Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Litt av hvert får jeg jo si. Noen dual Xeon servere på rundt 2,6GHz +/- 200MHz som jeg kjører 3 klienter på. Endel Celeron 1700 maskiner som er veldig trege i forhold til serverne. Min egen 2,6@3,1GHz P4.

Impressive!

Stå på med det gode arbeidet! :thumbup:

Lenke til kommentar
Jepp, greit det, så working on tallet er bare en indikator på hvor langt i prosessen du har kommet da, ikke for hvor stor den er...?

ja den prosenten finished indikerer hvor mye av akkurat den Work Uniten maskinen din holder på med nå som er ferdig.. Hvis du sjekker hva det proteinet du jobber med nå heter og sjekker med den lista (linken jeg ga i stad) hvor mye credit den gir så kan du finne ut størrelsen i forhold til andre WU's

Lenke til kommentar

Jeg fyrte opp en klient på linux-maskinen min også. Det funker helt fint, men maskinen gir fra seg noen pipelyder i tide og utide :hmm: Og det er F@H-klienten som gjør det, for pipingen slutter med en gang jeg stopper programmet.

Noen andre som har opplevd dette?

Lenke til kommentar
Jeg fyrte opp en klient på linux-maskinen min også. Det funker helt fint, men maskinen gir fra seg noen pipelyder i tide og utide  :hmm: Og det er F@H-klienten som gjør det, for pipingen slutter med en gang jeg stopper programmet.

Kanskje pipelyden er en advarsel for at temperatur på CPU-en er for høy? Får du sett hvor varm CPUen er mens du kjører F@H?

Lenke til kommentar
Jeg fyrte opp en klient på linux-maskinen min også. Det funker helt fint, men maskinen gir fra seg noen pipelyder i tide og utide  :hmm: Og det er F@H-klienten som gjør det, for pipingen slutter med en gang jeg stopper programmet.

Kanskje pipelyden er en advarsel for at temperatur på CPU-en er for høy? Får du sett hvor varm CPUen er mens du kjører F@H?

Har nok ikke noe med CPU-temperaturen å gjøre. Den ligger på rundt 40C.

Dessuten kommer pipelydene ikke regelmessig hvert minutt eller noe, men noen ganger med ti sekunds mellomrom og andre med noen minutter. Lengden på pipelydene er også forskjellige. Merkelig :w00t:

Men dette er vel litt off topic. :innocent:

Lenke til kommentar
Da får jeg bare opp melding om at FireDaemon Lite bare støtter 1 service...

Firedaemon LITE støtter bare 1 thread.. må ha PRO versjon for å støtte flere ....

TROR jeg :)

Du trenger ikke firedeamon. Bruk denne tutorialen. Tutorialen er litt utdatert så du må gjøre mindre modifikasjoner, men det ser du etterhvert. Srvany.exe og Intsrv.exe kan lastes ned fra microsoft.

Endret av RolfOve
Lenke til kommentar

Jeg kan herved meddele at min gode gamle K6-2 380 MHz som har stått kontinuerlig å arbeidet med en 400 frames work unit siden 21. juni vil være klar til å levere i løpet av natten/morgentimene. :p

Desverre vil jeg trolig gå glipp av den store begivenheten da jeg etter siste tastetrykk her er på vei til øl og reker. :w00t:

Lenke til kommentar

...men, det ultimate spørsmål, hvordan holde på interessen? Med denne farten er opp mot 50 er oppnåelig, er ikke mange som produserer mer poeng faktisk... men mange har stooort forsprang da.

Noen som har noe statistikk på hvordan progress er, hvor mange som joiner, hvor mange som faller fra, økning/minkning i poeng pr dag osv..... Er det fortsatt en positiv trend, økningen i antall medlemmer/produserte WU's må vel etterhvert flate ut?

Titta bl.a her, http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651, men litt for avansert for meg.... :!:

Noen med litt statistikk-erfaring som kunne opplyse oss uvitende om hvordan ståa er???

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...