Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har funnet ut at -gpu 0 -gpu 1 -gpu 2 -gpu 3 som jeg setter på 4 cores i 295 ikke fungerer med 450.

 

Med 295 og 450 ble det -gpu 1 for 450 og ikke -gpu 0.

Selv om den sto øverst.

 

Linkene som gpu 3 har på download / trykke på linja under som viser til console-lenker deler ut feil oppgaver.

Klippet ut filene til en annen gpu3 jeg har og da startet foldinga opp med en gang.

Slettet bare work og config.

 

450 er det særeste jeg har satt opp så langt.

Burde kanskje sette begge i en server og 260 sammen med 295.

 

Alle kabinettene mine har nå 3+ pci-e-porter men rack-kabinettene har ikke plass til kortet, 1mm plass etter kanten på hovedkortet.

Finner jeg noen singleslot-kort som jeg kan folde med så har jeg plass til det. gtx8800?

Lenke til kommentar

P11179 er ikke ment for fermi-kort.

 

GPU3 projects 11169-11181 (restricted to non-Fermi boards) are now on fah.

 

Tror kun 6800/6811 er å oppdrive for fermi i øyeblikket (det har vart en stund).

Mitt 275GTX folder akkurat med 11179 nå - går som smurt det.

Og jammen driver ikke mitt 8800GT å kverner på 11179 også.

Endret av Rayline TWB
Lenke til kommentar

Kjell:

I tillegg har du dette med at skjermen slås automatisk av etter 15-20 min. fra OS kan også gi ymse rariteter. Så man bør i tillegg til skjermsparer også deaktivere dette i strømsparing. Man får heller slå av skjermen med strømknappen.

 

Takk for tipset. Men jeg tror ikke det har ikke vært noe stort problem hos meg. Bruker kun XP 32 og 64 bit Pro foreløbig. Ta bort ledningene har heller ikke vært noe problem unntatt nettledn og strøm da. Men skjermsparer har nok redusert prod noen ganger inntil jeg lærte hva som funket. Siden den stod med kun nettledning nå logget jeg inne via Logmein og så svart skjerm, la ikke merke til den lille teksten før andre gang jeg gjorde det samme. Har ikke lagt merke til en så kraftig reduksjon av PPD pga skjermsparer før, det kan ha noe å gjøre med at den ikke fant mappen og lette etter bilder. Straks jeg slo av den spratt PPD opp i det normale igjen. 

 

Jeg legger også merke til på dette GTX 260 kortet på denne at jeg kan gjøre ganske mye annet, vise bildet på to skjermer,  nett-TV osv og allikevel produserer den ganske bra sjelden under 7000, gjerne over 8000. 

 

 

 

Lenke til kommentar

Core 11 skal den vel ikke laste ned siden denne ikke er for Fermi. Hos meg tas kun core 15 versjon 2.15 ned. Min erfaring er at ved overgang fra GPU2 til Fermi så måtte jeg fjerne GPU2 fullstendig først før jeg fikk GTS450 til å folde optimalt. Jeg bruker XP 64 som OS og Nvidia driver versjon 260.99.

 

I config har jeg kun "-verbosity 9" og ikke noe annet.

 

De siste 3 - 4 timene så har det vært problemer med å ta ned nye WU og denne meldingen kommer:

 

[07:21:13] Connecting to http://171.64.65.64:8080/

[07:21:14] Posted data.

[07:21:14] Initial: 0000; - Error: Bad packet type from server, expected work assignment

[07:21:14] - Attempt #1 to get work failed, and no other work to do.

Waiting before retry.

 

Nå har det ordnet seg og alle fire kortene folder normalt.

 

Tar for ordens skyld også med at jeg bruker:

Windows GPU Systray Edition Folding@Home Client Version 6.30r2

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Det minner meg på min nye plan, 2x 450 i ene og 2x gtx 200serien i andre.

Bygger en ny rigg nå, siden jeg skal ha en big- på den så skal jeg ikke putte i gpu.

Da har jeg fortsatt 2 gpu til overs, men kjøper jeg en ny pc så kjører den big også og da har jeg fortsatt 2 gpu til overs. :hmm:

 

iwill / New status: Levert

 

Kjører dere big med HT på foresten? Trudde det var fyfy på cpu-folding.

Endret av War
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...