kjellms Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Rart så stor forskjell jeg får på P6702, en Q 6600 viser akkurat nå 3175 PPD, mens den Q9300 jeg har nevnt tidligere som ikke kommer seg ut på nettet annet enn ved hver oppstart viser nå over 6000 PPD på same prosjekt. Det er vel ikke så stor forskjell på de CPUene, så det er vel et bonusspørsmål. Nei, tull bonusen er vel det samme uansett? Synd, jeg kan jo ikke å sitte å stoppe og starte den hvergang et prosjekt er ferdig. Endret 3. desember 2010 av kjellms Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Bonusen er ikke flat, men øker ved raskere levering. VP kom etterhvert med denne innrømmelsen etter manglende points for GPU3 igår: PS There indeed was a problem on Dec 1 from 3pm to 11:30pm . After that, the issue was resolved. We're looking to see what sort of recredit is possible. This looks like one of the cases in which a recredit may not be possible (no records to do the recredit), but we're pushing to see what we can do. Hele tråden kan leses her: http://foldingforum.org/viewtopic.php?f=18&t=16918&sid=e6807ea3d968da1b6c538a69579c701e Lenke til kommentar
traskas waits for alice Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Klarte hvertfall å klemme meg inn på top100 før skjermkortet konka. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 VP kom etterhvert med denne innrømmelsen etter manglende points for GPU3 igår: Da stemte det med det jeg observerte samme tid det skjedde. Merkelig at ikke SF har systemer som oppdager at mottatte data ikke ender opp der de skal. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Rart så stor forskjell jeg får på P6702, en Q 6600 viser akkurat nå 3175 PPD, mens den Q9300 jeg har nevnt tidligere som ikke kommer seg ut på nettet annet enn ved hver oppstart viser nå over 6000 PPD på same prosjekt. Da jeg hadde Q6600 OC til 3.5GHz i folding ga den over 7K med P6701 og 6702. Men du kjører kanskje uten overklokk? Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har 2x 250 , ene er ødelagt og andre er topp. Hvordan finner jeg ut hvilken? Gpu 0 alltid øverst på hovedkortet? Ta ut begge og teste osv krever restarter osv, er i rack på skinner i skap uten skjerm osv. Mye kvm-styr , men regner med at det ikke er noen veg utenom. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Jeg har 2x 250 , ene er ødelagt og andre er topp. Hvordan finner jeg ut hvilken? Gpu 0 alltid øverst på hovedkortet? Ta ut begge og teste osv krever restarter osv, er i rack på skinner i skap uten skjerm osv. Mye kvm-styr , men regner med at det ikke er noen veg utenom. GPU0 er øverst, hvertfall i alle mine maskiner (4 stykk atm). Virker som det telles ovenfra og ned Har dere hatt RMA av GTS450/GTX460, forresten, eller kan det se ut som disse kortene er meget solide også på det viset? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Da var jeg på topp 300 Målet mitt er topp 100, og det er jeg om 102 dager. China tar oss igjen om 1.4 uker, men 2.0 uker etter det, så har vi tatt igjen 27. plassen vår. Gøy å se at vi tar innpå SweClockers. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Å nei! Jeg har rykket ned til 301. plass. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) VP kom etterhvert med denne innrømmelsen etter manglende points for GPU3 igår: Da stemte det med det jeg observerte samme tid det skjedde. Merkelig at ikke SF har systemer som oppdager at mottatte data ikke ender opp der de skal. De er vel fortsatt i kodeommlegginsfasen og ennå ikke ferdig med å luke ut feil og problemer ift. det og da virker ikke systemene som de skal. Jeg har 2x 250 , ene er ødelagt og andre er topp. Hvordan finner jeg ut hvilken? Gpu 0 alltid øverst på hovedkortet? Ta ut begge og teste osv krever restarter osv, er i rack på skinner i skap uten skjerm osv. Mye kvm-styr , men regner med at det ikke er noen veg utenom. Det er bare å sjekke hvilket kort som øker temp i MSI Afterburner når du kjører klienten mot en av GPUene. Deretter kan du øke vifta på et av kortene fra MSI Afterburner for å se hvilket kort det tilsvarer ved å kikke i kassa. Jeg har opplevd at GPU0 ikke alltid er det "øverste"/(nærmest CPU) kortet. Endret 3. desember 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Kan det være at gpu0 er det kortet som står i "master-slotten"? Den er ikke ALLTID æverst, men ofte. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Det er bare å sjekke hvilket kort som øker temp i MSI Afterburner når du kjører klienten mot en av GPUene. Deretter kan du øke vifta på et av kortene fra MSI Afterburner for å se hvilket kort det tilsvarer ved å kikke i kassa. Jeg er på et serverrom med 3000 stk 40mm vifter. Er heldig om jeg hører dommedag der inne. De blåser ikke noe heller / ut bak. Vifta er midt på og blåser litt over alt. Får kanskje ta ut hele racken med i et annet rom . Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Ikke nødvendigvis høre, men se på viftebladene med lommelykt. Har selv brukt den teknikken. Ellers greit å vite ift. EVGA produkter nå: EVGA Europe Holiday RedemptionThis Holiday season, EVGA Europe is giving you a couple special opportunities to either receive a one-time donation for an out of warranty product or to recover the extended warranty of your product if it was not registered within 30 days of the purchase date. Look below to see if you qualify! http://eu.evga.com/articles/00598/ Endret 3. desember 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
War Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Takk, skal fillern meg registrere det ene 295 som ikke har tatt kvelden. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Synd jeg ikke er original owner av de to GTX275'ene mine som begge har daua... forbannet regel det der. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Theo: Jeg folder på win xp og ser på video/serier uten noe problemer. Har 2x460 kjørende. De få gangene jeg har hatt problemer ved å se video på xp, løste jeg ved å oppdater video driveren. War: Har selv 9 maskiner med kjøpte lisenser. Har også mange gamle lisenser liggende(Win95/98/ME osv. Alias: Har selv noen gtx 260 BE(2stk) liggende, har ikke hatt noen problemer med XFX. De 2 gtx 280 som jeg hadde problemer med var msi. Etter at det andre gtx 280 tok kvelden fikk jeg ett XFX 285 som erstatning. PS: Det var det første gtx 285 jeg fikk, jeg har 7 stk. Har 5 evga, 1 xfx, 1 gainward Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 (endret) Kjetil: Du ser 1080P (ikke wmv/vc-1) på WinXP uten problemer samtidig som du folder på GPUen full guff? Det er mulig det har kommet nyere drivere fra Nvidia siden første Beta av Win7 kom ut og jeg gikk over til Win7, men ingen drivere den gang fikset det. Det jeg opplevd på XP men som forsvant totalt på Win7 var tidvis heng i bilde (ikke lyd) på noen tiendeler i avspillingen og typiske panorerings effekter som man også kan oppleve generelt sett. Noen ganger kom lyd og bilde ut av sync med noen tiendels sekunder. Vanlig oppløsning i mindre krevende videoformater var aldri noe problem mens jeg foldet på WinXP. Med Win7 var selv ikke 1080P noe problem lenger. Endret 3. desember 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Synd, jeg kan jo ikke å sitte å stoppe og starte den hvergang et prosjekt er ferdig. Jo, med litt enkel scripting som sjekker unitinfo.txt eller loggen jevnlig. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Theo: Husk at GPU3 bruker ikke cpu lenger. PS: Jeg har ikke teste på win7/64bit maskinen min enda, så jeg kan ikke si om win7 er bedre enn på winxp? Jeg starter opp video(hva det er betyr veldig lite)da tenker jeg på 720/1080 osv. Det som betyr noe at det funker, på mine skjermer kan jeg ikke se så høy oppløsning. Men på mitt tv kan jeg se bluray filmer, men skal ha større skjerm 46-55 led vurdere jeg å kjøpe. Har bare 32" nå. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 3. desember 2010 Del Skrevet 3. desember 2010 Synd jeg ikke er original owner av de to GTX275'ene mine som begge har daua... forbannet regel det der. Da reklamerer du til forhandleren du kjøpte kortene hos, husk at i Norge gjelder 5 års reklamasjon! Jeg har selv fått erstattet kort som har vært gått ut på garanti (2 år) på reklamasjon. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå