Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvilken luftkjøler passer på SR-2?

Må inn til Digitalimpuls i morra og kjøpe noe bedre men hva?

 

Ja si det, jeg har kun erfaring med X58 på i7 9xx og SB på i7 2600K. Førstnevte OC til 4.2GHz og siste med 4.7GHz. Bruker A70 på begge og temperaturer ligger på henholdsvis 74 og 52 Celsius. Så jeg vil tro at Corsair A70, evt. Noctua NH-D14 er bra valg hvis du har plass siden begge er rimelig store kjølere. Har du dårlig plass i høyden så finnes Noctua NH-C12P SE14 som bygger lite opp.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Blir kanskje feil og post det her, men **** it. ATM foregår det en stor F@H konk mellom de 9 største lagene. Konkuransen går ut på og få mest "Chimp Points" 1 Chip Point = 0.1% av det laget foldet fra Okt 2010 - Feb 2011.

 

Jeg folder for OCN sammen med et par andre nordmen, ligger ATM på 2 plass, men trenger nye foldere for og dra dette i land, gjerne noen som kjører 24/7 -bigadv (SR-2 er konge, hint hint^^) Er nå 3 dager ut i konkuransen med litt over 7 dager igjen.

 

Om noen kunne tenke seg og bidra med litt folding i noen dager er det konge.

 

Username: OCNChimpin (Case sensitive)

Team: 37726

Passkey: fe4ad3d7c2360a8cda89eaeab2b541f2 (bonus enabled)

 

Er en del info her

 

Er også en del store premier inne i dette laget (donert nesten 15000kr som deles tilfeldig ut, div hardware, Spill osv osv) Alt står inne på tråden jeg linket til.

 

Takker for all hjelp.

Lenke til kommentar

Hvilken klient burde jeg bruke til mitt HD 6870? Fint om det er bare å innstalere og folde i vei. :p

 

ATI / AMD = v7

Intel / Nvidia = F@H Gpu Tracker

 

PS: Husk og bytte til det laget du ønsker og hjelpe.

 

Står også mye info på den siden jeg linket til.

 

PS: MinHund, har ikke lyst og slenge på litt F@H på dine 2 SR-2 rigger noen dager? Burde totalt gi en ca 300k PPD.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Hei karer holder på å starte opp alle maskinene på FAH nå men hvilken klient bør jeg bruke til Bigadv? Er det fortsatt a5?

 

Skal starte opp 2 stk SR-2, en SB rigg, en 980x, en 970 og en 870, kan jeg bruke samme type klient på alle maskinene?

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Hei karer holder på å starte opp alle maskinene på FAH nå men hvilken klient bør jeg bruke til Bigadv? Er det fortsatt a5?

 

Skal starte opp 2 stk SR-2, en SB rigg, en 980x, en 970 og en 870, kan jeg bruke samme type klient på alle maskinene?

 

Til intel tror jeg det like greit og kjøre på Gpu Tracker på alle de du nevnte.

 

PS: Hvem folder du for? Sleng deg på OCN (Se link over) en liten uke. :D Så kan du hoppe tilbake på Hardware.

 

PS: Q9650 jeg kjøpte av deg klokker som F, må bare få tak i et UD3P her nå.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Hei karer holder på å starte opp alle maskinene på FAH nå men hvilken klient bør jeg bruke til Bigadv? Er det fortsatt a5?

 

Skal starte opp 2 stk SR-2, en SB rigg, en 980x, en 970 og en 870, kan jeg bruke samme type klient på alle maskinene?

 

Til intel tror jeg det like greit og kjøre på Gpu Tracker på alle de du nevnte.

 

PS: Hvem folder du for? Sleng deg på OCN (Se link over) en liten uke. :D

 

PS: Q9650 jeg kjøpte av deg klokker som F, må bare få tak i et UD3P her nå.

 

Gpu Tracker?? jeg folder ikke med gpu så hvorfor?

Skal bare kjøre Bigadv på CPU på alle maskinene.

Lenke til kommentar

Hei karer holder på å starte opp alle maskinene på FAH nå men hvilken klient bør jeg bruke til Bigadv? Er det fortsatt a5?

 

Skal starte opp 2 stk SR-2, en SB rigg, en 980x, en 970 og en 870, kan jeg bruke samme type klient på alle maskinene?

 

Til intel tror jeg det like greit og kjøre på Gpu Tracker på alle de du nevnte.

 

PS: Hvem folder du for? Sleng deg på OCN (Se link over) en liten uke. :D

 

PS: Q9650 jeg kjøpte av deg klokker som F, må bare få tak i et UD3P her nå.

 

Gpu Tracker?? jeg folder ikke med gpu så hvorfor?

Skal bare kjøre Bigadv på CPU på alle maskinene.

 

Gpu Tracker skal funke helt fett der også.

Endret av EggMan88
Lenke til kommentar

Har aldri brukt gpu tracker er den enkel å sette opp?

 

Kunne ikke vært lettere.

 

1. Last ned: Gpu Tracker

2. Extract og Kjør FAH GPU Tracker V2.exe

3. Gå inn på Setup -> Configure.

4. Huk av på SMP og -Bigadv (Pass på at ikke Gpu folding er huket av) Du skal ikke folde på de.

5. Gå inn på Tracker Settings og fyll inn Name, Team og Passkey, Apply og så close.

 

Start All clients, Og du er igang.

 

Om noen ønsker og delta i konk jeg pratet om så bruk dette på Tracker Settings:

 

Username: OCNChimpin (Case sensitive)

Team: 37726

Passkey: fe4ad3d7c2360a8cda89eaeab2b541f2 (bonus enabled)

 

Takker :D

Lenke til kommentar

 

Kunne ikke vært lettere.

 

1. Last ned: Gpu Tracker

2. Extract og Kjør FAH GPU Tracker V2.exe

3. Gå inn på Setup -> Configure.

4. Huk av på SMP og -Bigadv (Pass på at ikke Gpu folding er huket av) Du skal ikke folde på de.

5. Gå inn på Tracker Settings og fyll inn Name, Team og Passkey, Apply og så close.

Og hvis man huker av på Gpu folding også da - folder man -bigadv på Gpu også da eller.....?

Lenke til kommentar

 

Kunne ikke vært lettere.

 

1. Last ned: Gpu Tracker

2. Extract og Kjør FAH GPU Tracker V2.exe

3. Gå inn på Setup -> Configure.

4. Huk av på SMP og -Bigadv (Pass på at ikke Gpu folding er huket av) Du skal ikke folde på de.

5. Gå inn på Tracker Settings og fyll inn Name, Team og Passkey, Apply og så close.

Og hvis man huker av på Gpu folding også da - folder man -bigadv på Gpu også da eller.....?

 

Nope bare på cpu'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...