptimalt.

Lenke til kommentar

Går det likevel til samme formål så er det vel greit for en periode, men ikke så bra for laget her, så forstå meg rett.

 

Er selvfølgelig bare snakk om en liten periode. Når konkuransen er over hopper jeg over og folder for HW 24/7.

 

men har ikke tenkt å bytte lag.:)

 

Ser jeg skrev brukernavnet feil på SB riggen, mydog ikke Mydog som er rett, har det mye og si?

 

:(

 

Navnet er Case Sensetive, så om du har skrevet liten "m" så går det til en ny bruker.

 

Hvor mange Chimp points vil min FAH farm produsere tror du?

 

Hmm.

 

SR-2'ene drar vell en 140k og 100k.

2600k @ 4.7Ghz, ca 40k

 

De andre er det selvfølgelig avhenging av OC'en, 980X ca 4Ghz rundt 28-30k

 

Og litt mindre på 970'en.

 

Burde totalt havne på ca 350-400k, litt avhengig av hvor kraftig 970 og 870 er klokka.

 

OCN som jeg folder for i denne konkuransen trenger 1.2mill PPD Pr Chimp Point, så du ville bidratt med ca 0.3 Chimp Points hver dag.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Hvorfor kalles det "Chimp Challenge" og relasjonen til "The jaded monkey" logo? Er det snakk om røtter til det gamle kinesiske eventyret "The Monkey King"?

 

Hva er opphavet til konkuransen og hvem startet den?

 

Eggman88:

Hva er din userid på fah og eoc?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvorfor kalles det "Chimp Challenge" og relasjonen til "The jaded monkey" logo? Er det snakk om røtter til det gamle kinesiske eventyret "The Monkey King"?

 

Hva er opphavet til konkuransen og hvem startet den?

 

Eggman88:

Hva er din userid på fah og eoc?

 

 

Aner ikke hvor det startet fra. Jeg har aldri foldet for noen lag eller navn. Har brukt folding til og teste load temps på systemet etter det har "passed" P95, føler det er bedre og kjøre 24 timer F@H contra P95. De siste dagene har jeg foldet for Overclock.net i CC konk.

 

ATM kjører jeg på 4 systemer her i huset, totalt ligger det vell på enn 100k PPD, men til vanlig vil jeg bare folde på hovedriggen da det er den som er under vann. Den drar ikke stort mer enn 28-30k PPD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...