Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jupp, der virker å være kun enkelte fermi kort som ikke har fått WUer, men ikke alle. Eks. mitt 480 kort har fått andre type WUer hele tiden.

 

Jeg fikk en liten lås til i dag tidlig på min 4GHz og justerte PLL og QPI et hakk til opp. PLL sørger for å jevne ut oscilleringen på frekvensen slik at den blir mer stabil som fort kan føre til små ustabiliteter innimellom på en ellers grei klokk.

 

Hvilken CPU hadde du igjen? 1.27 var ganske høy vcore hvis det er en 920-930 D0 sak.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jupp, der virker å være kun enkelte fermi kort som ikke har fått WUer, men ikke alle. Eks. mitt 480 kort har fått andre type WUer hele tiden.

 

Jeg fikk en liten lås til i dag tidlig på min 4GHz og justerte PLL og QPI et hakk til opp. PLL sørger for å jevne ut oscilleringen på frekvensen slik at den blir mer stabil som fort kan føre til små ustabiliteter innimellom på en ellers grei klokk.

 

Hvilken CPU hadde du igjen? 1.27 var ganske høy vcore hvis det er en 920-930 D0 sak.

 

Er en Lynnfield, dvs 870.

Lenke til kommentar

Nå blir det spennende priser på 460 fremover.

Imorgon fredag släpps Radeon HD 6850 och 6870, två nya grafikkort från AMD som tar sig an Nvidias storsäljare Geforce GTX 460. Nvidia har dock inga planer på att ge upp utan kamp utan inleder dagen innan med att sänka priserna på två populära modeller; Geforce GTX 460 1 GB och GTX 470.

 

Geforce GTX 460 1 GB sänks med 22 USD vilket kan översättas till ett butikspris på cirka 1 790 kronor. Den mer påkostade Geforce GTX 470 rabatteras med 25 USD och hamnar på ungefär 2 290 kronor inklusive moms. Återförsäljare är som vanligt fria att sätta egna priser, vilket ger upphov till en spridd, om än pressad prisbild.

 

Samtidigt laddar AMD upp med aggressiv prissättning för Radeon HD 6850 och HD 6870. Den förstnämnda kostar i skrivande stund 1 790 kronor, samma pris som för Geforce GTX 460 1 GB. Radeon HD 6870 positioneras på cirka 2 190 kronor inklusive moms och hamnar därmed i närheten av Geforce GTX 470 efter den senaste rundan prissänkningar.

 

Dvs. ca. 150-200,- prisnedgang på modellene i norske butikker. Ikke at det er så voldsomt, men får man "EVGA GTX460 SC 768" til 1350,- i november er jo det bra priser.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Står load 16-24% så jeg tipper 1,8ghz og 2bg ram til vm da.

Skulle bare sjekke om noen hadde forsøkt før jeg tester.

Alt er remote så jeg kunne spart en del tid.

 

_____________

Nå har jeg en U4 satt opp med all hardware (socekt 775 så ikke big) , men har ikke skjermkort så nå får jeg spare til 460.

Lenke til kommentar

Nå sendte jeg det enkleste budvei først for å se om det kom frem via, forhåpentligvis eksisterende, interne komunikasjonskanaler. Hvis det må gjøres en vesentlig mer formell henvendelse så regner jeg med å få den beskjeden.

 

Tar det tid å få noen beskjed ene eller andre veien kan henvendelsen gjøres mer formelt.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Har satt opp med nye drivere og gått igjennom ting for å se og renske ut etter ting som kanskje kunne fucket opp slik at jeg fikk 900 PPD. Den har ikke falt ned på 900 på en stund nå, så håper det holder seg.

 

Edit: snakket for tidlig, på morgenen i dag var den nede i 900 PPD igjen. Tilbake til tegnebordet. :hrm:

Endret av Smirnoff
Lenke til kommentar

Noen som har merket seg om folding har begynt å trekke mer strøm? Plutselig begynte det å pipe bra i min 3000VA UPS i kveld som forsyner mitt hjemmekontor.

 

 

EDIT:

Ellers har jeg fått svar fra EVGA ift. spørsmålet om det vil lages noen 768MB versjon av GTS450 fra nvidia eller dem som 3.part.

-------- Opprinnelig melding --------

Emne: RE: Customer Comment or Question

Dato: Thu, 21 Oct 2010 08:07:33 -0700

Fra: NL_Support <[email protected]>

Til:

 

Hello,

Unfortunately there are no plans for this kind of product.

 

Best Regards,

EVGA Europe

 

In case of reply, always attach the original email.

Men det var jo lov å håpe på et superbillig foldingkort. Men jeg tror også 1GB versjonen kan synke ned mot 750,-.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Hvis det er et marked for det, så vil det komme. Problemet er at minnebussen allerede er minimal på 450, og å senke den til 96bit vil gjøre kortet lite interessant for de som skal game på det :p Alternativet er jo da å øke den til 192bit, noe som vil gjøre kortet dyrere istedet for billigere...

 

Åssen er dette med SMP i starten, forresten? Har kjørt gjennom noe WUer nå, hadde noen errors i starten, men de 3-4 siste tror jeg har fått kjøre i fred. Trenger jeg kun 10 completed, og så blir det bonus automatisk, eller er det en viss suksessrate med i bildet også?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...