Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er det ingen andre en meg som får artifacts av å gpu-folde?

Ser nesten ikke skjermen, temp er grei det må være at den belaster gpu så mye at den sliter litt med å mekke skjermbildet mitt.

Theo, hva skjer med linux-foldinga mi?

Den har syke % og resetter seg til 0% av og til i selve klienten.

Stått på et døgn, men trur ikke den har gitt noe resultater enda.

post-64596-1260463830_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar

Startet en ny, mindre ting 2000 poeng og ikke 500,000,000 og 70 uker.

Nå fungere det.

Regner med at den GPU som ligger på 99% konstant er samme gpu som tegner skrivebordet mitt, og med dette feiler.

Cpu gir meg nå 7000PPD, men jeg mister 2000PPD fra gpuene.

Skulle kanskje prøvd å styre core number 8 , til gpuer?

Har en ledig cpu-kjerne men gpuene vil ikke bruke den så jeg får mindre PPD.

40.000PPD på denne nå.

12.000PPD på maskin nr 2

Setter opp maskin nr 3 nå.

Å sette ./fah6 -smp 7 er iallefall ikke å folde på 7 cores, den folder bare på 90% på alle 8 isteden?

post-64596-1260465562_thumb.jpg

Endret av War
Lenke til kommentar
Takk for info, men kan du finne det kraftigste(til folding) Nvidia-kortet som er fysisk kortere enn Sapphire Radeon HD4870?

Håper at noen tar seg bryet med dette :)

Kanskje vært en ide å oppgi hvor stort det er. Ser at Sapphire ikke klarer det på sidene sine og de ser ut til å være i godt selskap.

Ser at mitt EVGA GTS250 er 22-23 cm langt og ikke går helt ut i kanten på HK'et, som er standard ATX. Det er omtrent samme størrelse som et HD3870 jeg har. GTS250 er en god folder og per idag det kortet som gir best ytelse/krone. Skal du ha noe som sparker litt mer, må du ha plass litt utover standard ATX. Har også et par GTX260 og de når noen cm utenfor HK'et.

Lenke til kommentar
Demovare-GTX260 må jo være OK de også (ytelse pr krone), de dukker jo titt og ofte opp til ca 1000 hos komplett.

GTX260 til 1000 er ytelse omtrent på linje med GTS250, men de krever mer plass og er sannsynligvis endel større enn HD4870.

Nå kommer snart Fermi og da vil vi nok se en vesentlig bedring av ytelse per krone og dagens kort kan bli svært vanskelige å selge til de prisene vi ser nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...