Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det kan være de var behjelpelig med å få meg ut av førstposten og at dere nå må bestemme dere om ny eier av førstepost og dermed flyttet meg til 2. post. Jeg står ikke lenger som eier av tråden og dermed kan jeg kun tolke det slik. Så får kommentaren som er satt der nå stå for forumledelsens regning.

 

Slik sett foreslår jeg å komme igang med stemmingen om ny trådeier og melde moderator om ny trådeier, slik at førstepost igjen kan bli verdig laget og at man får en eier som representerer laget og ikke denne kommentaren som står der nå.

 

Vi får satse på at Killer_DT eller representerende moderator bare ikke har tenkt spesielt godt igjennom innholdet som ble satt opp i første post ;).

 

EDIT:

Noen har det gøy siden jeg akkurat nå plutselig ble eier av førstpost igjen. Men før prosessen om ny trådeier videre.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Nå er det ikke mye arbeid med førsteposten akkuratt nå.

Når den oppdateres til dagens rette måtern å gjøre ting på så skal den vel stå slik til vi får nye nytt fra gpu3-verden evt ati kommer med noe nytt.

Som skrevet så ligger kunnskapen spredt over mange brukere.

Jeg kan nå folde på gpu og cpuer i windows men ikke big/virtuell/unix osv. Nå må ikke 1post-eier ha gurukunnskaper.

Holder med at han/hun er aktiv så vi sammen kan oppdatere postens innhold.

Lenke til kommentar

Selvsagt kan det være årsaker til at man ikke har mulighet til å ha ansvaret for editering, theo, og du skal selvsagt selv kunne velge å trekke deg uten å måtte redjøre for det.

 

Hvis man kan være enige om at inholdsansvaret fordeles på alle som føler de har noe å bidra med så kan jeg gjerne melde meg som sekretær ;)

Lenke til kommentar

Selvsagt kan det være årsaker til at man ikke har mulighet til å ha ansvaret for editering, theo, og du skal selvsagt selv kunne velge å trekke deg uten å måtte redjøre for det.

 

Hvis man kan være enige om at inholdsansvaret fordeles på alle som føler de har noe å bidra med så kan jeg gjerne melde meg som sekretær ;)

Flott :) Jeg håpet du kom på banen og har egentlig sett på deg som "lagets mor" i all tid. Fornøyd med løsningen.

 

Vi gutta trenger noen til å holde styr på oss :p

 

EDIT:

Jeg melder moderator i tilfelle det må komme fra meg.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da har jeg lagt infoposten i første post. Det ser litt dumt ut med to like poster først, så du kan kanskje editere din, nå, andrepost, Theo.

 

Hvis noen har tips om mangler/feil så ikke nøl med å sende meg PM (det er ikke alt jeg får med meg her i tråden).

 

 

PS: jeg er svak på GPU-folding så der blir ingenting bedre uten bidrag ;)

Lenke til kommentar

Dette kan taes helt bort fra førsteposten:

 

(NB! Siste WHQL driver kan være ustabil med folding, for best stabilitet bruk driverne fra CUDA sidene)

NB! (19.12.2009)

Klikk for å se/fjerne spoilerteksten nedenfor

For de som ønsker å komme raskt i gang med SMP folding......

 

 

for current Windows SMP console client (6.24).

 

----------------------------------

Denne er vel passe utdatert nå som multigpu er en lek.

Avanserte alternativer og guider (for de erfarne)

* MultiGPU folding

* Fra -alias-, http://forums.legitr...about24342.html

 

Den må byttes ut med noe nyere og ikke bare slettes.

Lenke til kommentar

Her har det gått unna de siste dagene. Theo har gjort en utmerket jobb og løftet førsteposten mange hakk - en stor takk til ham for det. Det blir ikke lett å fylle skoene hans, med hans brede kunnskap både om HW og folding.

 

Vil også ønske Xell lykke til. Hun går nok ikke like bredt som Theo, men gjør til gjengjeld oss andre (iallefall meg) til statister på sine spesialfelt. Team 37651 har fått en verdig arvtaker.

 

For noen av oss er 2684 skrekken. Legger ved en link, som viser hvordan disse monster-WU'ene kan fovandles til nær 90k ppd. Formelen er Evga SR2 + 2*[email protected]. Screen shots ligger under bildene av HW'en.

 

http://vietnamglobalteam.org/showthread.php?p=166126#post166126

Lenke til kommentar

For noen av oss er 2684 skrekken. Legger ved en link, som viser hvordan disse monster-WU'ene kan fovandles til nær 90k ppd. Formelen er Evga SR2 + 2*[email protected]. Screen shots ligger under bildene av HW'en.

 

Joda, det hadde vært saker, men til hvilken pris, ca. 22 - 23K for HK, CPU(er) og RAM. Kanskje jeg må ønske meg det i julegave fra meg selv. Vet du hvor mye strøm dette opplegget drar?

Endret av -alias-
Lenke til kommentar

Joda, det hadde vært saker, men til hvilken pris, ca. 22 - 23K for HK, CPU(er) og RAM. Kanskje jeg må ønske meg det i julegave fra meg selv. Vet du hvor mye strøm dette opplegget drar?

Strømtrekket står neppe i forhold til prisen slik at ppd/watt er lav. Hele saken trekker nok ikke mer enn en PC med doble GPU'er i GTX 260-klassen. Det er synd disse 6-kjernene er så dyre.

Endret av ei57
Lenke til kommentar

Er det noen som har sjekket big-hardware i butikkene og kommet frem til det billigeste oppsettet?

Hovedkort, cpu og ram.

Resten har ingen betydning.

1156? 1366?

Hva er minimums-specc for en brukbar big?

cpu 930? 950?

 

Vi skulle hatt en liste, helst i en butikk som vi bare kan trykke kjøp på så vet man at man har det billigeste og bra nok for big-folding uten å lete over alt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...