Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gigabyte GTX560Ti leverer varene når det kommer til folding. Har testet to slike siden sist lørdag, og de yter 14 558,4 PPD med P6801 rett ut av eska. Måtte imidlertid lure dem til full load med Firefox trikset. Begge står i samme maskin og de holder på kjølige ca. 60 grader Celsius under full load, som jeg er veldig godt fornøyd med. Med hensyn til støy så høres de når de folder, ellers omtrent ikke.

 

Skal la dem folde ut måneden før de skal få jobbe med andre oppgaver.

 

Link: http://www.ps.no/Art...82&model=&salg=

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Denne måneden setter vi en skikkelig voksen rekord med ca.12 millioner over forrige måned, og slik det ser ut blir den nye månedrekorden omkring 49 millioner. Med 10 måneder igjen av året har vi også gode muligheter for å runde milliarden før 2011 er omme. Da må vi produsere 28 mill. i snitt pr. måned ut året som burde være oppnåelig, selv om det er en sommer i midten.

 

Noe av årsaken til rekorden ser vi nedenfor fra grafen til Mydog, og imponerende er ordet som kommer til meg når jeg ser dette:

post-53451-0-73985900-1301432748_thumb.jpg

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Trur jeg lå på 6,5mill pr mnd men nå har jeg solgt 3 rigger og kjøpt en 6core til SR2 .

Blir kanskje en ustabil uke for min del før det nye er oppe. Men så skal jeg kjøpe en 6core til og SB rigg når det kommer i socket 2000? / 2007?

og skal ha en 590.

 

Skal effektivisere litt, med 9000 i året mindre i strøm pr SR2 så blir den ikke så fryktelig dyr heller og jeg sparer ufattelig med plass , støy og ting som kan gå istykker.

Lenke til kommentar

Takk for ros -alias-:)

Grafen vil nok stabilisere seg litt mer nå som alle 4 riggene kjører stabilt. Sitter her med nok utstyr til å sette opp en til med W3520en men jeg har planer om å selge det og heller satse på LGA2011 med 10 kjerner og 20 tråder fra Intel når det kommer om ikke AMD overrasker stort.

 

Har også et SR-2 HK til her som jeg leter etter noen litt rimligere CPUer til enn X5690ene.

 

Lykke til med klokkingen War, håper du har fått deg en konge chip til :D

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Kjøpte X5650 jeg for 7800

Skal se om den er noe tess, de X5660 jeg har klokker til 4 som en lek og er iskalde.

Tør bare ikke prøve mer enda før jeg får tid, hovedkortet er noe herk og klokke må være 10000 innstillinger ekstra VS vanlig bios.

Og en feil ting så booter den ikke og må resettes.

Lenke til kommentar

Hei.

Jeg har et par spørsmål, for det første, hvor mye mer poeng (per dag) kan man forvente fra -bigadv kontra vanlig smp? Vurderer om jeg skulle investere i en i7 970, siden jeg "bare" har 8 tråder å bruke nå og må neste la et par av de stå frie til GPU klientene.

Og neste, er det noen god måte å få mer poeng fra GPU klientene? Kjører -advmethods og bigwu (større enn 10MB) men de gir bare ca 1500 poeng per WU og bruker halvannen time per WU (gtx 580 forøvrig).

 

Mange takk.

 

Ellers meget imponert over alle som donerer. Skulle ønske jeg hadde litt mer penger å sløse på dual cpu oppsett.

Endret av Føss
Lenke til kommentar

Big gir opp mot dobbelt så mye poeng, no føss about it.

 

Lite en kan gjøre for å booste GPU, annet enn oc. Det hender at en får noen mindre WU'er, som gir bedre ppd, spesielt på mellomskiktet av Fermikortene.

 

Edit.

Big kan være variabel i ytelse. Egentlig er det kun en WU - 2684 - som skiller seg ut. Min i7 [email protected] GHz sliter med en slik nå. Tpf er 45+ min, mens den på foregående lå på 30+ min. Det er 50% høyere tidsforbruk og nesten en halvering av ppd. Den kjører Linux, som gir en 3-4 min lavere tpf på alle big-WU'ene, med unntak av 2684. Den er like treg som under Windows.

 

Nå ligger en i7 970 klar for å avløse 930'n. Timingen er helt perfekt, siden den var i ferd med å sende inn når jeg kom hjem.

Endret av ei57
Lenke til kommentar

Grattis med ny CPU ei57 :thumbup:

 

-alias- jeg postet på Stanford forumet men min tråd er ikke godkjent ennå men jeg oppdaget noe snodig.

Poengene jeg har fått (8955)er identisk med ppd til en maskin på HFM.NET som har vært offline en stund fra HFM fordi den nå er koblet til utenfor ruteren. Sikkert bare tilfeldig men snodig alikevel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...