PureTamil Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Velkommen til alle nye. Jeg har sluttet å oppdatere lista over deltakere i førsteposten, ble rett og slett for mye rot. Får se om vi får til en database-løsning med brukere med tiden. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 (endret) Velkommen til alle nye Liste over alle medlemmer og deres stats Her. Helt nederst kan man velge flere sider. Oppe til venstre på menyen så finnes flere statistikker. TRykker man på egne navn så får man statistikk over seg selv. Endret 16. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
ttt Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 eg har sett opp ei ny maskin som kun skal folde. det er AMD 1 GHz athlon (vist eg ikkje husker heilt feil) men går det ann å kontrolere korleis det går med foldinga på den maskina via mi andre maskin? dei står i nettverk. tek og gjerne imot tips for korleis eg best mogleg kan utnytte amd maskina. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 opterolf jeg ser deg! Hvorfor har du sluttet og folde? du hadde jo en fin maskinpark til kreftbekjemping! Lenke til kommentar
carp Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 Hmm.. Min ferdige WU ble ikke sendt, den prøvde flere ganger, men klarte det ikke. Når vil den prøve igjen? Eventuelt kan jeg velge at den skal prøve å sende igjen? Lenke til kommentar
Spirograf Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 eg har sett opp ei ny maskin som kun skal folde. det er AMD 1 GHz athlon (vist eg ikkje husker heilt feil) men går det ann å kontrolere korleis det går med foldinga på den maskina via mi andre maskin? dei står i nettverk. tek og gjerne imot tips for korleis eg best mogleg kan utnytte amd maskina. Det kommer an på hvilket operativsystem du skal kjøre på den (Windows eller Linux). Skal du kjøre Windows, så kan du bare dele ut mappen du har FAH klienten liggende, der ligger det noen filer som du kan se på for å følge med. Disse er; FAHlog.txt (her ser du alt som klienten foretar seg), unitinfo.txt (gir deg en rask status på WU i prosent) og til sist MyFolding.html (har link til FAH sidene, samt unitinfo.txt). Når det gjelder Linux så kan du logge deg på med ssh for å se hvordan det går, forutsatt at du har kjørt klienten i screen. Og så kan du jo alltids installere VNC på PC-en... Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 16. juli 2004 Del Skrevet 16. juli 2004 kjører fah som service her , men det er en ting jeg lurer på .. skal ikke programmet KUN bruke ledig cpu tid ? .. når jeg skal spille cs og q3 får jeg stygge fps drops når jeg kjører fah .. når jeg avslutter fah så går alt fint ... kjører på low priority på fah .. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 kjører fah som service her , men det er en ting jeg lurer på .. skal ikke programmet KUN bruke ledig cpu tid ? .. når jeg skal spille cs og q3 får jeg stygge fps drops når jeg kjører fah .. når jeg avslutter fah så går alt fint ... kjører på low priority på fah .. Har opplevd dette jeg og.. men det skjer heldigvis ikke så veldig ofte... så jeg klarer å leve med det.. Lenke til kommentar
bjorngb Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 så ble jeg vel med på dette med 1 pc og da... de andre står med d2ol... generelt synes jeg ikke noen av prosjektene gjør hva de lover - bruker LEDIG cpu kraft. spesielt på litt eldre maskiner er det mye lag i systemet - kanskje forfi det er andre prosesser som bruker lav id/prioritet.... samboen sin pc bruker opptil 20 sek med å lage lyder i kabel hvos d2ol kjører (ok, litt off topic), men ingen lag uten d2ol... det samme med pc'en jeg kjører folding på - 5 min på siste %'en på å installere acrobat reader.... Lenke til kommentar
Vidarak Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Du må kjøre FAH på IDLE priority - det er lavest mulig. Spiller fint AmericasArmy her uten noe ekstra lagg. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Tror nok f@h bidrar til litt ekstra teoretisk "lag". Det er jo tross alt en ekstra tråd som skal kjøres. Derfor har jeg kun på f@h når jeg bruker vanlig kontorapplikasjoner og slår den av når jeg skal spille (er ikke mye vits å ha den på uansett for spillingen tar så pass mye cpu). Uten at jeg har veldig mye greie på emnet. Edit: Morgen skrivefeiil Endret 17. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
ttt Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Spirograf: takk for hjelpa eg bruker xp (home på den gamle og pro på den nye maskina) eg instalerte VNC, og det virker utmerket. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Tydelig at en del faller fra..... Poeng siste 24 timer er 32,961, vi lå på over 40 for ikke mange dagene siden...... http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651 Vel, vi får rekrutere litt hardere da! :-) Edit: Når det er sagt dundrer vi fortsatt oppover listene da, må jo opp rundt 30-50 eller så før lagene begynner å produsere like mye hver dag.... Endret 17. juli 2004 av N_R Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Hvor mye average score vi får avhenger av hvilke work units vi får. Har fått mange små i det siste som gir gjennomsnittlig litt lavere 24H average. Er sikkert mange som er reist på ferie nå og kommer tilbake i august så det tar seg sikkert opp igjen. Drar vel selv på ferie i slutten av neste uke og produserer antageligvis ikke så mye i den perioden. Skal ikke klage på 38000 i score, er ikke mere enn litt over en uke siden hvor vi ikke hadde mere en 18-20000. Så keep up the good work Endret 17. juli 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 (endret) Satt opp en ny maskin til å folde i går kveld, en P3-700 MHz. og som vanlig fikk jeg en 400 frames sak; 8% på 12 timer . skulle bli drøyt 6 døgn. Må vist få tak i flere maskiner for få å få litt spredning i leveringa Edit: Gratulerer sozo med over 20.000 poeng. Endret 17. juli 2004 av el-asso Lenke til kommentar
tozer Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er ikke så veldig langt unna topp 100 lista nå Lenke til kommentar
Jon-d Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er ikke så veldig langt unna topp 100 lista nå Stemmer. 109. nå... Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Fikk opp: couldn't get work instructions da en WU var ferdig - betyr det at resultatet ikke ble sendt? Men simuleringa fortsetter men en ny WU har ikke kommet opp. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Er det noe man kan gjøre for å slippe disse 400 frame greiene? tar år og dag før dem er ferdige. Idag ble en 400 frame ferdig hos meg, men den vil ikke sende seg :S [21:17:16] Preparing to commence simulation [21:17:16] - Ensuring status. Please wait. [21:17:16] - Couldn't send HTTP request to server [21:17:16] + Could not connect to Work Server (results) [21:17:16] (171.64.122.120:80) [21:17:16] - Error: Could not transmit unit 04 (completed July 17). Keeping unit in queue. Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 17. juli 2004 Del Skrevet 17. juli 2004 Folding klienten prøver og sende enheten når den er ferdig, hvis servern er nede så legger den den i en kø og prøver og sende den med jevne mellomrom eller når klienten starter på nytt samt når neste WU er ferdig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå