Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

25K PPD?

Meg du snakker til som nevnte 23K PPD på bigadv -smp 8 og 9500PPD på GPU2 (varier fra 8700-9500)? 5600 PPD er nok ikke så galt på -smp 6 da du ikke kjører bigadv og da ikke iregnes bonus i PPD. På vanlig -smp 8 fikk jeg 9600 PPD ca.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Da er vi på nett.

Synnes det er merkelig at dagens prosjekter gir gputemps på 30C lavere en før samt 2k PPD pr gpu lavere en før.

Virker som det er mer ytelse å hente, kanskje pga de nå jobber i pulser fra 3-99% hele tiden.

Hvorfor kjører ikke jeg -bigadv egentlig? Kunne ikke legge inn nå før prosjektet et ferdig.

post-64596-1262675207_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Jeg vurdere å kanskje kjøpe meg en microATX basert LGA1156 i7-860 for å ta med og bruke som labmaskin på jobben, for å overbevise om fordelene ved å kunne jobbe raskere (kjører kun dualcores), men hvis de ikke ønsker å dekke kostnaden (kjøper inn via firmakonto med trekk i lønn) så kan den stå som bigadv + evt. nvidia. dedikert.

Men får se, 4-5K er jo penger og jeg skulle ønske jeg var like flink til Xell på å spare. Men slik sett er 2008-2009 eneste årene jeg har skeiet ut veldig ift. datautstyr privat, men så til gjengjeld sabla mye også. Har nok glatt brukt 100.000 på data og spillutstyr siden 2008. Bare på de to årene har jeg kjøpt omtrentlig 80 spill til ps3, wii, pc og 360, samt 50 blu-ray filmer og ekstremt med utstyr. Så tja kanskje 150.000 er mer rett. huff. Men man lever bare en gang. Jeg blir dårlig av å gå inn i regnestykket kjenner jeg hehe. Jeg vurderer å roe kraftig ned for å si det slik, ikke spesielt bra for min sparekonto :p

Men jeg kan ha god bruk for en slik maskin på jobb og jeg kjøper allerede utstyr med private/egne penger for å få den standarden jeg vil ha på utstyret på jobb/kontoret.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
Jeg vurdere å kanskje kjøpe meg en microATX basert LGA1156 i7-860 for å bruke som labmaskin på jobben,....... Så tja kanskje 150.000 er mer rett. huff.....og jeg kjøper allerede utstyr privat på jobb for å få den standarden jeg vil ha.

Hmm, følger sjefen med på dette tro? :no:

Det hadde ikke skremt meg kjell :) Eller hva mener du.

Jeg bruker private penger for å kjøpe utstyr til å bruke til jobb/kontoret. Da bør jo heller sjefen bli skremt for at jeg skal be om å få det dekket ;)

EDIT:

Du må nok forklare denne nærmere kjellms :hmm:

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Bobby:

5-6 maskiner hovedsaklig, men innimellom får man brukt fler men kommer til å droppe det da jeg sjelden får tid til å levert WUene som da bare blir tull.

Hilder:

GTS250 får vel omtrentlig 6000 PPD og GTX275 omtrentlig 8000 PPD. Laptop CPUer kommer helt ann på CPU og frekvens samt om den bremses av varme men neppe mer enn 8-900PPD.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...