Mysil2 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Da er jeg med også med min amd xp 2500+@2,33Ghz... Jeg har også en dual server liggenes, har prøgrammet støtte for dual? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 har ikke kommet på den oversikten, men sitter på en amd xp 2700 + Kanonbra tiltak dette her. Håper folk strømmer til og melder seg på Lenke til kommentar
Laksetrapp Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Knall ide! Har just signet meg opp på team Hardware.no Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Da var jeg også med. Får håpe team hw kan bidra til en ny vidunderkur eller no! Tallknusern min er en XP2800+@3000+ (veit, imponerende OC) Lenke til kommentar
Sigurd2 Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Sjekket litt på nettet, ser ut til at man må kjøre to klienter sammtidig for å utnytte prosessorkraften med HT;NB: on a multi-CPU machine or PC with hyper-threading mode you have to run one client for each CPU. Gjøres ved å instalere i to forskjellige mapper. Oi, det var jeg ikke klar over. Legger det til i hovedposten litt senere. Har du en URL? F@H og HyperThreading Lenke til kommentar
guttorm Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Jeg var litt skeptisk, men første innlegget til ovind fjernet enhver tvil, im in! Edit.Har en lappe med Intel pentium-m som sviver@1400MHz Edit 2: 1024MB pc 3200 twinmos,AMD 2500+ @ 1833MHz ,men bare vent til vannpumpa er tilbake,da blir den på 2400 MHz. AHH,vi må få fortgang på 939,blir rått å kjøre dette med feks en 3500+ @4500+ med nforce 3 selfølgelig Endret 8. juni 2004 av guttorm Lenke til kommentar
EddIe Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 eg er med på folding team hardware.no 37651 xp 2500 512 ram Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 takk guttorm:) Blir vi mange nok blir vi lagt merke til Det dvergiske kaffebord skal få konkurranse om 1. plassen PC'n skal stå på 24-7, og ny pc er på vei.... Husk å oppgi cpu alle sammen, da vår eminente trådstarter legger dette inn på 1. siden. Legg også link i signatur. Denne saken brenner jeg virkelig for Lenke til kommentar
eln Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Fullstendig enig. Holder på med en værsting på 35timer nå btw: xp2500+ @ 2,2ghz (xp3200+) Endret 8. juni 2004 av eln Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 XP 2500+ prossessor 1024 MB PC3200 RAM Dual DDR Lenke til kommentar
En Tiger Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 I'm in! 2pc'er: xp2500+ og en 1400+ @ 1700+ som er på 24/7 (bortsett fra når mamma ikke får sove pga "susing" ) Bra tiltak dette! Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Okai.. min er en Fedora Core 2 box specs + stats Lenke til kommentar
F-r-e-d-r-i-k Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Vel får vel prøve dette også... Pentium 4 2800MHz 800FSB w/HT til Folding@Home's disposisjon Jeg har 512mb. ram, men venter en brikke til i løpet av uka, har det noe å si? Lenke til kommentar
Jim Rager Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 Fint tiltak synd programmet hadde så stygge farger Lenke til kommentar
Lars :) Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) Oki, for vel si hvordan pc jeg har, 1 PC: 512MB ram AMD XP2500+ Se profilen min for mere info Endret 8. juni 2004 av Lars Anders Lenke til kommentar
Prelude Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 (endret) etter det jeg har fått med meg så er det ett fett hvor mange maskiner/cpu'er du har som jobber med F@H. du kan også bruke det samme brukernavnet på alle maskinene/klientene du kjører. alt som er nødvendig er en internett linje for å oppdatere klientene når dem er ferdig med WU dem har jobbet med. når det gjelder HT og Intel P4 cpu'er. HT er virtuell dual cpu, Windows forstår ikke dette og tror maskinen har to fysiske cpu'er og dermed viser 50% cpu bruk når maskinen faktisk kjører 100% på cpu'en. har liten tro på at der er noe å hente ved å kjøre to F@H klienter på en P4 med HT, i praksis så vil jeg tro at to klienter på den samme cpu'en vil bruke litt mer tid på å fullføre de to arbeids-enhetene enn det har villet ha gjort viss man kun kjørte en klient og lot F@H jobbe med arbeids-enhetene i rekkefølge. i andre ord, det er ingen nødvendighet å kjøre to klienter på en HT maskin, du tjener lite/ingenting på det og du bruker dobbelt så mye ram som du normalt vil bruke med bare en klient, men men, det er helt opp til deg selv å bestemme om du vil sløse vekk ekstra minne i den tro at ting går litt raskere. beklager viss det var ett litt krasst utsagn, og viss noen har noen helt andre meninger så føl for å rette meg. som sagt tidligere, jeg _tror_, har ikke sagt jeg vet eller noe slikt. gjerne post linker til ytelsetester og likn som motbeviser og jeg vil trekke tilbake det jeg har sagt uansett, mine pc'er som jobber med F@H er en P4-2.66Ghz og en Tbird 1333@650Mhz Edit: stygg typo, gikk litt raskt i svingene pluss jeg omformulerte litt en linje Endret 8. juni 2004 av Prelude Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 8. juni 2004 Del Skrevet 8. juni 2004 takk guttorm:) Blir vi mange nok blir vi lagt merke til Det dvergiske kaffebord skal få konkurranse om 1. plassen PC'n skal stå på 24-7, og ny pc er på vei.... Husk å oppgi cpu alle sammen, da vår eminente trådstarter legger dette inn på 1. siden. Legg også link i signatur. Denne saken brenner jeg virkelig for Flott at du har tro på dette oivind_dahle, og takk for at du gjorde posten sticky . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå