Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nyeste driver = 31 restarts pr dag.

Var nede i 22 en dag men 90%av tiden hadde jeg artifacts.

Ny driver (fra den linken/cuda),ikke noe artifacts og ikke nede en gang pga driveren.

Om de nye driverene har cuda inni seg så gir ikke det samme resultat hos meg iallefall.

Må legge til at det er bare på 295 x2 i win 7 jeg har slitt med de "nye driverene"

Skal si trendline på meg fikk en boost,

post-64596-1260947605_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Så jeg kan slette de "nyeste" og kun legge inn cusa?

Det jeg kjører nå, men ikke testet det i 3d.

Vet ikke om CUSA er noe bra på folding ;)

Når du bruker skjermkortet ditt til folding, så bør du alltid hente driveren her

<a href="http://www.nvidia.com/object/cuda_get.html" target="_blank" rel="nofollow">http://www.nvidia.com/object/cuda_get.html</a>

Takk den visste jeg ikke! Trodde at samtlige drivere av nyere dato støttet CUDA:

De gjør/har det, men er ofte mer ustabile eller gir bedre ytelse i folding og spill. Derfor testet vi alltid nye WHQL drivere og stabilitet for bretting tidligere, før vi sa "denne funker også bra og gir så så mye bedre eller dårligere ytelse og har denne og denne versjonen av CUDA implementert". Man hadde ikke fått startet en eneste GPU2 klient uten CUDA i driverne.

Dette har vært kjent siden jeg fikk med dette laget på CUDA bretting siden dag 1 G80 fikk CUDA støtte i drivere. For spesielt interesserte se min gamle infopost om alt rundt dette her i tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11404780

Denne posten har jeg hatt som URL i signaturen min under teksten (Nvidia/ATi folding) siden den dagen, først fjernet nå siste uken.

Legg spesielt merke til denne seksjonen i posten:

Nvidia driver

Siste offisielle driver med CUDA, trykk her

Og her når jeg kjørte startskuddet for CUDA bretting:

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopi...&p=11390912

EDIT:

Forøvrig fikk jeg bare en kræsj i døgnet med siste WHQL (Windows Hardware Quality Labs) driver (ikke CUDA linken) med 1xGTX285 og VM Linux -SMP 8 hvor stop meldingen i event viewer via google pekte på driveren. 0x80000625 el. Mulig man da vil oppleve flere stop per døgn med flere foldende GPUer eks.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Jeg kan ikke mene noe om strømmen! - men jeg lurer på, fordi jeg er ny med med bretting: Jeg har en kjerne som sprinter (på sitt vis) på mitt 4850-kort som produserer mer enn det dobbelte ved 650MHz, enn de 6 kjernene tilsammen som lunter avsted på mine forskjellige prosessorkjerner. I kontrast til det så har jeg forstått at Nvidia ville produsert kanskje 2-3 ganger mer.

Hvordan henger det sammen?

Lenke til kommentar
Nettet synes å komme og gå. Har ikke hatt tid til noe grundig sjekk.

Så at du hadde et opphold med leveransene ja, og trodde det kanskje var et langvarig strømbrudd. Men at nettet er nede er jo minst like ille. Det skulle vært mulig å være (ha lastet ned) 4 - 5 WUer på forskudd slik at slik at produksjonen gikk uavhengig av nett nede og strømbrudd, og så lastes disse opp når normal tilstand er tilbake.

Lenke til kommentar

Jeg øker hvertfall bidraget mitt. Bytta ut et 8800gts320mb med 8800gt 1gb, og et 9800gt 512mb i tillegg (som annonsert før i tråden :p ). Ser ut som jeg bikker 20k PPD nå.

Det rare er at PSUen holder tritt, den virket å slite litt med Phenomen min, med tre GPUer og tre disker mindre enn nå - og nå har jeg i tillegg 2 89w-TDP-CPUer i denne riggen overklokket bittelitt. En skulle nesten tro dette trakk over 750w, men ser ut til at det går greit so far...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...