Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men er det ikke en del folk som har begynt å falle litt nedover nå? Altså opptil 20-30% etc.

 

PPD hos meg er nå nede i under 160K mot normalt 180 så det er en reduksjon. Dette skyldes nok både manglende bigadv og tunge trege dårlig betalte WUer for GPU også. Men det er vel slik det er, det går litt i bølgedaler. Totalt for laget er det likevel bra med ca. 800K i snitt på døgnet.

 

NB. Hva skjer hos Kjetil Lura, ser ut som han enten har strømbrudd eller brudd med nettet?

Lenke til kommentar

Helt enig.

 

Og greit å vite:

There are several posts in other topics that suggest that Project 10632 may be the most critical test of GPU stability known to man and that they run fine with less critical settings. Let us know what you find.
Det var på denne jeg plutselig fikk NaN igjen forrige dagen.

 

:hmm: håper alt er vel hos Kjetil Lura ja, kan være han sliter litt med de nye kortene. Maskiner som står og jobber 24/7 100% kan fort få en del hickups når man slår de av og bytter hardware.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Litt innspill fra utsiden: Dere bruker rimelig heftige summer på hardware totalt. I tillegg er det gjerne det samme som går igjen, i hvert fall nå det gjelder skjermkort og prosessorer. Kanskje klarer dere å standarisere på et eller to hovedkort også.

 

I hvert fall vil jeg tro at drsom en del av dere kjøpte sammen, ville dere ha mulighet for å oppnå gunstige priser, enten fra importør eller en av nettbutikkene med større volum. Samlet har dere sikkert kjøpt godt over GF 460/480, det smaker det powerbuy av.

 

I tillegg burde det være mulig å få med seg en del spillere også, det er jo ikke dumme spillkort dere kjøper heller. Og en ny og kraftig prosessor kan også friste mange.

Lenke til kommentar

Har 2 stk. 9800GX2 stående i folding ennå, og de ligger ofte over 100 varme grader hvis de får de mest slitsomme WUene. PÅ sommeren lå de som regel alltid omkring eller over 100 grader. Nå er de rimelig kjølige siden riggen befinner seg i garasjen.

post-53451-1286712424,2507_thumb.jpg

 

 

Akkurat nå kjører de P10511 (587p), P10506 (587p), P10514 (587p) og P6602 (450p) som gir 4888P i snitt på hver GPU. Med 353p ligger de på omkring 5,5K poeng. Sammen med SMP på AMD9950 gir riggen totalt stort sett alltid over 20K PPD. Strømforbruket er 2 x 197W + 150W ~ 650Watt. Litt dyre poeng så den blir nok pensjonert 31. oktober sammen med flere foldende varmeovner.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Skal si at det tar tid å komme opp i average ppd..

 

har fått begge korta stabilt på 800/1600/1900 mhz nå, uten at jeg har prøvd så altfor mye..

 

Får også mange kjedelige oppgaver som tar tid, senker jo ppd endel de og.

 

den 15-20. denne måneden så blir det innkjøp av ett nytt hovedkort.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=492784

 

War, jo det er kun en stabel som har ett bord på seg. Bordet går jo ikke i bakken engang så ser ikke vitsen med det opplegget.

Endret av Klementino
Lenke til kommentar
Ja alias, hva med å sett inn 2x 460 kort,

Veldig god ide, men jeg håper jeg klarer å la være. Planen er å bare kjøre bigadv på fire maskiner. Etter at jeg klokket opp samtlige CPUer med +200MHz så ligger PPD for de beste WUer på over 30K. Ved å stoppe GPU-folding på samme maskiner håper jeg å klare 110K + i snitt på 1200Watt. Men vi får se hvordan det går, kanskje klarer jeg ikke å la være å trykke på kjøp hvis det dukker opp et supertilbud på GTX460.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...