Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Humm.. Mulig jeg er ute å sykkler her men:

 

anta 80W/h.. pr. foldende data

 

80 * 8765.8(timer pr. år) = 701,27 kWhr/år

 

Fra noe kraftverk sak på nettet:

 

får jeg ut at 702kWhr skulle koste meg 294kr som billigst og 319 som dyrest.

Jepp, ute og sykler litt :p . Du har glemt overføringen av strømmen. Den prisen som viser hos fjordkraft er kun for strømmen selv, ikke for bruken av strømnettet. Og i følge mine strømregninger så koster jo strømoverføringen omtrent det samme som strømmen, så du kan gange tallet ditt med 2, og da blir tallene våre nokså kompatible med hverandre :)

Lenke til kommentar
Ser utifra den lista der at det er ganske mange som er ganske eller helt inaktive på team hardware....

Vel, det kan nok se ut til at jeg er inaktiv, men akkurat nå holder alle tre prosessorene på med hver sin 249 poeng unit, så det tar nok litt tid før jeg leverer neste gang. Men når jeg gjør det, så blir det nok litt klatring på lista... :w00t:

Lenke til kommentar
Vel, det kan nok se ut til at jeg er inaktiv, men akkurat nå holder alle tre prosessorene på med hver sin 249 poeng unit, så det tar nok litt tid før jeg leverer neste gang. Men når jeg gjør det, så blir det nok litt klatring på lista... :w00t:

:thumbup: Det er bra :yes:

 

Men det er mange som har levert 1-2 WU som har stått sånn i EVIGHETER :no:

 

Og som det står active CPU's within 7 days: 0

Endret av MicrolaXx
Lenke til kommentar
Humm.. Mulig jeg er ute å sykkler her men:

 

anta 80W/h.. pr. foldende data

 

80 * 8765.8(timer pr. år) = 701,27 kWhr/år

 

Fra noe kraftverk sak på nettet:

 

får jeg ut at 702kWhr skulle koste meg 294kr som billigst og 319 som dyrest.

Jepp, ute og sykler litt :p . Du har glemt overføringen av strømmen. Den prisen som viser hos fjordkraft er kun for strømmen selv, ikke for bruken av strømnettet. Og i følge mine strømregninger så koster jo strømoverføringen omtrent det samme som strømmen, så du kan gange tallet ditt med 2, og da blir tallene våre nokså kompatible med hverandre :)

Blir billigere for oss her i Finnmark, vi har ikke moms på elektrisitet.

Lenke til kommentar

Ok tenkte bare å si at jeg ikke kan garantere for min aktivitet på forumet her. Er hjemme i norge (ISDN :(( ) og får snart besøk av kjæresten min osv osv osv.

 

Har derimot fortsatt rekruteringen av datamaskiner så jeg folder på som alldrig før..

 

 

Ha en god sommer og lykke til alle sammen!!! Skal stikke innom så mye jeg kan!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...