Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det bare å la de kjøre ferdig de WUene de holder på med og så bytte da?

Du kan med fordel bytte nå før WU som kjører er ferdig så slipper du å sjekke / passe på når den nærmer seg slutten. Stopp klienten, bytt exe-fila og start igjen så går resten av seg selv.

Lenke til kommentar
Er det bare å la de kjøre ferdig de WUene de holder på med og så bytte da?

Du kan med fordel bytte nå før WU som kjører er ferdig så slipper du å sjekke / passe på når den nærmer seg slutten. Stopp klienten, bytt exe-fila og start igjen så går resten av seg selv.

Har skiftet på begge nå og de kjører nå Bigadv begge to :D

Ingen av Quadcore maskinene har fått Bigadv ennå men det kan jo hende de får etter hvert.

Forsøker meg på litt risky business her nå, klokker opp SR-2 riggen mens F@H kjører :ph34r:

Lenke til kommentar
Det synes jeg var litt lite. Jeg har jo et MSI 570GTX (versjonen som har betegnelsen M2D12D5 - altså ikke OC- versjonen), og på P6800 gir den as we speak 14664 PPD i uklokket stand - og det med systray- klienten. Så da er jeg fristet til å tro at din BigAdv- folding faktisk innvirker ja, slik du selv antar.

Har fyrt det opp i en annen maskin, men forskjellen er knapt merkbar, 14K med P6800 er ikke noe å juble for. Nesten så jeg mistenker at jeg har fått et mandagskort. I følge flere tester så skal referansekortet klare 14.65K på P6800. Er det noe mer man må justere på for å få opp farten. Kjører nå med 825 /1650 / 4200 som ser ut til å folde stabilt. Temperatur er fantastisk med 50 Celsius og vifta på 40%, så der er jeg fornøyd. Kortet kan knapt bli bedre på varme og støy.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Hehe, den var uvanlig morsom.:thumbup:

Men restart er forsøkt, og jeg noterer via Taskmanager at CPU ikke blir brukt merkbart under GPU folding. Den er sjelden oppe i 1% belastning, men ligger som regel på 0. Hovedkortet i maskinen er et 775 socket kort med Q6600 på default hastighet. Ser nå at P6805 brettes med 14 745,6 PPD.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Det var ikke ment som en spøk (og det er fortsatt noen dager til 1. april), men jeg registrerte at ppd alltid gikk ned etter omstart. Den gikk imidlertid tilbake til forventet verdi over tid, men det kunne ta tid. For å kamuflere viftestøy, så hender det at jeg setter på litt musikk og la merke til at det hadde en positiv effekt på ppd'en.

Lenke til kommentar
Det synes jeg var litt lite. Jeg har jo et MSI 570GTX (versjonen som har betegnelsen M2D12D5 - altså ikke OC- versjonen), og på P6800 gir den as we speak 14664 PPD i uklokket stand - og det med systray- klienten.

Hvilken versjon av driver (Nvidia) bruker du?

Lenke til kommentar

Hvor lang tid har man normalt på en Bigadv?

Alle maksinene kjører det her nå men quadcorene bruker lang tid ser jeg.

Beklager om jeg spør mye men det er lettere å spørre her enn å sitte og lete selv, latskapen lenge leve. :whistle:

Lenke til kommentar

Hmm skal holde akkurat på quadene for de bruker ca 22 timer på 25% på bigadv. 980X bruker 1,5 døgn pr bigadv mens SR-2 maskinen kun bruker 20-21 timer.

Blir jo en veldig opp og ned poengscore pr dag da.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...