Roadrunner7 Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) hvis vi får med enda noen medlemmer til tror jeg vi kan ta 100.-plassen før juli måned er omme edit: http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651 ...og innen året er omme er vi kanskje på rundt 50. plass. Så stå på folkens! Endret 1. juli 2004 av Roadrunner7 Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Team rank: 190 Endret 1. juli 2004 av The.Arisen.One Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Nå er det over 4 timer siden min siste WU ble oppdatert på http://vspx27.stanford.edu/cgi-bin/main.py...e&teamnum=37651, men den er ennå ikke kommet hos http://folding.extremeoverclocking.com/use....php?s=&t=37651. Hvor ofte oppdaterer egentlig disse overclockers dataene ? Edit: Endelig oppdatert og jeg ligger atter en gang foran Gef Endret 1. juli 2004 av el-asso Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ser utifra den lista der at det er ganske mange som er ganske eller helt inaktive på team hardware.... Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 opterolf har slutta å folde? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ikke for å prøve å skremme noen fra å bli med på dette flotte prosjektet, men er det noen som har regnet på hvor mye det koster å være med? Kunne jo vært litt interessant å ta en rask titt på det: Hvis du ved å kjøre prosessoren din på 100% hele tida f.eks. bruker 40W (bare et tall jeg tok ut fra lufta, så vennligst rett på meg hvis jeg tar skammelig feil ) mer enn du ellers ville gjort, og har dette gående 24/7, så utgjør det ca. 350 kWh pr år. I tillegg får en nok litt kortere levetid på prosessoren, men hvem ønsker å ha samme prosessor i mange år uansett? Hvis en har flere prosessorer kan en jo bare gange opp. Konklusjonen min blir til slutt at det ikke koster så mye at det bør ha betydning for folks deltakelse. Et grovt overslag blir da at det koster ca. 1kr/dag pr prosessor du har med. Ikke en høy pris for å delta i et slikt prosjekt, er det vel? Edit: Hmmm, når jeg tenker over det, så betyr det i så fall at min deltakelse koster ca 1000kr i året. Det blir jo litt av det da... Humm.. Mulig jeg er ute å sykkler her men: anta 80W/h.. pr. foldende data 80 * 8765.8(timer pr. år) = 701,27 kWhr/år Fra noe kraftverk sak på nettet: får jeg ut at 702kWhr skulle koste meg 294kr som billigst og 319 som dyrest. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Jeg hakke fått gjort no mer foreløpig... kom hjem fra jobb nå... Men skal holde på litt i kveld hvetfall... se om det kan bli no bra....Men er det Europa modellen som gjelder eller? Det jeg tenkte på var hele verden... også drysser norge ned noen molekyler mot verden Eller høres det bare dumt ut? ingen synspunkter? Lenke til kommentar
dundee Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Ser utifra den lista der at det er ganske mange som er ganske eller helt inaktive på team hardware.... Huff, det er IKKE bra! Vi trenger ALLE aktive! (Flere medlemmer også). Skal vi ikke til topps da? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) har nå endret litt på logoen... synspunkter? Endret 1. juli 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den der er bedre enn den første Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Den der er bedre enn den første Skal jeg endre den da? Poenget nå er at det strømmer data opp til norge og vi sprer foldede molekyler utover verden Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 TA og legg den ut så får andre også gi sine synspunkter. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) TA og legg den ut så får andre også gi sine synspunkter. done EDIT: personlig synes jeg det ble litt mye rot på bildet nå.. men vi får høre hva andre synes... EDIT 2: Endret litt på plasseringen av molekylene nå.... Endret 1. juli 2004 av MicrolaXx Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 For ikke sett bilde ditt i det hele tatt btw Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 For ikke sett bilde ditt i det hele tatt btw ikke? prøv igjen... Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 ikke? prøv igjen... nå ja hehe. Gamle er bedre tho Lenke til kommentar
perry Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Active CPUs within 50 days 535 Endret 1. juli 2004 av perry Lenke til kommentar
alfern Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) Jeg er enig i at det ble litt mye rot. For mange detaljer. Kanskje det ville hjulpet om du hadde tatt bort de største molekylene og satt tynne striplede linjer fra verdenskartet mot nord , midt og sør-norge. Edit: La ikke merke til før nå at det var en rekke med binærtall som gikk mot Norge Egentlig ganske kult...men kunne vært tynnere og delt i tre separate linjer mot landet vårt. Endret 1. juli 2004 av alfern Lenke til kommentar
perry Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 artig å se nye prikker poppe opp i norge, kanskje vi får se en rød prikk snart? http://folding.stanford.edu/maps.html Blue dots indicate 1 address, green indicates 2-5 addresses, yellow indicates 6-25 addresses, orange indicates 25-100 addresses, and red indicates more than 100 addresses used in that town or city. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå