Gjest Slettet+6132 Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 GeForce 7xxx serien kan ikke brukes til folding, hvis jeg ikke husker feil? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Kun 8x00-serien og oppover med nVidia, og 2x00-serien og oppover med ATI. Endret 15. desember 2009 av Smirnoff Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 Noen andre må svare på "vanlige drivere VS cuda" Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 CUDA har fulgt med i alle drivere siden de startet med støtte for CUDA i G80, men det er alikevel egne drivere som ser ut til å fungere bedre i mange tilfeller og som regel på stabilitet. Folk opplever blåskjerm og instant reboot av og til med de nyeste driverne. Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Så jeg kan slette de "nyeste" og kun legge inn cuDa? Det jeg kjører nå, men ikke testet det i 3d. Endret 16. desember 2009 av War Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Når du bruker skjermkortet ditt til folding, så bør du alltid hente driveren her http://www.nvidia.com/object/cuda_get.html Takk den visste jeg ikke! Trodde at samtlige drivere av nyere dato støttet CUDA: Endret 15. desember 2009 av -alias- Lenke til kommentar
War Skrevet 15. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Nyeste driver = 31 restarts pr dag. Var nede i 22 en dag men 90%av tiden hadde jeg artifacts. Ny driver (fra den linken/cuda),ikke noe artifacts og ikke nede en gang pga driveren. Om de nye driverene har cuda inni seg så gir ikke det samme resultat hos meg iallefall. Må legge til at det er bare på 295 x2 i win 7 jeg har slitt med de "nye driverene" Skal si trendline på meg fikk en boost, Endret 16. desember 2009 av War Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Så jeg kan slette de "nyeste" og kun legge inn cusa? Det jeg kjører nå, men ikke testet det i 3d. Vet ikke om CUSA er noe bra på folding Når du bruker skjermkortet ditt til folding, så bør du alltid hente driveren her <a href="http://www.nvidia.com/object/cuda_get.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.nvidia.com/object/cuda_get.html</a> Takk den visste jeg ikke! Trodde at samtlige drivere av nyere dato støttet CUDA: De gjør/har det, men er ofte mer ustabile eller gir bedre ytelse i folding og spill. Derfor testet vi alltid nye WHQL drivere og stabilitet for bretting tidligere, før vi sa "denne funker også bra og gir så så mye bedre eller dårligere ytelse og har denne og denne versjonen av CUDA implementert". Man hadde ikke fått startet en eneste GPU2 klient uten CUDA i driverne. Dette har vært kjent siden jeg fikk med dette laget på CUDA bretting siden dag 1 G80 fikk CUDA støtte i drivere. For spesielt interesserte se min gamle infopost om alt rundt dette her i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11404780 Denne posten har jeg hatt som URL i signaturen min under teksten (Nvidia/ATi folding) siden den dagen, først fjernet nå siste uken. Legg spesielt merke til denne seksjonen i posten: Nvidia driverSiste offisielle driver med CUDA, trykk her Og her når jeg kjørte startskuddet for CUDA bretting: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11390912 EDIT: Forøvrig fikk jeg bare en kræsj i døgnet med siste WHQL (Windows Hardware Quality Labs) driver (ikke CUDA linken) med 1xGTX285 og VM Linux -SMP 8 hvor stop meldingen i event viewer via google pekte på driveren. 0x80000625 el. Mulig man da vil oppleve flere stop per døgn med flere foldende GPUer eks. Endret 16. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Mon tro hva som har skjedd med Kjell_M._Sarre siden det ikke er produsert noen WU derfra siden i går ved kl. 13.04 oppdateringen? Det kan jo nesten se ut som et langvarig strømbrudd hos han. Endret 16. desember 2009 av -alias- Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Siste offisielle driver med CUDA, trykk her Denne kunne kanskje fått plass på førstesiden sammen med drivere fra Nvidia? Lenke til kommentar
Herr Brun Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Mon tro hva som har skjedd med Kjell_M._Sarre siden det ikke er produsert noen WU derfra siden i går ved kl. 13.04 oppdateringen? Det kan jo nesten se ut som et langvarig strømbrudd hos han. Eller nedetid på nett. Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg hadde strømbrudd i går. Kanskje han er bortreist og ikke fått det opp igjen. Lenke til kommentar
enno12 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Jeg kan ikke mene noe om strømmen! - men jeg lurer på, fordi jeg er ny med med bretting: Jeg har en kjerne som sprinter (på sitt vis) på mitt 4850-kort som produserer mer enn det dobbelte ved 650MHz, enn de 6 kjernene tilsammen som lunter avsted på mine forskjellige prosessorkjerner. I kontrast til det så har jeg forstått at Nvidia ville produsert kanskje 2-3 ganger mer. Hvordan henger det sammen? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Laget har foldet hele 1 million WUer også. Gratulerer til oss. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 Siste offisielle driver med CUDA, trykk her Denne kunne kanskje fått plass på førstesiden sammen med drivere fra Nvidia? Jepp det står på endringslista å hente inn elementer fra den posten til førstepost Lenke til kommentar
War Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 (endret) Siden jeg kjører noen eldre AGP-hovedkort som ikke folder men er på 24/7 Burde jeg kjøpe en AGP for å folde på? Ikke mye å velge mellom da, HD4650 eller noe rundt der tipper jeg. Endret 16. desember 2009 av War Lenke til kommentar
kjellms Skrevet 16. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 16. desember 2009 De som har lagt merke til min varierende innlevering nå. Vet ikke hva det er. Nettet synes å komme og gå. Har ikke hatt tid til noe grundig sjekk. Litt synd, siden det er kaldt ute passer det bra med full folding nå. Lenke til kommentar
-alias- Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Nettet synes å komme og gå. Har ikke hatt tid til noe grundig sjekk. Så at du hadde et opphold med leveransene ja, og trodde det kanskje var et langvarig strømbrudd. Men at nettet er nede er jo minst like ille. Det skulle vært mulig å være (ha lastet ned) 4 - 5 WUer på forskudd slik at slik at produksjonen gikk uavhengig av nett nede og strømbrudd, og så lastes disse opp når normal tilstand er tilbake. Lenke til kommentar
knopflerbruce Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 Jeg øker hvertfall bidraget mitt. Bytta ut et 8800gts320mb med 8800gt 1gb, og et 9800gt 512mb i tillegg (som annonsert før i tråden ). Ser ut som jeg bikker 20k PPD nå. Det rare er at PSUen holder tritt, den virket å slite litt med Phenomen min, med tre GPUer og tre disker mindre enn nå - og nå har jeg i tillegg 2 89w-TDP-CPUer i denne riggen overklokket bittelitt. En skulle nesten tro dette trakk over 750w, men ser ut til at det går greit so far... Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 17. desember 2009 Rapporter Del Skrevet 17. desember 2009 (endret) Forsøker å få i gang et 8800GT kort i morgen eller fredag. Endret 17. desember 2009 av Theo343 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå