bergaloevera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Signatur: Orker ikke ha no fiffig her... Nå kan du ha det som f.eks jeg har... hvis du ser første innlegg i denne tråden er det en ferdig kode som du bare kan lime inn i signaturfeltet ditt Kjører du F@H som taskbar klient eller kjører du console? Les den første posten Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser at Openlan.net eier i statistikken =D Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Har hoppet på jeg også.........med 4 maskiner.............:-) Lenke til kommentar
eXpanium Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 ka er poenget med å bli med under hardware.no da? inn i teamet liksom. tjener hardware.no noke på å verve folk ? virker som skikkelig dobbeltmoral her. hardware.no kan bruke forumet til å verve personer, mens andre får stengt posten sin dersom dei prøver å verve personer til noko gjennom forumet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Nå kan du ha det som f.eks jeg har... hvis du ser første innlegg i denne tråden er det en ferdig kode som du bare kan lime inn i signaturfeltet ditt Lurt. Kjører du F@H som taskbar klient eller kjører du console? Console. var ikke noe grafisk opplegg til linux, hvordan det? Endret 7. juli 2004 av Goophy Lenke til kommentar
trulsta Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 ka er poenget med å bli med under hardware.no da? inn i teamet liksom. tjener hardware.no noke på å verve folk ? virker som skikkelig dobbeltmoral her. hardware.no kan bruke forumet til å verve personer, mens andre får stengt posten sin dersom dei prøver å verve personer til noko gjennom forumet Dette er ikke et kommersiellt prosjekt, men derimot bidrag til forskning som kan redde liv. Synes ikke dette kan settes på lik linje med promotering og verving av medlemsskap i bedrifter! Lenke til kommentar
JaViZ Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 jeg starta i dag og fikk ferdig min første Name: p730_gsgs_sd_h2o Download time: July 7 10:43:12 Due time: July 17 10:43:12 Progress: 97% [|||||||||_] den sendte noe info, men downloada ingenting. no er den igang igjen: Name: p730_gsgs_sd_h2o Download time: July 7 14:47:47 Due time: July 17 14:47:47 Progress: 0% [__________] går den i loop eller skal det være sånn? merk at te to WU'ene har samma navn. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 jeg starta i dag og fikk ferdig min første Name: p730_gsgs_sd_h2o Download time: July 7 10:43:12 Due time: July 17 10:43:12 Progress: 97% [|||||||||_] den sendte noe info, men downloada ingenting. no er den igang igjen: Name: p730_gsgs_sd_h2o Download time: July 7 14:47:47 Due time: July 17 14:47:47 Progress: 0% [__________] går den i loop eller skal det være sånn? merk at te to WU'ene har samma navn. Det er helt normalt, hvert enkelt protein må simuleres mange, mange ganger før man er "sikker" på hvordan det skjer i virkeligheten. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kjører du F@H som taskbar klient eller kjører du console? Console. var ikke noe grafisk opplegg til linux, hvordan det? hvis du hadde kjørt windows er console utgaven mye deiligere Lenke til kommentar
MagE Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 nå har jeg fått med meg disse en intel mobile M 1,4GHz en intel celeron 1Ghz og en intel P4 1,4GHz Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Og jeg fikk til å kjøre Folding på dual cpu med bruk av begge prosessorene (måtte bare dele det med noen) Edit: Omformulering Endret 7. juli 2004 av el-asso Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) (Team rank: 161 av 31755) (31594 lag under oss ) Endret 7. juli 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser svart ut for meg.. Pcen fryster seg etter en stund med Folding running. grafik eller service. Lenke til kommentar
niXmaster Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Ser svart ut for meg.. Pcen fryster seg etter en stund med Folding running.grafik eller service. Mulig det er fordi pc-en din er klokka opp og ikke er helt stabil. Du skriver i signaturen din at du har AMD Athlon 64 3200+ @ 3400+. Prøvd å klokke ned til orginal hastighet for å se om dette løser problemet? Lenke til kommentar
eln Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) Ser du har klokket.. EDIT; my bad. litt for treig Endret 7. juli 2004 av eln Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå