ViperOz Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 jeg bruker torrent storm da , da går det helt fint iaffal .. prøv det du da ? .. har ikke hatt noen prblemer med ustabilitet , jeg har kjørt både torrentstorm og FAH i 3 dager nå Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 er det noen måte og hente ned flere WU`s på ?.. slik at den fortsetter å arbeide på en ny , slik at jag har noen på datan istedenfor og laste de ned hele tiden .. skal på en liten ferietur , og fadern har en tendens til å dra ut lankabelen min Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Grattis til goopern.com som førsteman i hw teamet til 20.000 poeng Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 (endret) hehe ;P .. ekke verst det .. han har jo økt med 2000 poeng på noen dager ? .. eller er det bare jeg som ikke følger helt med ? .. kjører han mange maskiner eller ?! :!: grattis forresten hehe Endret 4. juli 2004 av ViperOz Lenke til kommentar
goopern.com Skrevet 4. juli 2004 Del Skrevet 4. juli 2004 Grattis til goopern.com som førsteman i hw teamet til 20.000 poeng Takk takk, er bare hyggelig å bidra litt til et nyttig formål. Hadde aldri gått så bra uten goop Dessuten ser jeg på folding som en av mine hobbyer Lenke til kommentar
alfern Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Ser at produksjonen vår er lavere i helga enn midt i uka....skjerp dere. Maskina kan stå på selv om dere er ute på byen Vi trenger fortsatt nye medlemmer for å nå mot toppen, så verv så mange medlemmer dere kan, og kjør f@h på så mange maskiner dere har tilgang på. Vi ligger forresten på plass 167 nå Og ta gjerne i bruk signaturbildet vårt på de forum som tillater det. Lenke til kommentar
abrakadabradavel Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Jeg er med! Athlon 1.2 Ghz, Athlon XP2000, Athlon XP2100 og en Athlon 64 3200. Problemet er bare at jeg har isdn.. så får ikke muliget til å laste ned nye wu hele tiden. EDIT: Noen som har en ide om hvordan jeg kan få til at en pc kobler seg til inet når den trenger det, for så å disconnecte igjen når den er ferdig? Har 3 pcr i nettverk med meg og bruker vanlig internet sharing i windows xp Endret 5. juli 2004 av finix Lenke til kommentar
dundee Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Det er lite fart på forumet her nå! Er det pga ferie, eller er alle over på IRC kanalen? Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) Veldig bra prosjekt! Asså, nå har min jobba i 5 timer og kommet 6 prosent på den første:P Har jeg fått et veldig stort protein, eller er alle sånn? EDIT: 7 prosent my bad Endret 5. juli 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
alfern Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 Har jeg fått et veldig stort protein, eller er alle sånn? Det varierer.... På min raskeste maskin bruker de fra 2 til 60 timer. Hva slags maskin kjører du? http://vspx27.stanford.edu/psummary.html Her kan du se en oversikt over prosjektene...jo mere poeng, jo lengre tid bruker du på dem. Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 5. juli 2004 Del Skrevet 5. juli 2004 (endret) har nå en amd athlon 2400 XP... sikkert normalt asså progressen er 31/400 EDIT: får 239 credits for den... Endret 5. juli 2004 av BurTMastA Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Enda mer pcer. slik ser lista mi ut nå: Pentium4 [email protected], pentium3 800@936, via c3 933, pentium4 2.0. Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Kunne blitt laga en regel om at vis man ville ha bilde i signatur, fikk man ikke ha avatar. Min avatar er 3, ettellerannet KB. Så vis jeg fjerner den og legger til 2KB bilde i signaturen, taper ingen på det. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Veldig inaktive folk er i denne tråden nå for tiden a??! Lenke til kommentar
alfern Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 En del er vel dratt på sommerferie, merker også at produksjonen er på vei ned Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 Bare 13 fra 150 nå! Team rank: 163 Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 7. juli 2004 Del Skrevet 7. juli 2004 (endret) En del er vel dratt på sommerferie, merker også at produksjonen er på vei ned Det er vel desverre noe vi må regne med i disse ferietider. I mens får vi andre trøste oss med at vi bidrar til en god sak samtidig med at vi skaffer oss et poengmessig forsprang på feriefolket (lenge leve konkurranseinstinktet). Jeg regner med at team.hardware.no kommer fryktelig tilbake ut i august. En annen ting er at jeg tror det vil være lurt å vente med den artikkelen som skal komme om prosjektet, til fellesferien er over (kanskje til skolen begynner ?) for å få maksimal effekt/flest mulig lesere. Edit: bokstavmangel Endret 7. juli 2004 av el-asso Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå