tozer Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 For og være helt 100% erlig, jeg ble med på grunn av den artikkelen på førstesiden. Da virket det hele litt mer seriøst. for det andre, jeg ble ikke med med for og bidra så veldig mye, men for og hjelpe hardware.no teamet til og vise muskler. alene er vi ingenting, tilsammen er vi krutt. er jo ganske mange her på forumet som har ganske gode maskiner, og burde derfor bidra Lenke til kommentar
Fungus Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 fark., dette tar for lang tid.. peise på flere pc'er tenker jeg.....bare en pakke uploadet til nå.... #305..... Lenke til kommentar
evhetlan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Da er jeg med okså . Virker som å være godt prosjekt Lenke til kommentar
WillieNelsonMandela Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Til dere nye som ikke orker å lese 60 sider , her er en side med litt mer statistikk en standford sin. http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651 Hvis man trykker 'Team Overtake', så kan man se hvor lang tid det tar før vi tar igjen de som ligger foran oss. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har lagt inn F@H console, men får ikke nyttet HT på prosessoren min. Fire Daemon Lite støtter bare 1 service. Tar for lang tid å lese gjennom alle 60 postene etter svar, så er det noen som har en løsning for meg? Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Og svar på det finner du i den første posten. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Da får jeg bare opp melding om at FireDaemon Lite bare støtter 1 service... Lenke til kommentar
dreden Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jeg er med! 1. Pentium 4 3.2 HT WINXP 2. AMD Athlon XP 1600+ Linux Endret 9. juli 2004 av dreden Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Da var jeg inne i statistikken også. Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg har lagt inn F@H console, men får ikke nyttet HT på prosessoren min. Fire Daemon Lite støtter bare 1 service. Liknende problem på min P4 @ 3,2GHz. En prosess vil bare bruke 50 % av prosessorkraften, jeg vil heller bruke 100 %. Noen tips? FireDeamon sier bare at "max alliwed blablabla" Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jeg driver å setter opp på en Dual Prosessor Server nå... Men Firedaemon vil jo ikke kjøre mer enn 1 service av gangen!! Hva skjer?? Og skal man legge til parameteren -local på begge Servicene og? man må kjøre begge folding-klientene med -local ja. for å kjøre 2 services samtidig ta en titt på http://www.bluetentacle.co.uk/dc/fahservice.htm Der har du svaret på HT problemet! Trykk på linken! husk å adde -local flag på begge klientene da! EDIT: leif Endret 9. juli 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dette blir det poeng av Lenke til kommentar
tozer Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Dette blir det poeng av Hvordan fikk du til det? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Her! F@H LogStats EDIT: Regner med at det var metoden jeg monitorer mine maskiner med du lurte på..? Endret 9. juli 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
tozer Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Takker EDIT: ja det var det du Endret 9. juli 2004 av tozer Lenke til kommentar
piit Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Da var jeg med også 1. AMD Athlon 64 3000+ 2. Intel Celeron 2GHz Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Nå lurte jeg på en ting. Jeg la programmet på familiemaskinen også. Vil denne oppleve noen form for popups når den skurrer og går? Jeg satt prompt me before using network fordi maskinen bruker dialup. Vil den spørre etter tilkobling når den er ferdig med prosjektet? Hvis jeg ikke haker den av vil den vente til jeg manuelt kobler til internett og laster opp resultatdata? Poenget er at jeg vil ikke at mine foreldre skal oppleve noe popups eller dialogbokser når de bruker maskinen (som forsåvidt er uhyre sjelden). Jeg vet ikke hva det blir trykket på da Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Nå lurte jeg på en ting. Jeg la programmet på familiemaskinen også. Vil denne oppleve noen form for popups når den skurrer og går? Jeg satt prompt me before using network fordi maskinen bruker dialup. Vil den spørre etter tilkobling når den er ferdig med prosjektet? Hvis jeg ikke haker den av vil den vente til jeg manuelt kobler til internett og laster opp resultatdata? Poenget er at jeg vil ikke at mine foreldre skal oppleve noe popups eller dialogbokser når de bruker maskinen (som forsåvidt er uhyre sjelden). Jeg vet ikke hva det blir trykket på da Sett 'ask before using network' til 'no'. Når maskinen kobler til Internett vil F@H-klienten automatisk prøve å sende/motta WU-er. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Tenkte denne kunne være nyttig for de som vil ha maks ut av P4 maskinene sine: Folding installasjonsguide for 100% utnyttelse av dual cpu eller hyperthreading: Da ble denne "guiden" tatt med i det første innlegget i denne tråden så jeg sletter det likegodt herfra. Endret 9. juli 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå