War Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Jeg har 2x SR2 , men bare cpuer til en av de. Det kommer på mandag. Hvordan er det 80% greiene på big, Når jeg får 10 passkey-runs smp skal jeg da la de andre gå ferdig før jeg stopper de? Dvs slette arbeid og legge inn big vil vel telle som en fail? La inn -oneunit på alle, men jeg trur de bare har tatt 9 run, så nå må jeg vente på en hel run til på en mens de andre bare surrer på idle. Skulle vært en plass man skrev nøkkelen og sjekket hvor mye de har levert. I filene mine som en sa fant jeg ikke, kan ikke en gang åpne de filene og notepadder jeg de står det ikke der . Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Du trenger bare å ha levert 10 stk. WU med samme passkey uansett fra hvilken maskin før du oppnår å få bonus. Passkey kommer fra ditt brukernavn ikke fra en spesiell maskin. Bare husk at du må bruke samme passkey også etter de 10 første WUene. La bare alle gå seg ferdige som normalt, og når nr. 11 leveres så får du bonus. I hver client.cfg ser du hvor mange som er levert bak local= Bare husk at telleren resettes hvis du sletter work m.m. og starter klienten på nytt. Endret 18. desember 2010 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 Men da må de stå som big, nå står de bare som -smp -verbosity 9 og da må de vel stoppes / -oneunit og settes som -bigadv -smp -verbosity 9 Forstod det slik for å ikke sitte en uke og se på 10x -bigadv uten bonus. Startet en big nå, men PPD er bare 2-3K så har nok ikke tatt 10 enda. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 18. desember 2010 Del Skrevet 18. desember 2010 (endret) Ja det er riktig. Men husk at bonus kun vises i HFM.NET For å klare bonus må foreks. i7 920 klokkes til min. 3.5GHz. Det finnes en tabell på nettet som oppgir min. hastighet for samtlige i7 for bonus. Endret 18. desember 2010 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) 98% på 10ende pass nå. Står på -oneunit så regner med jeg kommer til alle stoppet. Så kjører jeg -configonly og endrer kun normal til big. Så endrer jeg snarveglinja til den jeg skal kjøre med -bigadv -smp -verbosity 9 og kjører den så skal alle kjøre big med bonus. Håper det kun er dette som må til. De er klokket til 4 / 4 og 3,8 uten HT Skulle egentlig ha satt alle på 4, satt bare på bclk på noe stabilt mens jeg la inn win. ------------------ Skjønner ikke helt den bonusen, når skal jeg se den? I PPD med en gang? Satte alle til big og pakken ble stor men PPD står som 9K ol. ( #.NET) Får se i morgen hva ting står på da. Endret 19. desember 2010 av War Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Som oftes ses bonusen med en gang etter at 0% dukker opp, men noen ganger ikke før 3%. Det kommer litt an på innstillingene du har satt i HFM.NET, om den beregner PPD etter første, hver tredje eller alle TPF. Og bare for ordens skyld, du må resette klienten(e) etter hver endring i client.cfg for at endringen skal virke. Det er fort gjort å glemme det i kampens hete. I loggen ser du hvilke prosjekt som ble tatt ned. Ser på stat hos deg at du nå nærmer deg skyhigh (passerer 100K) og fortsatt stiger så når poengene for 2 - 3 bigadv begynner å slå inn på mandag / tirsdag så er du nok øverst på topp 20. Tipper vi skal sette ny rekord for laget for tredje måned på rad. Endret 19. desember 2010 av -alias- Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Ja alias, vi skulle hatt flere som war. Laget gikk opp en stund og så ned igjen. Men som jeg sa, frister sykt mye å kjøp et dual cpu system. men om jeg kjøper evga sitt vet jeg ikke. Syns det er for mye med 5 store lapper for ett hovedkort. jeg har ikke brukt for alle pci-e slottene. Skal kun kjøre big. Kanskje et dual amd? Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hvordan resetter man en klient? Jeg har bare kjørt -oneunit og så endret snarvegen og startet på nytt. Trut ikke jeg har big nå er 9k PPD. Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Du avslutter og starter på nytt Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er gjort, -oneunit stopper dem jo og lukker ruten. Så er det endret til big i config + -bigadv -smp -verbosity 9 Men de kjører fortsatt i 4-9K PPD på 40-70% done osv. Får slette alt etter -oneunit nå og legge inn alle på nytt uten config og snarveger, bare sette den opp en gang med originalfilene og samme passkey Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Jeg har bare erfaring med systray-clienten Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Hater systray og de guidene, man skal åpne Command Prompt og åpne div filer noe jeg aldri får til. Console er bare en fil hvor man går igjennom config en gang så er den startet. Dvs Ett klikk og 30 enter så kjører den. Ble bare litt krøll når man skal kjøre 10 vanlige først. Vi får se når de er ferdig, vil ikke stoppe de selv da det går utover 80% comp-grensen. Iallefall nå i begynnelsen når 1 fail teller 10% Lenke til kommentar
oldboy Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Min erfaring med systray er at det er såre enkelt. Skal man legge til noen ekstra parametre så er det et eget felt for det. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 men om jeg kjøper evga sitt vet jeg ikke. Det er det eneste kortet med dual man kan klokke. Isåfall får man kjøpe noe annet og håpe at uklokket kraft er nok for big. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 OK, oppgradert til win 7 på 24/7-maskina, med 3 skjermkort i. Vel... virker som jeg må ha en skjermkabel koblet til alle kortene - stemmer dette? Eller har det komemt en "fix"? Kjører 260.99, Win7 Ultimate 64bit forøvrig... med GTX260/275/285. Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Det er noe man ikke må ha, du ser bare en skjerm i /høyreklikk-egenskaper-skjerm) og det er rett. Du kan fortsatt folde med flere gpu ved å sette -gpu 0 -gpu 1 -gpu 2 åpne evga presision eller gpu z som du ser GPU-load på. Så kjører du en og en klient og sjekker at den belaster forsjellige gpu. På console ville jeg ha satt opp sånn. -gpu 0 -forcegpu nvidia_g80 -gpu 1 -forcegpu nvidia_g80 -gpu 2 -forcegpu nvidia_g80 Evt om det ikke fungerer med 0 som førstevalg. -gpu 1 -forcegpu nvidia_g80 -gpu 2 -forcegpu nvidia_g80 -gpu 3 -forcegpu nvidia_g80 Endret 19. desember 2010 av War Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Det er noe man ikke må ha, du ser bare en skjerm i /høyreklikk-egenskaper-skjerm) og det er rett. Du kan fortsatt folde med flere gpu ved å sette -gpu 0 -gpu 1 -gpu 2 åpne evga presision eller gpu z som du ser GPU-load på. Så kjører du en og en klient og sjekker at den belaster forsjellige gpu. På console ville jeg ha satt opp sånn. -gpu 0 -forcegpu nvidia_g80 -gpu 1 -forcegpu nvidia_g80 -gpu 2 -forcegpu nvidia_g80 Evt om det ikke fungerer med 0 som førstevalg. -gpu 1 -forcegpu nvidia_g80 -gpu 2 -forcegpu nvidia_g80 -gpu 3 -forcegpu nvidia_g80 Det funker nå med 3 skjermer tilkoblet. Prøvde å starte alle 3 klientene med bare 2 kabler i, den uten ga en feilmelding. Ingen tvil om at alle 3 kortene folder. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Men de kjører fortsatt i 4-9K PPD på 40-70% done osv. Hvis du setter opp HFM.NET riktig så skal du se bonuser / credit omtrent slik. Du kan også la HFM.NET legge ut en webside, legger også ut det bildet, det øverste. Endret 19. desember 2010 av -alias- Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 Sett prioriteten til realtime Lenke til kommentar
War Skrevet 19. desember 2010 Del Skrevet 19. desember 2010 (endret) Skjønner ikke noen ting, helt nye filer, la inn alt på nytt samme passkey, men cpu har 25% load. Skal det bare stå smp og ikke smp4 osv som på linux? Alias du skrev " den du skal bruke er nederst på denne siden" Er det den "nederste" eller den helt nederste som er dropin? Endret 19. desember 2010 av War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå