Gå til innhold

Anbefalte innlegg

War:

Snart er du på toppen, om ikke jeg eller alias gjør noe for å holde deg på avstand. Men du vil garantert være nr 1 på topp 20 listen.

PS: Alle foldere på hw no sitt foldinghome lag få ha en riktig god jul

PS: Stavanger har snø på julaften andre året på rad, det er lenge siden siste jeg kan huske det har skjedd, og jeg er ikke direkte ungdom lenger.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg konkurrerer ikke da slik som dere.

Jeg bare liker å styre med data.

God Jul til dere :xmas:

Måtte 2011 bringe flere shadere pr core.

171.67.108.33 deler ikke ut jobber så nå står man her og venter på arbeid.

Endret av War
Lenke til kommentar

War, hva med å tegne et utkast til et xU kabinett for n*SR-2?

Det kunne kanskje vært et morsomt juleferie prosjekt å lage en 3D modell for en slik rack for fler hovedkort som kan selvbygges. Muligens med vannkjøling for bedre klokking og mindre plass? Vannkjøling skalerer veldig godt med fler varmekilder/systemer, både ytelse og prismessig.

God Jul ;)

Endret av GullLars
Lenke til kommentar

Problemet er bredden på kortet + IO så har man ikke noe sted til PSU med tanke på 19"

Da må psu ligge og henge oppe over PCI-e-sporene så de ikke kan brukes.

Det er jo bare 5-600W Så kanskje den kan være inni forran./ blåse alt ut forran isteden.

Cpu-vifter må blåse på siden av racket ellers blåser en inn i en annen, så her må det vannkjøling til.

Med vannkjøling blir det plass til PSU hengende over Cpu også.

Problemet blir vel å få det nogenlunde pent forran iallefall, der kommer ferdig U5-6-7 inn som man rydder inni. Da vil man kunne få 8-9 rack i ett skap, 1,2mill ppd fra 5400W.

Jeg holder allerede på med mitt andre sr2, skal se om jeg finner billigere cpu en 9K for XX60

Lenke til kommentar

300K viser denne.

Big er litt annenhver dag-aktig , men SR2 ser ut til å levere hver dag.

......................

Edit, nå kom det klipe prosjekter, SR2 har 60K og de som har 34 har 16K.

Jeg trur jeg går for mindre, men kraftige pcer.

Da vil min ppd synke litt i den perioden jeg selger hardware for å så kjøpe nye xeon.

Endret av War
Lenke til kommentar

Det var merkelig! Med 19K PPD burde den klare deadline uten problem, kan tenke meg (uten å regne på det) at den ville bruke 3d 8 - 10 timer max, kanskje noe mindre tid på jobben. Er du sikker på at den ikke har vært stoppet underveis?

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Ikke stoppet men klokken på dataen var 3 uker feil, så forrige runde var alt messet opp.

Satte -oneunit og da den avsluttet endret jeg dato og klokke og startet den igjen.

Flyttet klokken før den var ferdig først, da datt PPD og deadline var over, så satte tilbake.

Den får bare kjøre, skulle den ikke klare det må det være noe galt, dataen lagger eller noe så alt går sent.

SR2 3,5

Unit 1 finished with 82 percent of time to deadline remaining.
Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg vil tro at SF har registrert når de sender ut en WU og gjør det samme ved mottak. En TPF under 47 min er uansett godt innenfor fristen når det ikke har vært noe avbrudd. Forøvrig registrerer klienten når WU er mottatt, det finner du i fila unitinfo.txt. Tviler på at det er noe å hente ved å manipulere den.

Lenke til kommentar

Nå begynner jeg å få ned P10955 som gir 925 i credit, PPD er 14800p på EVGA450 kortet.

Kanon PPD, jeg angrer ikke på det kjøpet, og er spent på hva MSI450 vil gi. Regner med at P10955 også kommer nå på samtlige kort.

Edit: Økte nå til 15 079,2 PPD etter 15 minutter.

Edit2: Det vekslet mellom TPF på 53 og 54 sekunder så snittet ligger nok på omkring 14.9K PPD som jeg er svært fornøyd med. Det ble med den ene P10955, men får håpe at det kommer flere snart.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...