Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Tidsestimatet stemmer, men siden tabellen oppgir ppd (poeng per dag), så vil du nok få litt færre poeng. Det er "straffen" for å ha så hårete HW. Vi andre har det privilegium å kunne multiplisere ppd med antall dager det tar å gjøre WU'en ferdig.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, den burde bare fullføre før tidsfristen.

Det står deadline i ppd-programmet.

På sr2 får jeg fullført 85% før tidsfristen.

Så det nå, står at jeg har 3 dager 21timer og 21 min til deadline på den som kjører nå.

Hva med pause/stopp av en WU uten å måtte starte fra begynnelsen igjen?

Lenke til kommentar

Om du tar ctrl+c så vil den stoppes og skal fortsette fra der den ble avsluttet når du starter den opp igjen, men du vil jo miste arbeidstid og deadlinen kan bli vanskeligere å oppnå, men jeg veit ikke hvor mye slingringsmonn du har :)

Det har jeg prøvd og det funket ikke.

@Gullars

Er i full gang med bigadv nå, kjører en P6900 nå som det tar +/- 12 min pr. % på :)

Lenke til kommentar

Hvis jeg har forstått det riktig så lagres data hvert 15 minutt eller hvert tredje hvis man har valgt det (noe jeg har) og da skal den starte med siste lagring. Hvis den ikke starter der den slapp så er det noe galt. Kan du legge ut loggen slik at vi får se start og stopp, og gjerne også client.cfg så finner vi ut av det.

Lenke til kommentar

Sånn er det hos meg, jeg har satt 15 min (1-30) og da starter den ifra forrige lagring / den % du ser på skjermen før du lukker.

Jeg lukker med X.

Testet nå, den hadde da gjort seg ferdig med 21% og startet fra 20% så jeg mistet 12 min men men, det funker i hvertfall.

Kan jeg kjøre konfig mens den kjører eller blir det bare tullball da?

Lenke til kommentar

Du kan det, men den må resettes før det får noen effekt. Grunnen til at den begynte på 20% og ikke på 21 er at du stoppet den før 21% var lagret. Derfor har jeg valgt å lagre hvert 3 minutt som da er det meste jag kan miste.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Du kan det, men den må resettes før det får noen effekt. Grunnen til at den begynte på 20% og ikke på 21 er at du stoppet den før 21% var lagret. Derfor har jeg valgt å lagre hvert 3 minutt som da er det meste jag kan miste.

Jeg antar at lagre valget ligger under avanserte valg i config.

Lenke til kommentar

Tror du har rett i det ja :)

Ser du har begynt å levere nå, dæven. Tar meg snart igjen og jeg syntes jeg hadde mye med mine 850k poeng :p Skulle ønske jeg hadde en maskin jeg kunne kjørt bigadv på.

Dæven ja, siste oppdatering ga meg 117k poeng :ohmy:

Lenke til kommentar

Dæven ja, siste oppdatering ga meg 117k poeng :ohmy:

Det er ikke mulig å rekke å folde en big ila 3 timer. Ser også av statistikken til Stanford at du har levert fra to klienter. Bl.a. leverte du to WU'er før bonus var oppnådd og fikk 9436 poeng for det. En av de må ha vært en big. Jeg mistenker at du har to klienter kjørende på samme maskin. For å få maks poeng, bør du avslutte den ene når WU'en den folder er ferdig.

Lenke til kommentar

Jeg har kun en kjørende klient på maskinen men maskinen har jo 2 cpuer da og jeg har heller ikke kjørt noen big på 3 timer tror jeg.

Jeg knotet jo litt i begynnelsen med å få startet F@H siden den ikke kjørte på alle kjernene men kun 1.

Endret av minhund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...