Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

Har blåst 1x pr mnd.

De er helt blanke og rene nå, temp er 70C load.

Det ene evga-kortet 295 er på 90-100 avhengig av hvor det står, det folder uten feil år etter år.

XFX -295 feiler ikke her hos meg nå, kun i serveren der den står.

Så hovedkortet da, det får jeg jo sjekket imorgen da jeg setter det i en annen rack.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Av det jeg har sett så skriver den til disk pr X min som man setter selv, for eks 15.

Det er snakk om noen kb.

Når den sender alt så komprimerer den filene og sender de for å så slette de.

Tar 1-2-3 sek maks.

Jeg ønsker meg et kort med 2x gpuer på, satt i "295"-smørbrød så det blir 4x cores i ett kort.

Med en passende foldinglogo på.

460 osv er 50C på full load, burde gå med de nye gpuene som har kommet.

Lenke til kommentar

Burde jeg bruke GPU2 eller GPU3 på NV 8600M? Jeg har en god laptop chillpad under og tenkte jeg skulle sette laptoppen til å folde litt også nå i vinter om det er noe vits. Om jeg får 1-2k PPD av det er det nok. Jeg har prøvd det for et par år siden med GPU2, så stabilitet og temp er ikke noe problem, og med chillpad tar ikke vifta av heller.

Lenke til kommentar

2, dvs core 11

core 15 er nvidia 400+

----------------------------------

Edit, satt i 260 kort i server hvor det feilede 250-kortet sto.

Den folder kun på 50% den også, da har PSU 650W tatt kvelden.

Hvordan er det med garanti på PSU som sitter i kabinett ved kjøp?

Denne er på 650W og har drevet 1x 250kort alene.

---------------------------------

Hvor finner jeg gpu3 / 15 / filene for console?

Før lå de i en forumspost, downloadsiden til folding hadde ikke noen der jeg kunne finne.

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg sjekket akkurat F@H lister på siden i signaturen til alias, og fant noe morsomt. Xtremesystems ligger litt over oss, og drar ca 50% mer PPD enn oss, men over 50% av produksjonen deres kommer fra 1 bruker (og 20% av total score), Angra, som drar 780k PPD (og 140M poeng).

Selv om de er Xtremesystems har de bare 3 personer over 100k PPD, 11 personer over 10k PPD, og 22 over 1000 PPD. Vi har 2 personer over 100k PPD, 21 over 10k PPD, og 57 over 1000 PPD.

Lenke til kommentar

Det er ikke veldig vanskelig å komme over 1k da. :p Skal vel klare rundt 8 fremover om jeg lar maskinen stå på og folde gpu3 på mitt GTX275 hele døgnet. Artig å se at jeg er på 27 plass over dagens bidragsytere med ett skjermkort, artigere enn å være på ørtenhudrede plass i hvert fall. :wee:

Synd den blir stående avslått i hele juleferien.

Lenke til kommentar

Steike , så ikke at jeg hadde siste post.

Nå fikk jeg 2x 450 og ett x 460 som jeg skal sette opp i en ny rigg.

Skal ha denne hjemme da jeg trenger varmen og bruker panelovn på 1000W i 15 av døgnes 24t.

For de ekstra nerdete:

Fikk dette demokortet nå:

Gigabyte GA-X58A-UD3R, X58 -Demo

Socket-1366, DDR3, ATX, USB3.0, SATA 6Gb/s, 2xPCI-Ex(2.0)x16, Revision 2.0

Sammen med intel i7 950 3,06

Synnes dere det er verdt bryet ved å bytte ut det jeg har nå og sette det gamle i serveren som skal folde?

Det jeg har nå:

I7 940 ( gammel) 2,8

Gigabyte extreme , helt likt uten om usb 3 og sata6 .

Endret av War
Lenke til kommentar
Vi har hatt et innlegg inne til rapportering ganske lenge nå med ønske om en egen kategori for dette prosjektet og ønske om litt publisitet på hw.no.

Førstnevnte syns jeg dere opprette en tråd om i Tilbakemeldinger om forumet så det kan diskuteres der. Vi er åpne for godt begrunnede forslag!

Når det gjelder artikler på hw.no så ta kontakt med redaksjonen enten på mail eller i dedikert kategori, dette er ikke noe vi på forumet får gjort noe med. Jeg anbefaler å skrive artikkelen selv dere imellom og kanskje lage en artikkelserie der dere viser noen av maskinene dere benytter og litt annet snacks som kan være interessant for mednerder. Jeg vet hvertfall at jeg ble imponert da jeg skummet gjennom noen av innleggene i tråden.

Fortsett med det flotte arbeidet! :)

ps. tilbakemeldinger dere vil rette til meg kan tas på PM da jeg ikke kommer til å følge med fast på tråden.
Lenke til kommentar

Vi kan jo lage et papir i google docs, og skrive mailen vår i PM til den som oppretter, og dermed få skrivetilgang på det dokumentet så kan vi skrive på den sammen.

Men før man trekker nye øyne hit burde vi oppdatere førsteposten.

Mye info som mangler og mye som er med som er utdatert / ikke gjelder lenger.

Lenke til kommentar

Problemstillingen er flg.

Rigg1 i7920 4.0GHz Fermi GTS450 850 1700 4000 = PPD= 8 068,1 (6,22 WUs)

Rigg3 i7920 3.8GHz Fermi GTS450 850 1700 4000 = PPD= 8 126,6 (6,26 WUs)

Rigg2 i7920 3.5GHz Fermi GTS450 850 1700 4000 = PPD= 8 560,9 (6,60 WUs)

Det vanskelige spørsmålet er: Hvorfor yter GTS450 best i riggen mvor i7920 har lavest GHz? Dette er tilfelle uansett hvilken bigadv som kjøres hvor som helst på de tre riggene!

For ordens skyld:

post-53451-0-48260600-1292001980_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...