Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg antar at lagre valget ligger under avanserte valg i config.

 

client.cfg kan også editeres direkte og har foreks. slike valg, hvor "checkpoint=3" styrer hvor ofte den lagrer data. Atributter legger jeg i snarvegen. Klipp:

 

[settings]

username=-alias-

team=37651

passkey=xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

asknet=no

machineid=1

bigpackets=big

local=20

 

[http]

active=no

host=localhost

port=8080

usereg=no

 

[core]

checkpoint=3

addr=

 

Jeg bruker en editor som heter PsPad som legger ut client.cfg slik du ser her. Du kan også bruke NotePad, men da legges alt ut på en linje uten space, og det er lett å gjøre feil. Client.cfg må lagres igjen som ren tekst.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

[core]

checkpoint=3

addr=

 

Jeg bruker en editor som heter PsPad som legger ut client.cfg slik du ser her. Du kan også bruke NotePad, men da legges alt ut på en linje uten space, og det er lett å gjøre feil. Client.cfg må lagres igjen som ren tekst.

 

Åpnet den i notepad og ser at jeg mangler den siste du viser til:

[core]

checkpoint=3

addr=

 

Sikkert fordi jeg ikke gikk inn i avanserte innstillinger.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Du kan se i work-mappa, der ligger check point-filene som wudata_0n.ckp og .cpt.

 

Jeg får fremdeles ikke den siste leveransen din på 117.042 poeng til å rime. Det tilsvarer en foldetid på 0.926 døgn - ikke 3 timer.

 

 

Kan det være mulig at jeg får bonus for alle WUene jeg har kjørt samtidig i det jeg paserer 10 stk?

Det ser jo også ut som jeg leverer 2 og 2 WUer i starten ser jeg men jeg har bare en maskin(av 6 stk :ph34r: 5 maskiner som kjører WCG 24/7) som kjører F@H .

 

Beklager at jeg stiller så masse spm men som dere skjønner så har jeg ikke vært borti dette før, har kun kjørt WCG på Boinc klienten og den er noe enklere å starte som nybegynner.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Du får nok ikke "etterbetalt" bonus og det er også først den fjortende der du får full bingo. At du innledningsvis har med to WU'er på oppdateringene, kan forklares med at den andre er av type p60xx, som du tygger unna på under to timer. EO oppdateres hver tredje time, slik at det går fint.

 

Den tredje registreringen på EO passer godt med en big+p60xx (i poeng 8955+481=9436). Din 14nde registrering er også big, som i tid ligger ca 22 timer etter denne. Det passer godt med poeng (117K) og tilsvarer en tpf (Time Per Frame) på 13m20s. Da gjenstår de 7 andre WU'ene som ble levert i mellomtiden.

 

Forøvrig er det bare å spørre, det kan være nyttig for alle. Vi burde kanskje lage en enkel installasjonsguide, slik at nye lett kan komme igang.

Lenke til kommentar

Du får nok ikke "etterbetalt" bonus og det er også først den fjortende der du får full bingo. At du innledningsvis har med to WU'er på oppdateringene, kan forklares med at den andre er av type p60xx, som du tygger unna på under to timer. EO oppdateres hver tredje time, slik at det går fint.

 

Den tredje registreringen på EO passer godt med en big+p60xx (i poeng 8955+481=9436). Din 14nde registrering er også big, som i tid ligger ca 22 timer etter denne. Det passer godt med poeng (117K) og tilsvarer en tpf (Time Per Frame) på 13m20s. Da gjenstår de 7 andre WU'ene som ble levert i mellomtiden.

 

Forøvrig er det bare å spørre, det kan være nyttig for alle. Vi burde kanskje lage en enkel installasjonsguide, slik at nye lett kan komme igang.

Jeg skal aner ikke hvordan man får poeng men kan noen av de som forsøkt å hjelpe meg med installeringen ha kjørt med min bruker på sin maskin? Feks. War som fikk min kode for å hjelpe meg med oppsettet?

 

 

Det burde være en enkel .exe fil å kjøre og så en enkel innlogging med brukernavn og passord - ferdig

Det ville nok ha senket terskelen betraktlig og gitt mange nye brukere.

Ikke alle er like komfortable med å rote rundt i dos.

Lenke til kommentar

Jeg skal aner ikke hvordan man får poeng men kan noen av de som forsøkt å hjelpe meg med installeringen ha kjørt med min bruker på sin maskin? Feks. War som fikk min kode for å hjelpe meg med oppsettet?

Har tenkt tanken og det kan forklare War's noe "flaue" poengsum siste 24 timer.

Lenke til kommentar

Jeg skal aner ikke hvordan man får poeng men kan noen av de som forsøkt å hjelpe meg med installeringen ha kjørt med min bruker på sin maskin? Feks. War som fikk min kode for å hjelpe meg med oppsettet?

Har tenkt tanken og det kan forklare War's noe "flaue" poengsum siste 24 timer.

 

Har sendt han en PM og bedt han sjekke :)

Lenke til kommentar

Da er Kokosen i gang med folding igjen, etter en litt for lang pause.

 

vil folde med:

1stk i7 870

2stk gtx 480

1 stk i3 540

1 stk gtx 460

 

Noen som husker commands jeg skulle bruke på fermi gpuene?

 

Bruker kun " -verbosity 9" for å få lagt ut mere tekst i loggen, men den er ikke nødvendig. Det der blir bra, knall maskinvare.:thumbup: Det blir vel bigadv på i7 870?

Lenke til kommentar

Njaa jeg slo av klienten, kopierte filene , slettet core og work++ alle filer uten om den røde installfilen, så la jeg inn mydog osv og sendte den for å så slette den.

 

Startet så min igjen og den kjører som normalt.

http://stats.free-dc...7651&sort=today

 

 

Jeg trur min er lav pga klientene er slik atm.

91%

93%

SR2 37%

42%

osv.

 

 

Hey ligger dette på Free-DC også, bruker den på WCG og Xtremesystems-teamet :roll:

Lenke til kommentar

Jeg kjører ikke noen andres id med noe uhell har sjekket.

Jeg har ganske likt mønster, neste topp forventes nå og har flere klienter på 9x%

Det kan jo hende at det er noe slikt coop, men HFM.net sier war(37651)

Kan jo kjøre config en gang til for å sjekke.

 

Jeg har hatt 4 gpuer nede i helga, men ellers er alt som før.

 

Utifra cpuer tipper jeg 140K på mydog, så langt har han 139,906 så det er jo ikke "formye" på noe vis.

post-64596-0-28088600-1297204398_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...