Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Anbefalte innlegg

På gamle kortet mitt, 295 gtx var det uaktuelt, høyrdes jo ut som jetfly

Det gjør EVGA 480 også og alle kort jeg har hatt som er bedre en 295.

Det er mye bedre om man får et kort med 60mm-80mm vifte VS den hissige 40-50? som følger med på de fleste.

Har for eks 2 forskjellige 295, den med liten vifte bråker 30 ganger mer.

------------------

Takk til under

7A

This appears in various forms but appears to be directly related to calculation errors detected by a GPU. Whether the errors are GPU hardware errors or are inherent in the WU is currently unknown.

Så kanskje hardwarefeil? Eller bare kalkulasjonsfeil.

Samme core hele tiden så kan jeg vel returnere det med / kan ikke kalkulere cudakode.

Endret av War
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
På gamle kortet mitt, 295 gtx var det uaktuelt, høyrdes jo ut som jetfly

Det gjør EVGA 480 også og alle kort jeg har hatt som er bedre en 295.

Det er mye bedre om man får et kort med 60mm-80mm vifte VS den hissige 40-50? som følger med på de fleste.

Har for eks 2 forskjellige 295, den med liten vifte bråker 30 ganger mer.

------------------

Takk til under

7A

This appears in various forms but appears to be directly related to calculation errors detected by a GPU. Whether the errors are GPU hardware errors or are inherent in the WU is currently unknown.

Så kanskje hardwarefeil? Eller bare kalkulasjonsfeil.

Samme core hele tiden så kan jeg vel returnere det med / kan ikke kalkulere cudakode.

580 GTX virker grei med tanke på lydnivået!

Kan leve med denne.

Lenke til kommentar

Siden p68xx gikk overaskende lett på 460 etter utgangen fra -advmethods lurer jeg nå på å klokke kortet litt ekstra. Jeg trenger mer varme på hjemmekontoret til jeg får opp 480 kortet til å folde igjen he he.

Noen av dere kjørte disse på rundt 850 med stock volt eller kun et hakk over var det slik?

Jeg kjører 850 på stockvolt uten problem, det er i andre enden flaskehalsen er for meg :D

Lenke til kommentar

Jupp, jeg tenkte mer på at du ikke har kjørt fermi før og da vet man ikke alltid hva som er "a working system" og må kanskje gjøre nye vurderinger.

Ellers virker det for meg som 258.96 er en veldig god og stabil driver for 460 folding på XP. Men aner ikke hvilken som kan være best for 450.

Da er GTS450 oppe og kjører på rigg1 som har en i7 920 klokket til 4GHz med XP 64 som OS. Her gjør kortet virkelig jobben sin, bedre enn jeg hadde trodd med gretne tunge P6800. Ut over å legge inn Folding@home-gpu for Fermi har jeg ikke endret noe som helst, så det ser ikke ut som alt som er skrevet om problemene med GTS450 stemmer helt. Kortet kjører her med 95% load og produserer 8K PPD+ som bare er 3K dårligere enn GTX460 hvis jeg husker riktig. Temperatur er kun 53 grader Celsius og strømforbruket sank med 50 Watt på riggen som nå bare bruker 350 Watt på Bigadv og P6800 samtidig. Bruker siste versjon av driver som er 260.99. Dermed virket mitt "Working system" helt glimrende.:thumbup: Gleder meg bare nå til de lette WUene kommer.

Bestiller nok tre slike kort til ja.

Grafisk:

post-53451-0-34762600-1290262347_thumb.jpg

Edit: Der fikk jeg postet ok. Det må ha vært noen koder i loggen jeg forsøkte å legge ut i en spoiler som rotet det til.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Har kun lagt inn siste driver fra Nvidia og ikke noe annet, som var samme som GTS250 brukte mener jeg.

En annen sak? Tester nå med OPENMMGPU Core på GTS250 og det går helt kanon, bedre PPD med P11179 enn jeg fikk med GRO-A3 Core på , P10112 så jeg legger nok om til det på samtlige GTS250.

Spørsmål:

Blir det veldig kaldt (som det er meldt) så kjører jeg nok både GTS450 og GTS250 i hver rigg hvis det er mulig?

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Til 580 å være ja, men like mange kroner i 460 så er det bare 30%.

Så god til folding når man først har den, men ikke god om man kjøper den for å folde.

Jeg lå på 60K , så detter jeg net til 46K av div grunner / andre jobber.

Jeg valgte letteste løsning på problemet, kjøpte en 460 til.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...