Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dæven det var en skikkelig oppgradering, og der glapp min mulighet til å komme ajour med deg i år eller kanskje i det hele tatt noensinne. Jeg angrer litt på at jeg ikke dro på litt mer i våres, ett par tre måneder hadde holdt da.

 

I tillegg til å spare strøm må det gi et skikkelig boost også. Tenker nok at du klatrer opp til en PPD på omkring 130 - 140K etter dette, litt avhengig av hvilke nye WUer som kommer. Hva gjør du med de gamle kortene nå? Det er vel 285 og 295 som skiftes ut.

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Hei :)Hvordan setter jeg opp folding på dem, jeg får bare opp på den vanlige klienten " sleeping"

 

GPU3 blir det vel da, en oversikt fra forumet her med linker for nedlasting: http://foldingforum....=144510#p144554 Har ikke slike Fermi kort selv, men ei57 eller Theo assisterer deg nok hvis du trenger hjelp.

 

Faq her: http://folding.stanford.edu/English/FAQ-NVIDIA-GPU3

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Last ned filene og legg de i 2 mapper.

Så går du i mappene og trykker på det røde foldeiconet.

 

Så skriver du:

(brukernavnet ditt, må være samme hver gang, bestem deg for store bokstaver osv, jeg har war med liten w)

 

Så trykker du enter så følger du på

 

Teamnumber 37651 (enter)

(enter)

(enter)

(enter)

(enter)

Change advanced options : Her trykker du y (enter)

(enter)

(enter)

(enter)

(enter)

(enter)

(enter)

(enter)

(enter)

Machine ID , må være unik for alle cores du folder på i maskinen. Velg for eks 1 her og 2 på neste core (enter)

(enter)

(enter)

Additional clien parameters:-gpu 0 -forcegpu nvidia_fermi (enter)

(enter)

 

Så kjører den, neste gang du skal kjøre bare trykk på samme icon.

Er noe feil så slett client.cfg filen og trykk på fold ikonet igjen for confog.

 

Det er evt Additional clien parameters du kan endre på etter du har fått den opp.

Det er her man setter div attributter.

På -gpu så er første core 0 og andre core 1 osv , hos deg blir det da -gpu 0 på ene og -gpu 1 på andre.

 

 

For å sjekke PPD last ned for eks FohMon

Clients -add new client

Kall den noe og på location bla frem til mappa for eks

C:\Users\Brukernavn\Folding\G0\

 

 

Regner med at du har nyeste driver og ikke CD-driveren.

Må ha det for å multifolde i win 7 uten motstand-dummy-haxx.

Endret av War
Lenke til kommentar

alias:

Jeg har ikke deg i tankene da jeg bestilte de kortene, om du tar meg igjen er ok for meg. Det er strøm forbruket jeg vil prøve å få ned. Men ja, får jeg 11 x 925WU = 148500 så vil jo det hjelpe mot deg.

Frigjør 1x 295 og 7x 285 + de to 260 jeg har byttet ut med 2 x 460 kort.

Må si jeg gleder meg til å få de i hus.

Lenke til kommentar

alias:

Jeg har ikke deg i tankene da jeg bestilte de kortene, om du tar meg igjen er ok for meg. Må si jeg gleder meg til å få de i hus.

 

Det spiller ingen rolle for meg heller, men litt konkurranse er alltid av det gode uansett. Dette blir bra for hele laget og det bør bli ny månedsrekord snart med så mye nytt på gang. Den forrige var på 25,319,078, men den tror jeg ikke vi slår denne måneden, eller kanskje hvis vi klarer over 817K i snitt PPD.

 

Dette blir spennende ut over høsten.:thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...