Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er fortsatt i klassen dedikert folder.

Hvilke punkt hadde du for kortbyttet? Strøm?

 

For å lime inn i console-vinduet høyreklikker man på vindusnavnet øverst, egenskaper og haker av Quick Edit Mode fant jeg ut.

 

Iwill ringte 2 hovedkort , 2 kabinett og 2 cpu er på veg.

Nå mangler jeg bare 2 x cpu så har jeg 2 like rigger i SR2.

1200W 250-300000 PPD , nesten så det lønner seg i lengden.

 

------------------------------

Kan jeg skrive min passkey noe sted for å sjekke hvor mange vanlige den har levert?

Win update = restart = PPD-monitoren sletter pass-historikk ol.

Endret av War
Lenke til kommentar

Ny win , ny hardware , 1x 450.

Laster ned gpu 3 console, den laster ned core 15 og kjører i 3 dager +-.

Deretter laster den ned core 11 så begge ligger i mappa , for å så feile på den da den ikke kan kjøre den.

Og deretter legger seg for å sove pga feilet x ganger.

 

Det er på -beta dere laster ned?

Lenke til kommentar

Jeg skrev at jeg forstår ingenting av den, kun når det er en ting som skal kjøre.

Finner heller ikke PPD med den , prøvd å linke til alle filene den laget på C.

 

Har dere prøvd denne?

 

Alle 3 maskinene folder smp på 100% nå foressten, det var bare til å oppdatere bios.

 

Setter opp 4rde maskin nå med 950 og 295.

Skal da starte smp og 2x gpu med kun din link.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg bruker HFM.NET. til se om alt funker. Man ja, som jeg sa. Du leser ikke bra nok.

Der som arbeids mappen er, er ikke der hvor foldinghome(program filer)

Men på ditt bruker navn:

 

se her Next, open up Windows Explorer and find the directory where the installer created a folder under your user name. Below is the path of the folder depending on the OS :

 

XP/2003 : C:\Documents and Settings\[username]\Application Data\

 

Vista/Win7: C:\Users\[username]\AppData\Roaming\

 

Dette er multigpu oppsettet, men du finner det samme om du har 1 gpu installert.

PS: Husk å krysse av for vis skjulte filer.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar

War, bare av nyskjerrighet, hvorfor/hvordan har/tar du råd til så mye hardware dedikert(?) til folding? Ikke at jeg klager, men det er snakk om ikke ubetydelige summer for såpass mange 950 med HK, RAM, PSU, kabinett, og boot drive.

 

Når du skal ha såpass mange kunne du spart betydelig på å mekke eget rack kabinett med hyller for hvert oppsett, men som du sier i post #12277 er det kanskje en annen sak om du forhandleren bundler hovedkortene med kabinetter.

 

Er det nevneverdig å tjene på å gå for vannblokker på flere CPUer og kjøre alle i en loop (eller et par) med stort reservoar og radiator? Jeg tenker da på økt klokk gir SMP bonus og dermed PPD vs systempris og håndtering av varmen som genereres (støy også). Muligens bedre PPD/W fra CPUene selv om FLOPS/W ikke øker pga nettop bonusen? Med vannkjøling vil det kanskje være mulig å kjøre alle med god klokk om sommeren også.

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle smekke opp Folding@home på maskina mi før jeg dro på juleferieTrenger litt ekstra varme i leiligheten mens jeg er borte så is teden for termostaten så kan jeg helelr folde! Det er år siden jeg foldet sist så jeg lurte på en kjapp update på hva jeg trenger for å få min Core2Duo og GTX275 i gang.

 

Det jeg trenger er bare noe som får GPU og begge CPUene til å gå for fullt!

Og hellst så enkelt å sette opp som mulig, og like enkelt å fjerne etterpå.

 

Det er disse som funker da eller?

 

Windows XP/Vista/7/2003/2008

System tray (Systray) client installer with optional viewer 6.23

 

Windows XP/2003/Vista/7 GPU2 System tray client (installer msi) 6.23

 

EDIT: gønna på med de der to, men nå kjører den bare på en kjerne :(

 

EDIT2: koppierte mappen og ga exefila nytt navn. Ga den machineID 2, og ser ut som den starta på kjerne 2 nå. Er det riktig fremgangsmåte?

 

EDIT3: Nå ser det ut som alt kjører på max her. CPU/GPU temp på 60grader:D spørs om ikke vankjølinga mi kommer til å koke over :D

Endret av Zepticon
Lenke til kommentar
EDIT2: koppierte mappen og ga exefila nytt navn. Ga den machineID 2, og ser ut som den starta på kjerne 2 nå. Er det riktig fremgangsmåte?

For å bestemme cores så bruker du -gpu x

 

-gpu 0 -forcegpu nvidia_g80

-gpu 1 -forcegpu nvidia_g80

 

Men du har bare en core så du behøver ikke skrive noen ting.

Men ID er for alle, ta forskjellig id på cpu og gpu bare.

 

Legg for all del inn logmein så du kan logge inn fra der du er på ferie.

Skulle den dette ned så kan du starte den opp igjen, sett også gpu-fan til 100%.

 

War, bare av nyskjerrighet, hvorfor/hvordan har/tar du råd til så mye hardware dedikert(?) til folding? Ikke at jeg klager, men det er snakk om ikke ubetydelige summer for såpass mange 950 med HK, RAM, PSU, kabinett, og boot drive.

 

Det ene settet er en oppgradering av spillpcen med 580 osv.

Det andre settet ble 1366 / 950 pga 775-hovedkortet døde i en server.

10 av skjermkortene hadde jeg få frør / spill-pc-oppdateringer.

De andre jeg har i U4 er også servere for SQL / Visual Basic Team / remote backup / osv.

Det er ikke så mye som er dedkert til folding, må være cpu-kjølere og 450 kortene x2.

 

Så kommer evga SR-2 , den er dedikert da den leverer mer PPD en alt annet tilsammen for 600W.

Her kommer jeg til å tjene inn hele riggen på 1 år med tanke på strøm.

Noe må jeg ha hjemme også for da foldingen datt ned satte kona på panelovner for 4000W.

Så liker jeg å bygge pc og kløne med problemer, det er min hobby.

Har gått ut 2 ganger på 8 år, drikker ikke røyker ikke.

Har venner som har brukt mer penger på røyk og øl en jeg har på hardware og jeg har brukt 7siffret beløp siden 2000.

 

 

Endret av War
Lenke til kommentar

P68xx er de tregeste til Fermi-baserte kort, de letteste gir etter sigende 14 - 16K PPD, men jeg har ikke sett dem ennå. Forøvrig er GTX275 et knallkort som jeg brukte tidligere til folding, men det brukte i overkant mye strøm så jeg oppgraderte til Fermi-kort. Fikk akkurat strømregninga for november og den var ikke hyggelig lesning akkurat, men kunne likevel ha vært verre.

Lenke til kommentar
Så kommer evga SR-2 , den er dedikert da den leverer mer PPD en alt annet tilsammen for 600W.

 

Dette blir uten tvil spennende å se når du får riggen syklet i gang! Hva var det den ga, ca. 300K PPD? Da er du i ledelsen her i løpet av 2011 hvis ingen andre legger inn turboen. Selv har jeg lite å svare med, dvs. jeg har maskinvare til 100K PPD til, men da øker strømforbruket med dramatiske 2500 Watt og det går ikke med dagen priser. Man skal jo leve litt også. Dette blir spennende å se på, stå på War.:thumbup:

Lenke til kommentar

P68xx er de tregeste til Fermi-baserte kort, de letteste gir etter sigende 14 - 16K PPD, men jeg har ikke sett dem ennå. Forøvrig er GTX275 et knallkort som jeg brukte tidligere til folding, men det brukte i overkant mye strøm så jeg oppgraderte til Fermi-kort. Fikk akkurat strømregninga for november og den var ikke hyggelig lesning akkurat, men kunne likevel ha vært verre.

Det er veldig godt å ha strøm inkludert i husleien. :p

 

Prøver å være litt forsiktig likevel, siden vi har ganske gunstig leie og det helst ikke skal bli noe tapsprosjekt for huseier, men om foldingen får innetemperaturen opp i ca. 22 grader og fungerer i stedet for varmeovn, må det nå vøre greit nok.

 

Hvor mye må man ut med for å få et kort med en del bedre ytelse per watt enn GTX 275? Da skal det helst yte greit i spill og.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...