-alias- Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Endre "big" til "normal", men det ser heller ikke ut til å holde 10101 vekk. Men aldri så galt at det ikke er godt for noe - ute var det 25 kalde for noen timer siden og det er neppe blitt noe varmere.Bare -6.5 her, så rene sommeren, og veldig varmt inne nå. Må nok åpne noen vinduer i natt hvis jeg ikke slår av hele opplegget. Edit: Sjekket "big" nå og hadde noen som ikke var satt slik. Likevel 548p (som du sier) på samtlige så det har tydeligvis ikke noe å si. Det går med en masse strøm ekstra også, forbruket på riggene ligger nå på 3KWh mot 2.4KWh normalt. Endret 30. desember 2009 av -alias- Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 (endret) Ikke sikker, stopp klienten kjør -configonly og sett den til "normal" og restart klienten for å gjøre WU ferdig eller slett alt av work etc. før du starter klienten på nytt om du ikke vil gjøre den ferdig. Jeg har tidligere forsøkt å endre client.cfg mens klienten kjører og den har da blitt endret automatisk tilbake til tidligere oppsett når WUen var ferdig om jeg ikke avsluttet klienten før endringen. Anntar at du ville unngå å måtte stoppe og starte klienten? EDIT: Omskrevet for å unngå forvirring og dårlig skrevet. Endret 31. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
ei57 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Har nå testet big, normal og small med samme resultat. Ser ikke ut som 10101 kan unngås. Under er noen forslag til tidsfordriv. 1. Settingen kan endres enten ved å editere client.cfg: bigpackets=big (normal eller small) 2. Under connection når en velger configure på tray-ikonet. Fjern kryss foran "Allow receipt of ....." gir normal i client.cfg. 3. Regner med at service-varianten kan endres ved å kjøre -configonly, for så å endre til ønsket setting der. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Theo343: På 353 wuene får jeg 9800-9500. -alias- 3KW? Ok og jeg klager på min rekning til lyse? Ligger på ca 1500-2000w med PS3 på. Lenke til kommentar
War Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Min PPD er lavere siste uka, tramets er også. Folder som før men leverer mindre og indre. 40-50K bruker jeg 1111-1250W på/h 12.30, 6pm 2,799 8 12.30, 3pm 12,756 35 12.30, 12pm 0 0 12.30, 9am 11,538 22 0 og 3k osv zzz Endret 31. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Anbefaler ikke å editere client.cfg. En liten miss og du har en anonymous klient kjørende. Kjør heller -configonly. Endret 31. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Xell Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Anbefaler ikke å editere client.cfg. En liten miss og du har en anonymous klient kjørende. Kjør heller -configonly. Det lønner seg selvsagt å følge med på loggen ved oppstart etter en editeren. enten det er i teksteditor eller ved å kjøre -configonly. En rask titt i logen når klienten starter opp og du ser hva den tolker og ikke tolker av settinger. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Jeg sier det fordi det er fort gjort å få feil tekstformat på filen. Ting kan se bra ut, tror man, så er det ikke det. Man bør informere om at man kun bør bruke notepad (uten tekstbryting) av windows integrerte editorer. Endret 31. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Godt nyttår laget Lenke til kommentar
HawP Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 (endret) Godt nytt år, alle Endret 31. desember 2009 av HawP Lenke til kommentar
War Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Leser av strømmen nå, så har jeg 2010 på 4 regninger. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Jeg sier det fordi det er fort gjort å få feil tekstformat på filen. Ting kan se bra ut, tror man, så er det ikke det. Man bør informere om at man kun bør bruke notepad (uten tekstbryting) av windows integrerte editorer. Jeg er helt med på hva du sier, men poenget mitt var at uansett om man editerer tekstfilen eller gjør endringer gjennom å kjøre config bør man følge med på logen om hvordan klienten starter opp etter endringene. Og gjør man det så vil man veldig fort oppdage feil som feks at man folder uten brukernav/teamnummer. Godt Nytt År alle sammen og gratulerer med ny månedsrekord på over 22mill! Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ja, godt nytt år alle sammen og godt jobbet. Jeg ser ved hjelp av logmein at jeg har begynt å få EUE på en av 250ene, selv om FHMmonitoren på nabomaskina sier ok. Så jeg åfr skynde meg hjem å finne ut hva det er. Om å bruke notepad til å redigere clientconfig, vil ikke anbefale det. Selv om det ser bra ut i loggen en stund kan det skje noe etterhvert, aner ikke hvorfor. Og det er ikke fordi man har gjort en liten feil. Gjør man det funker det ikke i det hele tatt. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Derfor jeg anbefaler -configonly istedet for å editere fila direkte. Men skal man gjøre det, bruk notepad og endre kun tekst og for guds skyld ikke wordpad. Wow topp Xell, grattis ja Og vil holdt XCPUs bak oss ut året Endret 1. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
War Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Ligger rett under 50k PPD nå da en 7000PPD-core feiler 325 ganger om dagen. Det er lite, hadde hardware for 200k en gang men da brukte jeg 7300w som ikke lar seg gjøre i praksis. Synd at nvidia-kortene utsettes. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 God innsats uansett War Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 Har ikke orka å sette opp begge GPUene i GTX 295, men det virker som om den ene GPUen er mer enn nok på den lille hybelen min. I natt måtte jeg åpne et vindu fordi det ble for varmt. Hvordan dette skal gå til sommeren vet jeg ikke. Til tider har mitt gamle trauste 8800 GTS nesten overopphetet, selv med alle vinduer åpne. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Det du kan gjøre for GPU folding om det blir for varmt er å bruke rivatuner eller msi-afterburner til å klokke shaderne ned slik at kortet jobber saktere og blir mindre varmt men alikevel folder. Kjekt også for sommerfolding På SMP foldere kan man bare senke -configonly til eks. 50% om sommeren. EDIT: Forøvrig ser det ut som vi straks passeres av XCPUs. De dytter hardt på nå Men vi holdt i det minste plassen ut året. Dog har jeg en liten overaskelse på lur til dem Endret 1. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Jeg sier det fordi det er fort gjort å få feil tekstformat på filen. Ting kan se bra ut, tror man, så er det ikke det. Man bør informere om at man kun bør bruke notepad (uten tekstbryting) av windows integrerte editorer. Jeg bruker PSPad som legger ut configfila vertikalt, ikke horisontalt som NotePad. Da blir det mye lettere og holde oversiktet og ikke gjøre feil. Skjermbilde av PsPad: Ja, og Godt Nytt År til alle. Endret 1. januar 2010 av -alias- Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 1. januar 2010 Del Skrevet 1. januar 2010 (endret) Veldig fin den alias Grunnen til at jeg foreslår notepad er fordi mange ikke laster ned en ekstra editor. Hvis den editoren kan vise linjeskiftene i client.cfg uten å ødelegge filformatet når den lagrer så er det bra . Wordpad vil eks. vise det slik PSpad gjør men ødelegger filformatet når man lagrer filen. Jeg har ikke testet eks. edit i cmd mot clientcfg som også er native. Endret 1. januar 2010 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå