Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Min hensikt var alltid å inkludere lagdeltakere i førstetråden, noe jeg nevnte ved flere annledninger, og hvis noen følte det annerledes kan jeg bare beklage det. Som jeg også nevnte nylig var ikke førstetråden mitt arbeid, men akumulering av vårt arbeid

Det var intet negativt fra min side, kun en takk for å ha tatt godt vare på laget. Nå har jeg heller ingen problemer med at andre sitter på mer viten enn det jeg gjør angående f@h (eller annet). Jeg legger ikke mer innsats i det, enn at klientene kjører, som stort sett har vært begrenset til å oppgradere klienten når det har vært påkrevd. Problem som oppstår fra tid til annen, er enten relatert til overklokking, strømbrudd eller serverfeil på Stanford. Igår ble 930'n satt opp til 4GHz, 860'n til 3.8GHz og GTX 460'ene til 841MHz. Førstnevnte har alt tatt 3-4 restarter, men ser ut til å klare sin første WU uten avbrudd rundt kl. 11 ikveld. De andre har klart seg bra så langt.

 

Kjetil, hva spiser GTX 600'ene dine som gir 13542 ppd? Mine ligger "bare" på 10558 og tygger 10632 hele tiden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...