Muffinman Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Fordi Asus hovedkortet mitt vistnok skal støtte bulldozer Yay, mitt også. Det var gode nyheter Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Fantastisk Kun en 2684 igjen og den har snart tatt 4 dager men den klarer seg innen deadline for bonus. Må se og skaffe meg ett par Xeon CPUer til det andre SR-2 hk jeg har liggende her før det går ut på dato. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Sitter å pusler med det akkuratt nå Endret 3. april 2011 av War Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 Ser ut som du har en skikkelig kose stund med nydelig HW Må bli kvitt denne W3520en og et Rampage 2 Extreme så jeg kan kjøpe meg ny CPUer. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. april 2011 Rapporter Del Skrevet 3. april 2011 (endret) Hadde vært artig med dual socket SB-E ala SR2 men det tar tid før det er på plass. Endret 3. april 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Jeg kunne heller tenkt meg dette dual sokkel G34 pluss overklokkbarhet. Lenke til kommentar
Oleball Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Jeg merket utrolig stor forskjell på 2600k og min gamle 760, ikke først og fremst fordi førstnevnte er veldig mye raskere, men fordi ved -smp 6 kan jeg la den stå på på gaming maskinen min uten å måtte huske å pause/resume når jeg skal spille. Dette er noe som er viktig for de av oss som ønsker å sette opp klienten én gang og glemme den for resten av hdd'ens levetid. Skulle forsåvidt ønske jeg kunne la den stå på 24/7, men A70-vifta høres helt inn på soverommet og jeg er har støyfobi når jeg skal sove Noen som vet om en måte å få den til å gå stillere på(har satt på motstandsledningen som følger med), evt om jeg må bytte ut viftene? @BAT: Gratulerer med 1.Million! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Hvilken vifte har du på A70en Oleball? Kjører du push/pull eller har du kun en vifte? @BAT: Grattis med milionen Fikk nettopp et tilbud på 2 stk Xeon X5670 til $2300 som jeg tror jeg kan prute ned til $2000 som er smertegrensen min. Får jeg til det blir det kjapt en SR-2 rigg til her. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Kjøpt min neste i usa jeg også, må hentes i butikk så får bli i mai. Edit: Skal kjøpe, faktisk ikke betalt enda med tanke på hva prisene kan ende på, men dollaren ar lav. Endret 4. april 2011 av War Lenke til kommentar
Oleball Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Hvilken vifte har du på A70en Oleball? Kjører du push/pull eller har du kun en vifte? Kjører push/pull med begge stock viftene. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 @War hvilken CPU er det du har kjøpt? Pris ca? @Oleball: det finnes jo mer stillegående vifter men jeg ville vel heller flyttet maskinen om du vil ha den gående 24/7. Lenke til kommentar
BAT Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 @Oleball og @minhund Takker og bukker @Oleball Er viftene på A70 koblet rett på strøm eller går de til hovedkortet? Viftestyring kan også hjelpe på litt men som minhund over skriver så er ikke corsair sine vifter de mest stille i klassen. Ville vurdert noctua eller nexus istedet. Lenke til kommentar
Oleball Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 @Oleball: det finnes jo mer stillegående vifter men jeg ville vel heller flyttet maskinen om du vil ha den gående 24/7. Har dessverre ikke mulighet til å flytte maskinen langt nok til at det vil ha noen effekt Ville det fungert å ta av den ene vifta og kun kjørt pull eller push, eller ville det blitt for varmt? Evt får jeg bare kjøpe meg et par fractal vifter og satse på at de klarer å holde den kjølig nok Lenke til kommentar
Oleball Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 @War: De er koblet rett på hovedkortet for øyeblikket, har en viftestyring på kabinettviftene jeg kunne byttet over, men er det lurt å ha manuell styring av cpu viftene? Noctua viftene så også greie ut, kanskje jeg skulle gå for et par sånne istedet. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) $1,019 for xx50 $1,239 for XX60 $1,699 for xx90 Ser ut som det er 2000kr billigere ca hele vegen. SR2 580 dollar Endret 4. april 2011 av War Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Dere får si fra om noen kunne tenke seg å organisere powerbuys fra USA på utstyr velegnet for folding. Så mye dere investerer måtte det være en god opsjon å ta via enkelte som reiser el. Hovedsaklig utstyr som er lett å få med seg selvf. Spesielt dualsocket CPUer må det jo være en del å spare på da fremfor å kjøpe dem her til lands. Noe å tenke på når LGA2011 dual socket versjoner kommer kanskje. Endret 4. april 2011 av Theo343 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) Hvor har du de prisene i fra? Hva med prisen på X5670 som jeg ser ligger på rundt 10k her i landet. Eing med deg der Theo, er mye og spare på de fleste CPUer bare se hva 990X koster her i landet mot $1000 over vannet. Endret 4. april 2011 av minhund Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Jeg hadde heller ikke vært helt fremmed for å sette opp noen SR2 el. om vi fikk til noen powerbuys på div. utstyr. Er litt skeptisk til å handle fra ebay og den slags og reiser ikke spesielt mye til USA selv (ikke vært der ennå). Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har en kontakt i USA som jeg stoler på som kan kjøpe for deg og sende hit til landet, han har gjort det for meg flere ganger. Lenke til kommentar
War Skrevet 4. april 2011 Rapporter Del Skrevet 4. april 2011 (endret) $1,469 X5670 Er jo bare newegg.com Planen er å bestille ifra "lokale" nettbutikker, sende til lokal adresse / eller hente i butikk. Har ikke lett på andre plasser. SR2 hos iwill er nå3600 , var 5000 i desember så det blir billigere. Selges kun med kabinett, men fortsatt 2100 ned i pris på 1q Endret 4. april 2011 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå