Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da setter vi ny rekord for laget også denne måneden, som er tredje på rad. Tipper at vi havner godt over 30 mill. denne siste måneden i året. Mye av dette er jo takket være War som har gitt slipp på alle hemninger og folder nærmest for livet. Håper bare han slipper å betale hele strømregningen selv.:thumbup:

 

Selv fikk jeg varsel i dag om at prisen på strøm i min avtale ville øke med 12 øre KWh fra 01.01.2011 så jeg vil nok vurdere å redusere mitt bidrag noe ut over i det nye året.

 

Samtidig vil jeg være litt tidlig ute og ønsker alle i laget et riktig Godt Nytt år i 2011 og takke for det gamle som for meg har vært et veldig godt år på alle måter.

Lenke til kommentar

Rigg nr 2 har jeg bare hovedkort og kabinett til.

Kjølere , psu, cpu og ram koster vel 25K, kan evt effektivisere ved å selge hele i7-rigger for å redusere watt og antall komponenter uten å senke PPD.

 

Ser nå at jeg må ha Noctua NH-U9B SE2 CPU Kjøler for å få på U4-lukkene.(12-13cm høy)

Har nå Noctua NH-U12P SE2 CPU Kjøler som er 15,8cm høy , heatpipe stikker 5mm over lukket.

Jeg selger sistnevnte på bruktmarkedet snart for 300kr inkl frakt.

Ny i desember så den burde selge på hws bruktmarked.

Endret av War
Lenke til kommentar

Du kan bruke den som en passiv kjøler og la andre vifter flytte luften bakover eller sidelengs etter hvordan rackene er designet. Eller du kan la viftene blåse ned fremfor opp, som vifter på cpukjølere så og si alltid gjør i merke-rackservere og hvor andre vifter flytter luften ut.

 

Hvorvidt denne da vil gi den ekstra kjølingen du trenger ift. boxed er noe som evt. må testes.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Så blir det bare det med oppoverluft i et rack hvor 8 vifter blåser sidelengs + at lukket da kommer rett over vifta.

 

Men får en maxitower skal jeg vurdere den.

 

Hvis du setter kjøleren i lov profile mode og vender vifta slik at den suger igjennom kjøleren og båser lufta ned på hovedkortet så skulle det være greit med plass for lufta å passere.

 

post-140856-0-34170700-1293714227_thumb.jpg

Lenke til kommentar

alias: Strøm her hos meg ligger nå på ca 85øre, så hva betaler du? PS: Har nå kommet P6801 på adv.

 

Prisen for spot er 66,87 øre i dag, men jeg betaler aldri mer enn 45 øre siden jeg har gått inn på en avtale om garantikraft med pristak. I tillegg kommer selvsagt nettleie og avgifter med ca. 33 øre. P6801 kommer ned her også ja.

 

http://www.kraftinor.no/en/Privat/Produkter/Kraftinor-Garantikraft/

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Godt nytt foldeår til alle!

 

Prøvde å lese litt i i FF da jeg bl. a. prøvde å få igang GTX460 kortet mitt. Der virker det som det nå er lettere å få til folding på flere typer kort i samme maskin. Men vet noen om det fremdeles er slik at Cuda begrenser seg til ett antall shadere? Eller kan man f eks kjøre en et G80 eller G92 kort sammen med f.eks GTX 260 uten at den ene får kraftig redusert PPD? Jeg skjønner ikke helt dette, hvorfor det skal begrense når hvert kort må ha sine egne drivere uansett.

Endret av kjellms
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...