Lugmeister Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Her er en oversikt over alle proteiner som er under behandling. her står også poeng for hver WU (credit) Endret 30. juni 2004 av Lugmeister Lenke til kommentar
tbend Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Da sitter jeg på denne! 696 171.64.122.119 p696_L939_K12M_Raleigh 393 45.00 66.00 235.008 400 TINKER escription csnow Endret 30. juni 2004 av tbend Lenke til kommentar
Det Dvergiske Kaffebord Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) 212, 211, 210, 209 and counting! Jeg har forresten et lite forslag til forbedring av bildet vårt på f@h-sidene: Hva med å sette inn et lite miniatyrkart av Europa på den ene siden, f.eks. på høyre side; og lage en sirkel rundt Norge på dette kartet, trekke et par-tre "stråler" ut fra kartet- mot det svarte Norgesbildet så det store Norgesbildet virker som en forstørret utgave av det avmerkede område på kartet? Det vil lettere få folk i USA osv. til å forstå hvor Norge ligger hen, tror jeg. Så unngår vi lure kommentarer som "Norway? That's the capitol of Sweden, right?" Tenk: kart som på Euro-myntene. Til kartet kunne man ha brukt en matchende svart eller evt. gjennomsiktig/grå/annen farge. På Googles bilde-søk på Europa-kart finner man f.eks. disse Forslag til kart som enkelt kan redigeres: http://www.ti.com/calc/graphics/world-europe-map.gif Eller fra noe annet sted, selvfølgelig. Ke du trur? (Se omtrent hvordan dette blir i praksis to poster nedenfor, men med annet fargevalg + proffere lagd osv.) Høres ut som en tøff ide. BTW: Nå ligger vi på 201, sanrt 200! Edit: ligger vi på 196...? det stemmer ikke med det jeg får opp... Endret 30. juni 2004 av Det Dvergiske Kaffebord Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Joina jeg! AMD 64 3200+ @ 3400+ Lenke til kommentar
The.Arisen.One Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvordan går det med den nye logoen, forresten, Microlaxx? Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Fast team page viser plasseringen våres nøyaktig. Tviler på det I øyeblikket ligger Fast Teampage inne med 298055 som total points, men Stanford siden har 301613 og der er vi som nevnt fortsatt på 201. plass. Dessuten har f.eks. vs27 og goopern.com flere poeng hos Stanford enn på den andre siden. Dette tyder på at Stanford er mest oppdatert. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Velkommen til dere som er nye! Altid veldig kjekt å se at det fortsatt er folk som henger seg med på laget vårt! Husk at dere er med å bidrar til en kjempe god sak! Kanskje en dag, så ligger dere med kreft selv en gang i fremtiden...Da ligger dere med god samvittighet og tenker at dere en gang var med å hjalp til for forskning på akkurat det. Dere var med å bidrog når dere kunne! Det er virkelig en flott ting Husk at sjansen er stor for at noen av disse symtomene kan ramme akkurat dere eller noen i familien, så da er det fint å ha det i baktankene at dere gjorde noe den gangen dere kunne. Min familie har blitt rammet av kreft, så jeg vil gjøre hva jeg kan for å bidra. Jeg sier det igjen, gå inn her så står det at vi er på 196 plass i verden! Go team-Hardware.no!! Endret 30. juni 2004 av Gef Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 (endret) Jeg er med Flott!! Maskin specs? Endret 30. juni 2004 av Gef Lenke til kommentar
CyberCS Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 når kommer jeg på lista? etter første 100% ? Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 når kommer jeg på lista? etter første 100% ? Du må bli ferdig med 1WU først før du kommer på lista Lenke til kommentar
LilleG Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg er ferdig med 1WU og er ikke på listen Lenke til kommentar
bergaloevera Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Hvordan går det med den nye logoen, forresten, Microlaxx? Jeg hakke fått gjort no mer foreløpig... kom hjem fra jobb nå... Men skal holde på litt i kveld hvetfall... se om det kan bli no bra.... Men er det Europa modellen som gjelder eller? Det jeg tenkte på var hele verden... også drysser norge ned noen molekyler mot verden Eller høres det bare dumt ut? Lenke til kommentar
DargarWhiteFang Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Det kan ta et par tre timer eller noe slikt, før Stanford sine lister oppdaters LilleG. Se om du ikke er der i morgen.. Det finns en liten mulighet for at den ikke leverte WU'en din "hjem" til Stanford. Se i din "work" folder og let etter en stor fil. evnt. se i logg-fila (Fahlog.txt) om den hadde problemer med å returnere resultatet. Dersom det er tilfelle trenger du ikke gjøre noe spesielt. den prøver om igjen av seg selv, så ingenting er tapt. Lykke til, og tusen takk for at dere er med oss, alle sammen!! Lenke til kommentar
Gef Skrevet 30. juni 2004 Del Skrevet 30. juni 2004 Jeg er ferdig med 1WU og er ikke på listen Lenge siden du ble ferdig med den? Tror det tar litt tid før siden oppdateres... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå