Mydog Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ser ikke ut som den starter Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 En kan like gjerne legge inn bigpackets=big med en gang. Det er først når en endrer target i shortcutten til <path>Fah6.exe -big, at en får lastet ned bigadv WU'er. Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) En kan like gjerne legge inn bigpackets=big med en gang. Det er først når en endrer target i shortcutten til <path>Fah6.exe -big, at en får lastet ned bigadv WU'er. Jeg satte big men det ser ikke ut som den belaster maskinen noe i det hele tatt. Kun en kjerne/tråd som er aktiv. Endret 6. februar 2011 av minhund Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Du satte -smp også? -smp -verbosity 9 Evt lag snarveg av foldeikonet i mappa og egenskaper og sett -smp -verbosity 9 på slutten av linja og start den snarvegen når du skal starte. Endret 6. februar 2011 av War Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Det ser ikke ut som du har fått konfigurert riktig eller i det hele tatt. Først må du starte klienten med -configonly og skrive inn bruker, team osv. Når det er gjort, kan du starte på nytt, nå bytter du ut -configonly med -smp (-verbosity 9). Når du starter klienten skal det se omtrent slik ut: --- Opening Log file [January 26 16:45:45 UTC] # Windows SMP Console Edition ################################################# ############################################################################### Folding@Home Client Version 6.30 http://folding.stanford.edu ############################################################################### ############################################################################### Launch directory: C:\Users\TanLong\Fah6 Executable: C:\Users\TanLong\Fah6\Fah6.exe Arguments: -bigadv -smp -verbosity 9 [16:45:45] - Ask before connecting: No [16:45:45] - User name: ei57 (Team 37651) Endret 6. februar 2011 av ei57 Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Du satte -smp også? -smp -verbosity 9 Evt lag snarveg av foldeikonet i mappa og egenskaper og sett -smp -verbosity 9 på slutten av linja og start den snarvegen når du skal starte. Slik? Har fulgt configen hele veien men den ser ikke ut til å starte rett. Endret 6. februar 2011 av minhund Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Ja du kan jo lage en snarveg til du kaller -configonly så trykker du på den om du vil endre noe, og den du nettop lagde når du vil starte. Det er forran -smp der du slenger inn -bigadv etter 10 runder. Jeg hadde samme trøbbel som deg på mine maskiner, jeg løste det med å kopiere filene fra en annen maskin, da startet alle 24 opp med en gang. Vet ikke hvorfor. Endret 6. februar 2011 av War Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) str på work assignments satte jeg BIG, det er ok? Sånn ser det ut når jeg starter. Endret 6. februar 2011 av minhund Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har ikke erfaring med slike systemer så jeg kan ikke svare. Men 24 cores, hva er det slags monstersystem du setter igang? Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Har ikke erfaring med slike systemer så jeg kan ikke svare. Men 24 cores, hva er det slags monstersystem du setter igang? EVGA Classified SR-2 med 2stk Intel Xeon X5690(hexacore) klokket til 4,25GHz Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Dån hehe, du fikk en likesinnet der, så hjelp ham igang da! Lenke til kommentar
War Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Han skal bare teste da, fremkalle sikkel her. Han må bare redigere en snarvegadresse eller 2 så er han i gang.imorgen Endret 6. februar 2011 av War Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Ikke sikle i tastaturet da! Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Går det kjappere å kjøre WUene på gpu enn Cpu? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Nei ikke på det systemet du har. En vanlig smp på 3000MhZ gir meg ca 7000PPD, med ditt system vil du nok ligge på 100000-150000PPD. Men da må du kjøre big. Jeg bruker ikke systray clienten, jeg bruker cosole. Jeg lagd en mappe på c disken: C:documents and settings\Kjetil Lura\FAH der la jeg filen som jeg lastet ned fra staford edu. Lager ikke noen snarveier, er ikke så vanskelig å starte fra comand promp. Husk å rename filen til fah6.exe I comand promp gjør jeg følgende: cd fah trykk enter. Hos meg så er det slik for å starte første gangen: fah6 -configonly trykk enter. Nå config er ferdig starter jeg opp slik: fah6 -smp trykk enter. Men du må bruke denne: fah6 -smp -big -verbosity 9 trykk enter. Men jeg vet ikke 100% om den commandoen er riktig for big wu, har aldri kjørt big wuer? Endret 7. februar 2011 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Vel da er jeg endelig i gang Brukte snarveier men det funket, glemte CD i comand promt derfor fikk jeg det ikke til Lenge siden jeg har brukt cmd Sånn ser det ut nå Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Du kjører nå P6701 som hos meg gir ca 4-5000PPD. Ser det i hfm.net Lenke til kommentar
Mydog Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 (endret) Du kjører nå P6701 som hos meg gir ca 4-5000PPD. Ser det i hfm.net Så da skal jeg få 4-5000PPD? Det var da lite eller misforstår jeg nå? Jeg ser den bruker litt under 3 min pr % så da skal den bruke litt under 5 timer på den WUen, er det rett? Endret 7. februar 2011 av minhund Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 7. februar 2011 Del Skrevet 7. februar 2011 Jada du for myyyyyyyyyyyyeeeeeeeeeeemmmmmmere en deg jeg gjør, var bare ett eksempel. Men du får ikke mere poeng PPD om du kjører med HT på. Du har jo 6 core per prosesseor, altså 12. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå