Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Legg ut hele loggen hos folding home forumet, de kan hjelpe deg. For jeg tror du har satt den opp feil.

 

PS: Husket å bruke extend my windows desktop onto this monitor. Det gjelder kun om du bruker 2 eller flere skjermkort i samme maskin.

Selv bruker jeg systray clienten, jeg syns den var lettere å sett opp.

 

http://assign-gpu.stanford.edu:8080/ Får du ok om du åpner denne i nettleseren din?

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Husket å bruke extend my windows desktop onto this monitor. Det gjelder kun om du bruker 2 eller flere skjermkort i samme maskin.

 

Skal ikke trenge det lenger med de nye driverene.

 

Her er min skjerm med 2 kort.

 

________________________________

Evt kan du laste ned LogmeIn og gi oss passord og brukernavn så vi kan logge inn på din skjerm og sette det opp/se feilmeldingene.

Lastet du ned dataene 2 ganger og la det i 2 mapper?

Evt kopierte det over i 2 mapper før du rørte noen filer.

De har ID 1 og 2 eller noe annet unikt.

 

Har du prøvd å slette clientfilen på den som fungerer og endret -gpu til 1? Og sjekke temp om den da folder på det kortet i det hele tatt.

post-64596-1286390387,5321_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

War, du har ett 4** kort?

 

Kan du prøve å hjeloe meg på Teamviewer? så sender jeg deg en pm om id og passord for å logge på? :)

 

Jeg lastet ned dataene 2 ganger og la det i 2 mapper

Jeg rørte ingen andre filer enn shortcutet, ellers endret jeg navn på fila jeg lastet ned men det har aldri hatt noen betydning

jeg har prøvd å slette klient fila temp ligger normalt, altså idle ca 60*c

 

Prøver for sikkerhets skyld en gang til uten å endre navn på fila...

Hmm,ingenting skjedde.

Endret av Klementino
Lenke til kommentar

Det er helt ok PPD, min 480 har 13779 akkuratt nå.

Men serverene gir ut harde jobber med liten fortjeneste denne uka.

 

Bare slett alle andre filer som du har lastet ned som ikke er i foldingmappa så det ikke blir noe kluss.

 

 

Endret av War
Lenke til kommentar

hvilken temp får du på ditt skjermkort?

Begge skjermkortene ligger her nå på 97*C og den nekter å rikke seg uansett hva jeg gjør, får klokke litt ned slik at de ikke blir overopphetet og jeg våkner på et alt for varmt rom.

 

endret temperatur, de lå på 99* i et par sekunder.

Endret av Klementino
Lenke til kommentar
If the F@H GPU3 BETA Client isn't getting enough CPU Cycles, the drop in PPD is significant especially if you have multiple Fermi GPUs installed in one system. The reason is that the GPU is waiting for the CPU to give it data to process thus it causes a delay in the processing of the WU which is reflected negatively in your PPD.

 

A rough estimate is 1 Fermi GPU = 1/2 CPU free. Thus systems with Dual Fermi GPUs would need 1 free CPU. Triple and Quad Fermi GPU systems would need ~2 CPUs free (Results taken from Q9550 @ 2.83)

 

Mener de CPU eller core på cpu?

Skal jeg ha 4x 480 eller 4x 460 så må jeg ha 2x cpuer?

Lenke til kommentar

Theo, jeg bruker msi afterburner :)

 

War@ Tror de mener 2 cores, men siden de har brukt en quad cpu så vil en quad holde også,for gpuene tar ikke mer enn opp til maks 20% cpu ( ser jeg her. )

 

Jeg ville valgt 4 gtx 460, fordi de er mye kjøligere, de koster mindre totalt, og de trekker mindre strøm.

Men en quad skal holde i lange baner :)

Lenke til kommentar

hvilken temp får du på ditt skjermkort?

Begge skjermkortene ligger her nå på 97*C og den nekter å rikke seg uansett hva jeg gjør, får klokke litt ned slik at de ikke blir overopphetet og jeg våkner på et alt for varmt rom.

 

endret temperatur, de lå på 99* i et par sekunder.

Du kan jo prøve å kjøre med døren av. Min gtx 460 maskin ble mye varmere med døren på.

Så det skal bli en artig helg ja, de andre kortene er vel her i morgen. Må vel kjøre flere med døren av.

Det som blir det beste er å få ut hårføneren jeg har i stuen min, gjett om jeg er lei av å høre på den gitt?

Lenke til kommentar

Jeg folder ikke på min ps3 pga den står i stua og hunden legger seg så langt unna den kan.

Vifta har funnet den værste frekvensen den kan ha og det er ikke blåse-lyd, det er dur.

 

HFM.net Hvordan legger jeg klienter inn der som ikke er i mitt nett?

Noen av serverene mine står andre steder med fast ip, nettmaske, subnet, gateway osv.(ikke noe automatisk)

De står rett mot nett, ikke NAT.

4cores 295 (som nå folder med 2k PPD lavere pr core VS vanlig) står for eks i en server uten for mitt nettverk , dvs over internett.

 

Det er bare win 7 på de, jobber alene.

Så blir ikke fTP, web-server osv.

 

Noe jeg må sette opp på serverene?

post-64596-1286405503,9752_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Wow, endelig 1 million PPD. Det tror jeg ikke laget har hatt før. :thumbup:

Velkommen tilbake som aktiv folder Smirnoff. Det er riktig, men henger nok sammen med at jeg tilfeldigvis leverte 3 x big i samme døgn slik at min PPD ble fantastiske 336,068 som er ny rekord for meg. Dessverre blir det ikke like bra i dag.

 

Jeg ser også at Billy_Pilgrim som er en av de tidligere store foldere er tilbake så dette lover veldig godt.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...