Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

test.png

Omentrent slik ser den signatursaken ut.... men er ikke ferdig

De 3 verdiene som ligger i bildet er hentet fra database.

Kanskje forumet lar oss legge den inn når de har byttet server?

Bildet som lastes er jo tross alt ikke mer enn 2 kb.

Endret av alfern
Lenke til kommentar

Den trenges ikke lages spesielt for hvert medlem i og med at den henter data fra resultatlistene til Stanford. Det er nok og sette inn brukernavn i linken. Men dette er ikke aktuelt så lenge forumet ikke tillater det.

Lenke til kommentar

Nei, egentlig ikke jeg heller. Ikke så lenge man hadde hatt en lav maxstørrelse på bildene. Det de frykter er nok at det skal legges inn store bilder i signaturen som laster tregt fra trege servere og tar stor plass i signaturfeltet.

Edit:

BIldet ovenfor er statisk i og med at de heller ikke tillater dynamiske bildekilder.

Endret av alfern
Lenke til kommentar

ble akkurat ferdi med en WU på 1000 , er dette masse ? :p., jeg har ikke peil på dette :p .. jeg starta med dette i går :) ..

men FireDaemon støtter ikke mere enn ett program siden det er lite versjonen , kunne like gjerne ha kjørt 2 siden jeg har på HT .. noen andre program som går ann og bruke ? :) ..

Lenke til kommentar
Nei, egentlig ikke jeg heller. Ikke så lenge man hadde hatt en lav maxstørrelse på bildene. Det de frykter er nok at det skal legges inn store bilder i signaturen som laster tregt fra trege servere og tar stor plass i signaturfeltet.

Edit:

BIldet ovenfor er statisk i og med at de heller ikke tillater dynamiske bildekilder.

få en link med dynamisk bilde da :) se om det funker :)

Lenke til kommentar

jepp, fine greier det der.

eneste kommentar jeg har anngående det signatur-bildet, HW logoen og teksten under er lett utydlig. zoomet inn på logoen og det er tydlig den må renskes og pusses på.

når det gjelder bilder i signaturen, det er noen grunner for at det er forbudt.

for det første, viss alle fikk ha bilder i siggen så kan forumet bli veldig glorete hvor alle prøver å overgå hverandre i peneste eller mest glorete bilde. for det andre, det er faktisk en god del personer som surfer forumet på modem (meg inkludert). la oss si hver eneste bruker hadde ett bilde i siggen, samt en avatar, på 15KB og 5KB. med 20 poster på hver side så vil de si at viss jeg skulle laste ned en side så måtte jeg ha lastet ned ikke bare siden (den rene kildekoden på side 54 i denne tråden er på 111KB, og da er den siden ikke spesielt stor med tanke på tekst postet) men også i tillegg til de 111 kilobytene, 100KB i avatarer og 300KB i signatur bilder. det blir for en halv megabyte det, og slikt tar tid på ett tregt modem. og da snakker vi ikke om trege servere osv.

jeg forstår godt hvorfor vi ikke har lov til å bruke bilder i siggen, og jeg vil nødig ta en i bruk selv om det blir lov.

Lenke til kommentar

Selv om det ikke er lov å bruke den i dette forumet er det andre forum som gir mulighet for dette. Og det er kanskje bra å reklamere litt for oss der.

Koden er forøvrig klar nå, så nå er det kun selve siggen som trenger finpuss. (hmm...fikk lyst på en sigarett når jeg nevnte det ordet :p)

Signaturen oppdateres hver hele time, og kan brukes av alle som er medlem av team 37651.

Lenke til kommentar

Du får store WU (TINKERS) om du har pref på FAH og maskinen din blir benchmarket til å kunne klare dem. Dette er ikke et system som virker 100% (knapt 50% er vel nærmere sannheten...) , men det er den eneste måten å få dem på

Lenke til kommentar
eneste kommentar jeg har anngående det signatur-bildet, HW logoen og teksten under er lett utydlig. zoomet inn på logoen og det er tydlig den må renskes og pusses på.

Nja...nå er det jo heller ikke meningen at den skal forstørres noe, dessuten er hele bildet komprimert helt ned til 2 kb og da er det begrenset hvor god kvaliteten blir.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...