LilleG Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Kan prøve å klokke den ned igjen. skulle ikke tru det var problemet. Edit: Kanskje mere strøm må til Endret 7. juli 2004 av LilleG Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser svart ut for meg.. Pcen fryster seg etter en stund med Folding running.grafik eller service. Sett opp spenningen på kjernen (Vcore) eller kanskje den er for varm allerede...... derfor den henger seg opp..? Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser svart ut for meg.. Pcen fryster seg etter en stund med Folding running.grafik eller service. Sett opp spenningen på kjernen (Vcore) eller kanskje den er for varm allerede...... derfor den henger seg opp..? 40 grader på Load Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Puretamil: Du kunne ikke skrevet i første posten her at jeg har laget logoen vår da..? Bittelitt credit for jobben...? hehe Endret 7. juli 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser svart ut for meg.. Pcen fryster seg etter en stund med Folding running.grafik eller service. Sett opp spenningen på kjernen (Vcore) eller kanskje den er for varm allerede...... derfor den henger seg opp..? 40 grader på Load Kjør opp Vcore da Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Mye står vcore på orginalt når du kjøper en 3400+? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Mye står vcore på orginalt når du kjøper en 3400+? dont know.. men kjør opp et og et steg og sjekk om f@h slutter å henge maskinen da... Lenke til kommentar
auduuun Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Jeg er med på teamet, og har en WU ferdig, men står visst ikke på lista.. Lenke til kommentar
RolfOve Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Jeg ble med i dag Brukernavn: iste Maskin #1: AMD Athlon XP 2600 Barton m/ 1024 mb ram Maskin #2: Intel Pentium 500 Mhz m/ 128 mb ram Maskin #3: Intel Pentium 2 233 Mhz m/ 128 mb ram (ikke igang enda) Etterhvert vil det muligens også bli: Maskin #4: Intel Pentium 2 233 Mhz /m 256 mb ram (mangler litt deler) Maskin #5: Intel SX2 m/ 8 mb ram- spørs om jeg gidder (får se hvor denne ligger ) Edit: La til flere maskiner Endret 9. juli 2004 av RolfOve Lenke til kommentar
otis Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Hvorfor har jeg så lite "score" på oversikten for meg som bruker? Jeg har 5 maskiner som jobber, med dette, men på hver PC står det forskjellig antall "Finished WU's"..Hvorfor det da?? Glemte å skrive maskinene; 1. P4 3.06 Ghz med HT 2. P4 3 Ghz 3. XP 2800+ 4. P4 1.9 Ghz 5. Doble Xeon 2.66 Ghz med HT 6. Doble MP 2200+ Endret 9. juli 2004 av otis Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Hvorfor har jeg så lite "score" på oversikten for meg som bruker?Jeg har 5 maskiner som jobber, med dette, men på hver PC står det forskjellig antall "Finished WU's"..Hvorfor det da?? Hver maskin vet kun hvor mange units den selv har gjort ferdig. Så for å finne ut totalen, så må du gå til en eller annen web-statistikk side eller legge sammen disse tallene selv. Lenke til kommentar
Roadrunner7 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 (endret) Woho! Nå har jeg endelig kommet inn blandt de 10% høyest rankede deltakerne (Overall rank (if points are combined) 34330 of 350803), og 20. plass på laget vårt. Og laget vårt er på 149. plass. Stå på folkens! Edit: Hehe, skryte skryte. Vel, det må være lov å skryte litt når en kjemper for en god sak, ikke sant? Endret 9. juli 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
Bobby1 Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Eg er med Intel Pentium 4 2.6 HT 2.6 GHz @ 3250 Mhz HT Lenke til kommentar
WillieNelsonMandela Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Wow!! Vi er nå 413 brukere! For 2 dager siden var vi under 300. Har dere sett artikkelen om oss? http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8637 Det er vel den som er årsaken til denne boosten. Stå på og velkommen til alle nye! Vi nærmer oss en plass blandt de 100 beste! Lenke til kommentar
XenZor Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Jeg er med *setter seti@home på pause* Lenke til kommentar
Kenneth_S Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Da ble jeg også med. Maskin #2 (p4 2.4b) står på 24/7. Vi får heller se senere om jeg vil ha folding kjørende på hovedmaskinen også. Lenke til kommentar
N_R Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 ...meg også! Akkurat ferdig med min første WU... når dukker man forøvrig opp i statistikken? finner ikke meg selv (nikko) i stats'en, hadde vært greit å vite om jeg er med på riktig plass.... er visst flere som heter det, kan jeg ha "jobbet for andre" ??? Har bytta til nikkoHWNO så satser vi på at det fra nå av havner på riktig plass...... :!: Men, hvordan kan man vite at man har maksimal utnyttelse av CPU'en? Lest litt hist og her i posten, og virker som om man må kjøre med -SSE for å få mest mulig ut av AMD foreksempel. Eller gjelder det bare command-line, og vanlig klienten alltid er full guff??? Kan noen kanskje skrive en forenklet "sjekkliste" for optimalisering for forskjellige CPU'er?? Har sett en link eller to, men fint med en enklere, kort oppsummering! Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 9. juli 2004 Del Skrevet 9. juli 2004 Det kan ta noen timer før statsene oppdateres. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå