LilleG Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Lenge siden du ble ferdig med den? Tror det tar litt tid før siden oppdateres... Hehe ok Btw. hvilken CPU jobber raskest til Folding? må vel være intel det? Endret 30. juni 2004 av LilleG Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Hehe ok Btw. hvilken CPU jobber raskest til Folding? må vel være intel det? trodde ikke det siden det kun blir brukt 50% av CPU'en. Men hvis du har 2 f@h oppe og kjører, så går det nok sikkert litt raskere Er ikke sikker selv...hadde hvert greit å fått bekreftet dette... Thompzen: Fint Maskin specs? Endret 30. juni 2004 av Gef Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hehe ok Btw. hvilken CPU jobber raskest til Folding? må vel være intel det? Må det vel ikke? Lenke til kommentar
alfern Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Btw. hvilken CPU jobber raskest til Folding? må vel være intel det? Jeg har 2 stk P4 2,4 Ghz og en P4 2,8 (laptop) gående på jobb..... Hjemme har jeg en XP-M @ 2,6 Ghz og en XP2500+@XP3000+ De 2 AMD'ene hjemme er ca 1/3 raskere enn 2,4 maskinene, mens 2,8 Ghz'ern er tregest! ? Dette er nok resultat av at laptopen automatisk stiller ned ytelsen når den blir varm. Merker forøvrig at XP CPU'ene folder mye raskere når jeg bruker parameteret -forceSSE Lenke til kommentar
goopern.com Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hos meg så er det i allefall A64 maskinene som har lavest tid pr. frame Skal man kjøre på P4 maskiner så lønner det seg vel å slå av HT så klienten får brukt 100% cpu Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hos meg så er det i allefall A64 maskinene som har lavest tid pr. frame Skal man kjøre på P4 maskiner så lønner det seg vel å slå av HT så klienten får brukt 100% cpu Da jobber vel hele systemet tregt vel? Lenke til kommentar
Lugmeister Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Ikke dersom man setter prosess prioriteten til below normal. da tar folding den cpu krafta som er til overs etter de andre prosessene. Lenke til kommentar
alfern Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har brukt P4 en del både med og uten HT påslått....merker i praksis svært liten forskjell. Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 holder på med den her nå: p1090_RN24_extended høres brutal ut! Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Sitat fra hjelp-fila til Electron Microscope III In the FAH world the AMD processor is King of the Hill. I?ve seen an AMD Duron out perform a P4 so if you want the most bang for the money, get AMD processors for the FAH project. Frame rates are variable. They can take from less than a minute each to over an hour per frame. vil ikke utale meg om hvorvidt det er en kilde å stole på, men som andre her på forumet har påpeika, så folder AMD'er bra, særlig om du bruker -forcesse (Burde ikke Stanford folka jobbe litt med sin 3DNow! assembler kode montro? -Tenk på fordelene til AMD da!! hummm.. skal skal ikke skal, skal ikke, skal... Intel har jo vært sponsor... <trasker stille bort før noen starter en stor diskusjon her> Lenke til kommentar
alfern Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Når det gjelder forceSSE er det kun Athlon XP og nyere som vil dra nytte av dette, Thunderbird støtter ikke SSE. Det gjør selvfølgelig ikke K5/K6 CPU'ene heller. Nyere Duron støtter vel så vidt jeg vet SSE. Edit : Kan bekrefte at Duron støtter SSE fra og med inføringen av Morgan kjernen. Endret 30. juni 2004 av alfern Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Har brukt P4 en del både med og uten HT påslått....merker i praksis svært liten forskjell. Joo... Når du multitasker merker hvertfall jeg enorm forskjell.... Men kan man bare instalere F@H på to forskjellige mapper? Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 Det gikk faktisk ikke!. Jo det går men du kan ikke bruke firedaemon da.... Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 og så må du bruke -local switchen Lenke til kommentar
perry Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 (endret) hvis vi får med enda noen medlemmer til tror jeg vi kan ta 100.-plassen før juli måned er omme edit: http://folding.extremeoverclocking.com/tea....php?s=&t=37651 Endret 1. juli 2004 av perry Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 1. juli 2004 Del Skrevet 1. juli 2004 En ny grense er nådd. Har nå fullført over 5000 work units Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå