Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BAT: Her er hva jeg kjøpte den dagen, er komlett.

Om det er netshop jeg har kjøpt dem, jaja da får jeg ikke nye. Orker ikke å krangle med noen, men skal prøve komlett nå.

 

Edit: Har sent retur forespørsel til komplett, setter inn svaret her når jeg får det?

 

Bestillingsdato: 2008-11-10T22:25

Ordrenummer: xxxxxxxx

Best.ref.

Ordrestatus: Sendt

 

Antall Varenr. Beskrivelse

2.00 366001 Intel Core? 2 Duo E8600 3,33GHz,

Socket 775, 6MB, 1333MHz, Boxed w/Fan

1.00 377792 Gigabyte GeForce GTX 260 OC 896MB GDDR3,

PCI-Express 2.0, 2xDVI/HDCP, Core-216

1.00 355433 Zalman PSU 600W, Ultra Silent, SLI,

Modular, 6xSATA, 120mm Fan

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Ja folkens fikk dette i dag: Godkjente retursøknader (Vi venter nå på å få varen fra deg)

 

Status Godkjent (vare ikke mottatt fra kunde)

(2011-04-12 13:06)

Returnummer xxxxxxxxx

Årsak 022 - Produktet gikk i stykker etter mottak

Søknadsdato 2011-04-11 15:32 (67508846)

Referert ordre xxxxxxxx

 

Antall Varenr. Beskrivelse

1.00 355433 Zalman PSU 600W, Ultra Silent, SLI,

Modular, 6xSATA, 120mm Fa

 

Men jeg ser også at det er 3års garanti på den psuen, det står på esken?

 

Edit: Fjernet "Hva gjør jeg nå" for å slippe mere kommentarer på den :!:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jeg har ikke fått foldet noe den siste uken, fordi jeg kjører memtest om nettene og kjører windows på dagtid for tiden.

 

Ekle rambrikke/slot.. Har kjørt en 10t+ test med brikke 1 og 2 i spor 1 g to, uten feil. Så testet jeg med brikke 3, som ser ut som den har fått en liten sviskade øverst på kretskortet (men vanskelig å se pga varmesprederen) i spor 3, og fikk flere feil over natten. Prøvde med brikke 4 i spor tre, og det gikk bra i flere timer, men etter 10t+ hadde det kommet EN studdelig liten feil. Må kjøre brikke 4 i spor 5 også for å teste, for å se om det er brikken eller sporet.

 

I tilleg får jeg noen merkelige røde "flekker" på skjermen når jeg spiller et mindre krevende spill (thw witcher) for tiden, å jeg lurer på om skjermkortet også kan ha litt probelemer. Hva er ekleste måten å teste skjermkortet på?

Lenke til kommentar
Ja folkens fikk dette i dag: Godkjente retursøknader (Vi venter nå på å få varen fra deg)Hva gjør jeg nå?

Bruk adressen som er oppgitt for retur / RMA og merk pakken tydelig med returnummer. Jeg bruker også å skrive ut e-posten med feilbeskrivelsen, samt som bekrefter at du har fått innvilget retur og legge den lett synlig i pakken. Å pakke den forsvarlig er en selvfølge, helst i original innpakning hvis den finnes, og jeg bruker å sende den som servicepakke, og poste sporingen til salg/returavdelingen, avhengig av hvem jeg hadde kontakt med. Du kan så følge med på sidene hos nettbutikken når avgjørelsen faller, og mest sannsynlig får du en ny tilsvarende PSU tilbake. Det tar normalt ca. en uke til du kan hente en ny på posten hvis vi snakker om PS eller Komplett. De nevnte er også filnke til å holde deg oppdatert om prosessen via e-post.

 

Jeg hadde nylig en RMA på et skjermkort som ikke hadde spesifikasjonene som var oppgitt da det ble kjøpt, der fikk jeg kronene tilbake inkl. returomkostninger. Jeg snakker selvsagt om Komplett.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Hva du gjør nå? Sender den tilbake vel.

Hva i alle dager? Har du ikke rma noe hos komplett? Samme til deg alias?

Det er ett standard svar fra komlett, altså jeg tok en copy past fra siden jeg logger inn.

Så ja jeg vet hva jeg skal gjøre, er ikke den første retur av defekte skjermkort/psu jeg sender inn.

PS: ikke ta dette negativt gutter :!:

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

Jeg syntes jo det var litt merkelig at du spurte, for for det gjorde du faktisk, så derfor svarte jeg seriøst slik jeg alltid gjør. Trodde nok i farten at dette var din første RMA.:thumbup:

 

Her er hva som sto skrevet hos deg, sitat:

 

"

Ja folkens fikk dette i dag: Godkjente retursøknader (Vi venter nå på å få varen fra deg)Hva gjør jeg nå?
"

 

Sitat slutt!

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Snakker om retur til komplett, jeg har nå et 2,5 år gammelt 4870x2 som jeg sluttet å bruke før sommeren 2010 da det trengte >90% vifte for å holde kortet under 98C (som er hvor vifta gikk til 100%) når jeg spilte spill, og aldri kunne gå under 65% på tomgang (da nådde det også 98C). Det hadde også begynt å vi vertex feil mot slutten, og ga fra tid til annen texture buggs så vegger ble gjennomsiktige eller svarte. Har jeg en akseptabel RMA sak der?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...