Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den biten er så godt synlig i HFM.NET derfor regnet jeg med at det holdt å nevne programmet så ville han finne resten raskt. Har ikke brukt funksjonen selv og gadd derfor ikke teste et oppsett selv. Hjelp til selvhjelp som det kalles.

 

Ellers har GTX480 fått noen feil på 611ere (som er tilbake) som gir ustabil PPD. Gitt et hakk til med spenning så får jeg se om det stabiliserer den igjen.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Javel boys and girls.

Har nå 11 gtx evga 460 SC kjørende og alle funker bra på 763/1523. Det som er det beste er at jeg sparer mye strøm.

Før 831w nå 685w og den andre, før 780 nå 554W. Alle kjører nå 611P wu.

Skal prøve å få alle opp til 810/1620. Men må få noen timer i sengen først. Det beste med alt er støyen og varmen.

Lenke til kommentar

Det skulle med 10632 gi deg 22k per oppdatering med alle i drift. Får du 912/925 så blir det rundt 35k og enda lavere strømtrekk.

 

Ellers er det mye jalla-WU'er fra SF for tiden. Har vel fått en 5-6 big etter at jeg startet opp på HW igjen, hvorav kun ett har vært non-2684. 6701/2 har vært regelen og de blir i tillegg liggende i timesvis på PC'en før de blir sendt. Serveren som serverer big står stort sett med "accept" på status, som vil si at den kun mottar ferdige WU'er. Håper de får litt mer skikk på sakene snart.

 

Edit.

Var visst ikke helt våken imorges, slik at poeng/oppdatering nok bør deles på 2.

Endret av ei57
Lenke til kommentar

Prøvde å kjøre 810/1620, stop melding på win 7 64 og xp 32. Feil melding i win xp husker jeg ikke. Men i win7 64 ble det stop 0x0000003B (System_service exception) (nviddmkm.sys)

Måtte avinstaller precision før jeg fikk i gang win7, win xp gikk ned til 800/1600 automatisk.

 

Fra 763/1523 til 800/1600 er det så lite forskjell i strømforbruket at det ikke vises på målerne mine?

 

HFM viser nå 111125.8 PPD

PS: Client is working with the same user and maskin id as another client. Har det noe å bety?

Lenke til kommentar

Regner med at du har samme maskin id på forskjellige maskiner. Det skal ikke ha noen betydning.

 

Stop-meldingen i Win7 tipper jeg kommer av at kortet begynner å bli ustabilt. Mine gikk ned (blåskjerm) på 820, men etter at jeg økte spenninga til 1V, så tåler de 870 selv med 10632.

Lenke til kommentar

Jo det kan være det, men finner også ut at det kan være dårlig driver fra nvidia. Men kjører nå 800/1600 på 9 og 810/1620 på 2. Er fornøyd med det.

Men er litt mekking med viftene, fant ut av å snu viten i front, gikk tempen ned mye.

Fra 63/63C 62% på viften til 55/60c 62% på viften. Resten av systemet gikk også ned.

Er 28C i stuen min nå.

Lenke til kommentar

Regner med at du har samme maskin id på forskjellige maskiner. Det skal ikke ha noen betydning.

 

Stop-meldingen i Win7 tipper jeg kommer av at kortet begynner å bli ustabilt. Mine gikk ned (blåskjerm) på 820, men etter at jeg økte spenninga til 1V, så tåler de 870 selv med 10632.

Haff, det er jo ekstremt bra klokk for folding! *sjekker forhandlerpriser*

 

Klokker dere begge med EVGA sin Precision eller bruker noen av dere MSI Afterburner?

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Skal ikke ha roterom lenger, frå nå av skal alt i rack.

Kommer en U4 til der nå har alt uten om gpuene til en 25K PPD-maskin til.

 

Skulle hatt varmlufta bak ut av rommet og ikke inn i samme rom som Ac kjøler ned.

Men da snakker man stengte rack med kemborør ut av oppe eller at rackene er hele veggen og baksiden er et annet rom.

Slikt koster penger.

post-64596-1286558769,7487_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Må nok skuffe der, har ikke slikt utstyr liggende. (:() Men det var en eller annen blog som gjorde en greie på det for en tid tilbake. Stablet dem oppå hverandre og det hele. Dersom det var et tungt rack tror jeg de mente man burde skru inn noe ekstra støtte "innerst", eller satt de visst godt med bare skruene i front.

Lenke til kommentar

:thumbup:

 

Jeg skulle satt i gang et 8800GT før helgen men det må bli etter helgen da jeg må gjøre en del mer arbeid i maskinen som skal kjøre det (på jobb).

 

Ellers vurderer jeg nå å kjøpe 2x460GTX, men litt usikker på om jeg skal kjøpe nå eller se hva som skjer med prisene når HD6xxx kommer på markedet hvert øyeblikk.

 

Nå og frem til Jul/Nyttår vil det jo kunne skje en god del ting.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...