Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har bare en av SR2 oppe med 2x xeon5660 6core som gir " 24 cores" og 130000 PPD på 4.0 Ghz (x2) 600W

Så bygger jeg SR2 nr to nå, men jeg har bare en cpu , xeon5650 den skal vel gi 60000 PPD

og snart en xeon5650 til såsnart jeg får solgt ut annen hardware. Da blir det totalt 2x SR2 på 260000 PPD

 

Med tanke på at dette da tar 2 kabinettplasser og trekker 1200w så er det bedre for meg en 8 stk i7 950 i 8 kabinetter som trekker 3000 W

Mindre støy, mindre hardware, mindre plass, mindre watt.

 

 

 

 

 

post-64596-0-34185600-1301671870_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg synes du ligger høyt i watt, War. Hos meg ser regnskapet slik ut:

 

i7 860 @ 3.8 + g210: 200 watt

i7 2600k @ 4.6 + g210: 160 watt

i7 970 @ 3.75 + gts 250: max 250 watt

 

På sistnevnte er også en 22" skjerm inkludert + at kjerringa chatter. Svarte Per er PC'en jeg bruker med ca 300 watt, der 2 stk gtx 460 drar mesteparten.

Lenke til kommentar

Nå har du mulighet for å teste HD 5xxx eller høyere. Det krever v7 av klienten, som kan lastes ned her:

 

https://fah-web.stanford.edu/projects/FAHClient/

 

Har alt kjørt 10% i to kanaler med mine gtx 460. Tilbyr ifølge reklamen non-stop folding.

Er det meningen at man skal bruke denne nye klienten både for CPU- folding og GPU- folding samtidig?

Og hva mener de når de på den siden snakker om "one CPU"?

Mener dem èn prosessor - uansett hvor mange kjerner denne ene prosessoren måtte ha? Eller mener de med "one CPU" faktisk èn kjerne?

Synes det er litt forvirrende. For meg som har en C2D, så vil det være èn CPU med 2 kjerner.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Det nye klienten skal kunne kjøre CPU og GPU under samme tak. Jeg har to GPU'er gående, men kan fra konfigurasjonsmenyen legge til flere "slots".

 

En slot kan være uniprocessor (1 kjerne), SMP eller GPU. Om jeg ikke husker feil, skal det også gå an å folde på flere PC'er.

 

Og foldingen er non-stop, ny WU lastes ned rett før den forrige er ferdig og starter mens den sendes. Kan bekrefte at det funker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...